Uff.. sender deg mange klemmer og krysser alt jeg har for at det er en uskyldig blødning.
Takk for gode tanker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff.. sender deg mange klemmer og krysser alt jeg har for at det er en uskyldig blødning.
Er det slik en positiv EL-test ser ut? Kan ikke bli mer positiv nå eller?
Den er positiv ja så nå er det bare å teste til den er negativ igjen kan nok ikke bli mer positiv nei [emoji106]
Oy oy oy! Nå kan jo snart nedtellingen begynne
Hurra[emoji322][emoji2] så gøy å få positiv [emoji16] Happy humping[emoji5]
Her har tempen dalt og tr har ankommet. Med skikkelige murringer.. Men det er egentlig helt greit. For nå går vi inn i vår første ordentlige pp etter SA. Har et lager med el-tester og g-tester klare til bruk. Og selvsagt temp måleren ligger også klar til bruk. Håper nå bare at EL ikke blir så veldig tidlig.. vil gjerne komme over på 2018 hvis det klaffer.. Lykke til dere som er over i dpo-land eller er der snart. Krysser fingrene for to streker til dere.
Her har tempen dalt og tr har ankommet. Med skikkelige murringer.. Men det er egentlig helt greit. For nå går vi inn i vår første ordentlige pp etter SA. Har et lager med el-tester og g-tester klare til bruk. Og selvsagt temp måleren ligger også klar til bruk. Håper nå bare at EL ikke blir så veldig tidlig.. vil gjerne komme over på 2018 hvis det klaffer.. Lykke til dere som er over i dpo-land eller er der snart. Krysser fingrene for to streker til dere.
Ja det var det jeg tenkte satse på. Hvis jeg får EL når jeg pleier og det klaffer denne pp. Blir termin rundt 2 januar.. så jeg håper egentlig på at EL blir litt forsinket denne pp.. trist at du mistet igjen. Men vi får holde sammen i denne gruppa til vi alle har hver vår spire igjen. Ta vare på deg selv og gi kroppen tid til å komme seg så skal du se at det går bra til slutt.Kanskje vi treffes i en termingruppe for 2018 etterhvert? Kjenner nå at det ikke er noe tvil om at jeg desverre har mistet igjen. Kjenner på kroppen at jeg trenger en pause og må bare vente på TR når jeg nå blir ferdig med å blø. En liten del av meg har lyst til å bare kaste meg i det og prøve igjen med en gang, men veit ikke om jeg klarer tanken på å eventuelt miste igjen allerede. Får vel bare håpe på 2018-baby
Kanskje vi treffes i en termingruppe for 2018 etterhvert? Kjenner nå at det ikke er noe tvil om at jeg desverre har mistet igjen. Kjenner på kroppen at jeg trenger en pause og må bare vente på TR når jeg nå blir ferdig med å blø. En liten del av meg har lyst til å bare kaste meg i det og prøve igjen med en gang, men veit ikke om jeg klarer tanken på å eventuelt miste igjen allerede. Får vel bare håpe på 2018-baby
Ja kjenner at jeg ble så glad for en såpass stabil syklus og lf selv etter SA. Så nå ligger jo alt til rette for at ting skal klaffe ihvertfall.. så nå er det bare å krysse fingrene. Gubben er klar også.. ha ha Alt bra med deg og lille spira? Kooos deg masse med lille frøet i magen og tiden i novemberforumet.Så flott med god lengde på lutealfase! En bekymring mindre! Masse lykke til denne ppen!
Ja kjenner at jeg ble så glad for en såpass stabil syklus og lf selv etter SA. Så nå ligger jo alt til rette for at ting skal klaffe ihvertfall.. så nå er det bare å krysse fingrene. Gubben er klar også.. ha ha Alt bra med deg og lille spira? Kooos deg masse med lille frøet i magen og tiden i novemberforumet.
Skjønner deg godt! Min lutealfase er på 7/8 dager, men det ser likevel ut til at det ikke nødvendigvis må være et problem. Jeg har troen på dere alle!
I morgen er jeg like langt som da jeg mistet sist. Kjenner at det er litt vanskelig enda, håper å kunne slappe mer av hvis denne uken går bra.
Nå er det fødeavdelingen på fem! Koooos!
Forstår at det kan være litt tøft ja. Masse lykke til Ååå den serien er så fiiiin.Skjønner deg godt! Min lutealfase er på 7/8 dager, men det ser likevel ut til at det ikke nødvendigvis må være et problem. Jeg har troen på dere alle!
I morgen er jeg like langt som da jeg mistet sist. Kjenner at det er litt vanskelig enda, håper å kunne slappe mer av hvis denne uken går bra.
Skjønner deg godt! Min lutealfase er på 7/8 dager, men det ser likevel ut til at det ikke nødvendigvis må være et problem. Jeg har troen på dere alle!