Vi som mistet i februar, men som prøver igjen

Så nå at du skulle vente :) Hva sier magefølelsen? :)
Tja.. har jo en rekke symtomer da.. :joyful: Men de tørr jeg ikke stole på.. men noe jeg synes litt rart er at jeg har hatt noe som ligner el-slim i hele dpo tiden. Og det har jeg bare opplevd når jeg var gravid nå sist.. men det kan jo ha noe med SA å gjøre også kanskje.. ingen murringer så langt. Så vi får se..

Tja.. har jo en rekke symtomer da.. :joyful: Men de tørr jeg ikke stole på.. men noe jeg synes litt rart er at jeg har hatt noe som ligner el-slim i hele dpo tiden. Og det har jeg bare opplevd når jeg var gravid nå sist.. men det kan jo ha noe med SA å gjøre også kanskje.. ingen murringer så langt. Så vi får se..

Skjønne hva du mener. Pms og graviditet er jo ganske like før en positiv test så :p Meen, så lenge tanta ikke er kommet enda er det jo fortsatt håp ;) Krysse fingre og tær for dere :)

Skal være på DPO 2 i dag. Etter sist EL hadde jeg fryktelig såre brystvorter, det har ikke meldt seg enda.. men utover dagen i dag har jeg blitt "støl" i sidene og litt bak i korsryggen. Sist ble jeg jo gravid så lurer på om det er et tegn på at ikke egget har blitt befrukta?

Har dere opplevd å ha forskjellige symptomer på EL? Eller om noen her har barn fra før om dere opplevd forskjellige symptomer?

Hvem hadde trodd man skulle bli hoppende glad for slim nedentil? Og ikke minst hvem i sin villeste fantasi hadde trodd man skulle ta slimet mellom fingrene for å se om man fikk til å lage tråd av det og legge det i vann for å se om det sank?:o [emoji23][emoji23][emoji23]
Men det sank og ble en lang tråd om igjen og om igjen! Med andre ord er jeg heldig å ha elslim!!! :>
Da må det bety ar jeg kanskje har el i løpet av helga!!!!:D

Skal være på DPO 2 i dag. Etter sist EL hadde jeg fryktelig såre brystvorter, det har ikke meldt seg enda.. men utover dagen i dag har jeg blitt "støl" i sidene og litt bak i korsryggen. Sist ble jeg jo gravid så lurer på om det er et tegn på at ikke egget har blitt befrukta?

Har dere opplevd å ha forskjellige symptomer på EL? Eller om noen her har barn fra før om dere opplevd forskjellige symptomer?
Jeg har to barn fra før men han yngste er 6 år så husker ikke så godt. Begge satt på PP 2 også så rakk ikke å tenke så mye over symptomer heller. Men jeg kan huske ømme brystvorter på yngstemann. Det var det som gjorde at jeg tok en test. Opplevde ikke det på eldstejenta så vidt jeg kan huske. Så tror dette kan variere fra svangerskap til svangerskap. :happy:

Da ser det ut til at lf har blitt lengre og det er jeg glad for. Godt utgangspunkt for neste ordentlige pp. :happy: Ser ikke noe på gtesten i dag så enten må det vært en streifer eller skygger på de testene. Men det er helt greit egentlig for vi skulle jo egentlig vente til etter første tr med å prøve. Nå er jeg spent på hvordan tr vil oppføre seg etter SA. Kjente jo EL murringene ekstra godt.. :nailbiting::p

Vedlegg

• Screenshot_20170317-065155.jpg
    Screenshot_20170317-065155.jpg
    509,5 KB · Visninger: 73
Jeg har to barn fra før men han yngste er 6 år så husker ikke så godt. Begge satt på PP 2 også så rakk ikke å tenke så mye over symptomer heller. Men jeg kan huske ømme brystvorter på yngstemann. Det var det som gjorde at jeg tok en test. Opplevde ikke det på eldstejenta så vidt jeg kan huske. Så tror dette kan variere fra svangerskap til svangerskap. :happy:

Takk for svar:) Får bare vente å se. Bare på 3 DPO og syns tiden går sååå sakte[emoji28] Tålmodighet, hvor har du blitt av henn??

Da ser det ut til at lf har blitt lengre og det er jeg glad for. Godt utgangspunkt for neste ordentlige pp. :happy: Ser ikke noe på gtesten i dag så enten må det vært en streifer eller skygger på de testene. Men det er helt greit egentlig for vi skulle jo egentlig vente til etter første tr med å prøve. Nå er jeg spent på hvordan tr vil oppføre seg etter SA. Kjente jo EL murringene ekstra godt.. :nailbiting::p

Håper tanta oppfører seg når hun kommer på besøk[emoji4]

Så bra! Godt at man slipper å bekymre seg for den! Tror du håpet er helt ute?

Så bra! Godt at man slipper å bekymre seg for den! Tror du håpet er helt ute?
I og med at jeg fikk negativ gtest i dag 11 dpo så tviler jeg på at det er noe altså.. vi holdt oss også unna selve EL dagene så vil bli veldig overrasket om det plutselig dukker opp positiv test. :p Men klart man vet jo aldri da.. ikke over før tanta kommer. :D Hvordan går det med deg? Tatt flere tester?

Fikk svak test i dag tidlig (tror jeg dyppa den litt over streken:p), men sterk igjen i kveld. Så er nok like før. Stikk og murre så fælt nedi der atte :p Hvordan går i novemberforumet? ;)
Jeg hadde selv positiv el-test den ene kvelden, svak på morgenen og positiv på ettermiddagen igjen, så for min del tror jeg ikke jeg bør testene morgenen. Mulig du også har det slik? :)

Jeg hadde selv positiv el-test den ene kvelden, svak på morgenen og positiv på ettermiddagen igjen, så for min del tror jeg ikke jeg bør testene morgenen. Mulig du også har det slik? :)

Hadde sterk i går morres, omtrent lik strek i går kveld og sånn ca like sterk strek att i kveld, men kan tenke at det ble feilkilde pga at jeg muligens dyppa den litt over streken i dag tidlig :p Men, kan jo hende den var svak i dag tidlig og? Merkelig :p Syns det er gøy å følge med på da :) Tester videre i morgen tidlig ;)

Back
Topp