Vi som mistet i februar, men som prøver igjen

0f46f9e0e24644b8ee7d89d79c6ef814.jpg

Det kan se ut til at el var i går. Så får se de neste dagene :)

[emoji119][emoji2] Hurra! Nå blir det spennende fremover

12 dpo og jeg begynner å bli mer kvisete. Håper TR er her om et par dager, jeg er så klar for å komme igang med prøving!!

Mistet i februar i fjor, var ikke uke 10. Legenr anbefalte jo og vente en syklus før vi prøvde igjen, men jeg testet etter el 2 uker etter, som om aborten var en vanlig mens, og fikk positiv. Ble gravid igjen på første forsøk! Og sitter nå med en nyydelig gutt på snart 4 mnd :-) bare en gladhistorie for å holde motet deres oppe! ;-)

Mistet i februar i fjor, var ikke uke 10. Legenr anbefalte jo og vente en syklus før vi prøvde igjen, men jeg testet etter el 2 uker etter, som om aborten var en vanlig mens, og fikk positiv. Ble gravid igjen på første forsøk! Og sitter nå med en nyydelig gutt på snart 4 mnd :-) bare en gladhistorie for å holde motet deres oppe! ;-)

Så bra det gikk fint :) og gratulerer :D

samme skjedde her etter jeg hadde MA i juni 2015, resultatet av første eggløsning etter den er 1 år den 4 april :) så blir spennende å se om det sitter like fort denne gangen, men hadde sex mandagskveld og el igår så tror ikke sjansen er der helt [emoji23]
Og blir vel forseint i dag [emoji12]

Hvordan går det med deg? :)

Hei! Så hyggelig at du spør! Beklager at jeg har vært fraværende i det siste! Er helt sinnsykt på jobben, så har ikke hatt noe tid til overs for sosiale medier eller forum. Skikkelig dårlig venninne om dagen.

Alt er bra! 4+3 idag, fortsatt veldig tidlig, så er bare glad for hver dag som går.

Hvordan går det med deg?

Så godt å høre at ting fortsatt går bra Lotepus! :)

DPO-dagene er like treige når man venter på TR som når man håper at hun ikke kommer altså!

Hei! Så hyggelig at du spør! Beklager at jeg har vært fraværende i det siste! Er helt sinnsykt på jobben, så har ikke hatt noe tid til overs for sosiale medier eller forum. Skikkelig dårlig venninne om dagen.

Alt er bra! 4+3 idag, fortsatt veldig tidlig, så er bare glad for hver dag som går.

Hvordan går det med deg?

Så bra at alt er bra :) Tenkt på hvordan det går med deg vettu :) Tror ikke du er dårlig venninne bare fordi du "logger" av noen dager, sånn er hverdagen for mange når en har det travelt ;) Du får ta det igjen når du får litt ledig tid igjen, det vil de nok sette pris på :)
Her vandrer jeg i dpo-land, så håper jo at jeg går å ruger på noe :p

Godt å høre at alt står bra til Lotepus :happy: blir en del venting her da vi ikke skal prøve igjen før TR kommer en tur først. Planen er å kose meg og ikke tenke så mye på babyplanene og satse på at tiden går litt fortere i allefall

Her er der helt unntakstilstander. Alt gikk som det skulle. Mannen og jeg la inn aksjer hver dag, selv om det ikke frista også, el kom da den skulle... så kom tr i går, 3dpo.. blør sykt lite egentlig, på grensa til spotting , så veit ikke hva jeg skal tro. Tempen er lavere enn ever da så er det jo ingen tvil..

Av og til føler jeg at denne prøvingen enten kommer til å ta helt knekken på meg. Om det ikke blir utredning hos gyn om det halvt år, så blir det iallefall psykolog :s

Så godt å høre at ting fortsatt går bra Lotepus! :)

DPO-dagene er like treige når man venter på TR som når man håper at hun ikke kommer altså!

Ja, det kan jeg tenke meg! Er det lenge igjen tror du?

Testing i morra her. Ikke helt trua, men et lite håp vil det alltid være [emoji5]

Oooo! Spennende!!

Så bra at alt er bra :) Tenkt på hvordan det går med deg vettu :) Tror ikke du er dårlig venninne bare fordi du "logger" av noen dager, sånn er hverdagen for mange når en har det travelt ;) Du får ta det igjen når du får litt ledig tid igjen, det vil de nok sette pris på :)
Her vandrer jeg i dpo-land, så håper jo at jeg går å ruger på noe :p

Det finne jammen meg mange med venninnemateriale her inne på forumet, og du er ei av de! Så omsorgsfull! Takk for fine ord:Heartpink
Hvor mange dpo er du??

