Vi som mistet i februar, men som prøver igjen

På tirsdag er det 4 uker siden aborten startet, og jeg har enda ikke hadd el :( Kjenner dette tærer skikkelig på :/
8e483bad327e8e6defe6654e7a6ea07f.jpg

El test tatt i morges
eaf290a74be92516b1bb9f4fde9fdd2f.jpg

Tatt formiddag.

Værste er at de blir knallpositiv bare minutter etter at 5 minutters fristen er gått :p
d540a0ccf0ad09f35db7526a35bdbce8.jpg

tatt nå nettopp.
42e8fb980a3823a92e52c0139e319820.jpg

Alle dagens tester :)

På tirsdag er det 4 uker siden aborten startet, og jeg har enda ikke hadd el :( Kjenner dette tærer skikkelig på :/
8e483bad327e8e6defe6654e7a6ea07f.jpg

El test tatt i morges
eaf290a74be92516b1bb9f4fde9fdd2f.jpg

Tatt formiddag.

Værste er at de blir knallpositiv bare minutter etter at 5 minutters fristen er gått :p
d540a0ccf0ad09f35db7526a35bdbce8.jpg

tatt nå nettopp.
42e8fb980a3823a92e52c0139e319820.jpg

Alle dagens tester :)

Håper den dukker opp snart[emoji177] Leit at det tar litt tid. 4 uker siden for meg i går. Heia positiv sterk EL-test snarest[emoji2]

Så trist Trondelag. :sorry:

Uæh. Det er jo 10 dager siden jeg fikk positiv EL test, men nå hadde jeg plutselig el-lignende slim med blodtråder i. Hva skjer med kroppen nå da? Prøver den på ei ny eggløsning, eller er det bare TR som nærmer seg? :nailbiting:

bc97a6316688e09f41165746c8dccb45.jpg

Fikk denne i kveld, vet ikke hva jeg skal si den er...
Heldigvis har jeg temping :)

Herregud, jeg har helt glemt denne tråden, ble så opptatt av at tr kom å ødela og at jeg var i ny pp :p

En liten oppdatering på meg da:
Er på cd13 og har el idag.
Mikroskopet har funka helt knall!!
Fikk dette på lørdag midt på dagen:
a1d04cb474a924bf9896474410e120d7.jpg

Som betyr at 24-72 timer seinere vil el komme.

Jeg får ikke positive el-tester, men ser stigning og når egget kan slippe.
ee561751967597a6af62de56242f5913.jpg

I dag tidlig kjente jeg murring/små kramper, også plutselig som et stikk i venstre side som ble sterkere før det brått slapp, og siden har jeg ikke kjent noe anna enn at jeg er litt øm rundt eggstokk-område :p

Så stiger ikke tempen i natt skjønner jeg ingenting :p

El må da være veldig nærme da Mon25. De er da veldig sterke de der?

Fascinerende med mikroskop! Heia egget. :wav

Jeg måtte ta en EL-test, bare fordi - og den var helt blenda. Så kanskje det er tante rød som endelig melder sin ankomst innen et par dager. Lov å håpe.

Jeg mistet også i februar [emoji17] Første ivf forsøk, så veldig vondt å miste når spiren endelig satt (første positive test noensinne).

Hadde en blødning når jeg var 6+6, var hos gyn dagen etter og de trodde det hadde stoppet opp. Kom tilbake en uke senere (var da 8 uker på vei) og fikk cytotec.

I dag er det 3 uker siden jeg fullførte cytotec kuren. Sluttet å blø for ca 5-6 dager siden. Nå er jeg veldig usikker på om el har vært?
Dere er så flinke her inne, og kunnskapsrike. Noen som vil synse litt med meg?
Bildet viser eggløsning og graviditets tester tatt den siste tiden.
Jeg tok også en ny test I går kveld og i dag morges, begge svakere enn de tatt i helgen. Skal få lagt inn bilde av dette senere i dag.
Kan jeg tolke dette som at el har vært?
Jeg pleier alltid kjenne når jeg har eggløsning, men har ikke kjent noe som helst nå. Dette kan jo være pga aborten, jeg aner virkelig ikke.
Frustrerende å ikke ha kontroll [emoji21]

ebc7ff016bfc1e4e4f30b6addb9f8515.jpg

Jeg mistet også i februar [emoji17] Første ivf forsøk, så veldig vondt å miste når spiren endelig satt (første positive test noensinne).

Hadde en blødning når jeg var 6+6, var hos gyn dagen etter og de trodde det hadde stoppet opp. Kom tilbake en uke senere (var da 8 uker på vei) og fikk cytotec.

I dag er det 3 uker siden jeg fullførte cytotec kuren. Sluttet å blø for ca 5-6 dager siden. Nå er jeg veldig usikker på om el har vært?
Jeg tok også en ny test I går kveld og i dag morges, begge svakere enn de tatt i helgen. Skal få lagt inn bilde av dette senere i dag.
Jeg pleier alltid kjenne når jeg har eggløsning, men har ikke kjent noe som helst nå. Dette kan jo være pga aborten, jeg aner virkelig ikke.

Jeg kan synse litt med deg jeg ;) Nå er ikke jeg ekspert på det her, men EL test kan bli sterk pga hcg, som du hadde 11/3. Også må hcgen ut av kroppen før du får ny eggløsning har jeg hørt. Så tror nok ikke du har hatt eggløsning enda :) Blir spennende å følge med om du vil dele videre tester :)

Leit at du mista på ivf forsøk :(

Enig med Lillyzilly over her. Tror heller ikke du har hatt EL enda. Temper du? 19/3 ser det jo ihvertfall ut som hcg nesten er helt ute av kroppen og da vil nok EL komme. Synes også EL ser sterkere ut der også, men du har hatt svakere el-tester etter 19? Krysser fingrene for at kroppen kommer til seg selv snart og at el er rundt hjørnet. :) Trist at du har mistet :Heartred

Jeg kan synse litt med deg jeg ;) Nå er ikke jeg ekspert på det her, men EL test kan bli sterk pga hcg, som du hadde 11/3. Også må hcgen ut av kroppen før du får ny eggløsning har jeg hørt. Så tror nok ikke du har hatt eggløsning enda :) Blir spennende å følge med om du vil dele videre tester :)

Leit at du mista på ivf forsøk :(

Enig med Lillyzilly over her. Tror heller ikke du har hatt EL enda. Temper du? 19/3 ser det jo ihvertfall ut som hcg nesten er helt ute av kroppen og da vil nok EL komme. Synes også EL ser sterkere ut der også, men du har hatt svakere el-tester etter 19? Krysser fingrene for at kroppen kommer til seg selv snart og at el er rundt hjørnet. :) Trist at du har mistet [emoji813]red
Takk for input jenter [emoji4]
Jeg håper virkelig ikke at el har vært, men vanskelig å si.
Jeg temper ikke nei, så kan ikke sjekke på den måten heller. Har alltid hatt veldig stabil syklus, og kjenner når jeg har eggløsning. Har derfor ikke tempet da jeg ikke så det som nødvendig. Skulle ønske jeg hadde gjort det nå [emoji12]

Her er bilder fra siste 2 dager. Jeg tok også digital i går, som var negativ.
Får se hvordan det utvikler seg de neste dager og mot helgen.

f744c10d877f6a3f9d6a97832449e9e7.jpg

Back
Topp