Godt å høre at alt står bra til Lotepus :happy: blir en del venting her da vi ikke skal prøve igjen før TR kommer en tur først. Planen er å kose meg og ikke tenke så mye på babyplanene og satse på at tiden går litt fortere i allefall

Nå kommer våren, og med så mange fine dager i vente så kommer tiden til å gå unna fortere enn det du ønsker:p ønsker deg masse lykke til!

Her er der helt unntakstilstander. Alt gikk som det skulle. Mannen og jeg la inn aksjer hver dag, selv om det ikke frista også, el kom da den skulle... så kom tr i går, 3dpo.. blør sykt lite egentlig, på grensa til spotting , så veit ikke hva jeg skal tro. Tempen er lavere enn ever da så er det jo ingen tvil..

Av og til føler jeg at denne prøvingen enten kommer til å ta helt knekken på meg. Om det ikke blir utredning hos gyn om det halvt år, så blir det iallefall psykolog :s

Æsj! Syklusen høres jo litt ut på bærtur. Skjønner godt hva du føler! Man blir fortvilet og det hjelper jo ikke at man er ekstra følsom under tr fra før av liksom. Ta tiden til hjelp. Nyt de fine dagene, har du det godt med deg selv, så tror jeg man legger ting bedre til rette også. :Heartred

Så bra at alt er bra Lotepus! :D Her er akkurat tr ferdig og jeg er klar for første ordentlige pp. Gleder meg! :happy:

Så spennende! Hvor mange dager lutealfase fikk du til slutt?

Oooo! Spennende!!

Det finne jammen meg mange med venninnemateriale her inne på forumet, og du er ei av de! Så omsorgsfull! Takk for fine ord:Heartpink
Hvor mange dpo er du??

Nå kommer våren, og med så mange fine dager i vente så kommer tiden til å gå unna fortere enn det du ønsker:p ønsker deg masse lykke til!

Æsj! Syklusen høres jo litt ut på bærtur. Skjønner godt hva du føler! Man blir fortvilet og det hjelper jo ikke at man er ekstra følsom under tr fra før av liksom. Ta tiden til hjelp. Nyt de fine dagene, har du det godt med deg selv, så tror jeg man legger ting bedre til rette også. :Heartred

Åå, takk i like måte ❤ Nå er jeg 4 dpo :) Var bittelitt svakere EL testene søndag, men mye svakere mandag, så regne EL var på mandag (evt natt til mandag da :) ). Murre bra nedi der, pluss 3 tette stikkinger på høyre sida i går kveld. Litt tidlig kanskje, men håper det er gode tegn :) Pass på deg selv og lille spire når du driv å jobber så mye ❤

Oooo! Spennende!!

Det finne jammen meg mange med venninnemateriale her inne på forumet, og du er ei av de! Så omsorgsfull! Takk for fine ord[emoji813]pink
Hvor mange dpo er du??

Æsj! Syklusen høres jo litt ut på bærtur. Skjønner godt hva du føler! Man blir fortvilet og det hjelper jo ikke at man er ekstra følsom under tr fra før av liksom. Ta tiden til hjelp. Nyt de fine dagene, har du det godt med deg selv, så tror jeg man legger ting bedre til rette også. [emoji813]red

Jeg håper og tror iløpet av helgen, om egget slapp da jeg tror. Senest mandag. Med mindre kroppen kjører på med lang lutealfase (vet ikke hvor lang jeg har pleid å ha da). Den svære kvisa på kinnet sier iallefall at det nærmer seg noe. [emoji13]

Oooo! Spennende!!

Hvor mange dpo er du??

Fikk tr på 13 dpo. Så det er jeg veldig godt fornøyd med! :D

a5a2eb0353e3b336fa37fb9f03f858f7.jpg

5e4f461f695d61290ebd56c4e72faf46.jpg

Ser jaggu ut til at el ikke har vært :( vet ikke hva jeg tror eller føler nå! Testene som var tydelig negative stiger igjen...

a5a2eb0353e3b336fa37fb9f03f858f7.jpg

5e4f461f695d61290ebd56c4e72faf46.jpg

Ser jaggu ut til at el ikke har vært :( vet ikke hva jeg tror eller føler nå! Testene som var tydelig negative stiger igjen...
Kan jo selvsagt være at kroppen prøvde å slippe egget men ikke klarte det og prøver igjen.. Men krysser fortsatt for at du skal få økt temp. Forstår godt at det er frustrerende. :Heartred

Back
Topp