lillyzilly
Forumet er livet
Ser der ja! Nå er det ikke lenge igjen! Kom igjen egget.. heia heia!!
Så nå at du skulle vente Hva sier magefølelsen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser der ja! Nå er det ikke lenge igjen! Kom igjen egget.. heia heia!!
Nei har faktisk klart å la være.. ha ha Klør i fingra da.. og vi har ikke egentlig "prøvd" denne syklusen en gang.. Men ser an tempen i morgen tidlig.. synker den gidder jeg ikke teste. Men blir den oppe ryker det nok en test ja..Hihi
Tatt ny test i dag?
Tja.. har jo en rekke symtomer da.. Men de tørr jeg ikke stole på.. men noe jeg synes litt rart er at jeg har hatt noe som ligner el-slim i hele dpo tiden. Og det har jeg bare opplevd når jeg var gravid nå sist.. men det kan jo ha noe med SA å gjøre også kanskje.. ingen murringer så langt. Så vi får se..Så nå at du skulle vente Hva sier magefølelsen?
Nei har faktisk klart å la være.. ha ha Klør i fingra da.. og vi har ikke egentlig "prøvd" denne syklusen en gang.. Men ser an tempen i morgen tidlig.. synker den gidder jeg ikke teste. Men blir den oppe ryker det nok en test ja..
Tja.. har jo en rekke symtomer da.. Men de tørr jeg ikke stole på.. men noe jeg synes litt rart er at jeg har hatt noe som ligner el-slim i hele dpo tiden. Og det har jeg bare opplevd når jeg var gravid nå sist.. men det kan jo ha noe med SA å gjøre også kanskje.. ingen murringer så langt. Så vi får se..
Jeg oppdaterer vettuHihi! Spennende Du får oppdatere oss
Jeg oppdaterer vettu
Jeg har to barn fra før men han yngste er 6 år så husker ikke så godt. Begge satt på PP 2 også så rakk ikke å tenke så mye over symptomer heller. Men jeg kan huske ømme brystvorter på yngstemann. Det var det som gjorde at jeg tok en test. Opplevde ikke det på eldstejenta så vidt jeg kan huske. Så tror dette kan variere fra svangerskap til svangerskap.Skal være på DPO 2 i dag. Etter sist EL hadde jeg fryktelig såre brystvorter, det har ikke meldt seg enda.. men utover dagen i dag har jeg blitt "støl" i sidene og litt bak i korsryggen. Sist ble jeg jo gravid så lurer på om det er et tegn på at ikke egget har blitt befrukta?
Har dere opplevd å ha forskjellige symptomer på EL? Eller om noen her har barn fra før om dere opplevd forskjellige symptomer?
Jeg har to barn fra før men han yngste er 6 år så husker ikke så godt. Begge satt på PP 2 også så rakk ikke å tenke så mye over symptomer heller. Men jeg kan huske ømme brystvorter på yngstemann. Det var det som gjorde at jeg tok en test. Opplevde ikke det på eldstejenta så vidt jeg kan huske. Så tror dette kan variere fra svangerskap til svangerskap.
Da ser det ut til at lf har blitt lengre og det er jeg glad for. Godt utgangspunkt for neste ordentlige pp. Ser ikke noe på gtesten i dag så enten må det vært en streifer eller skygger på de testene. Men det er helt greit egentlig for vi skulle jo egentlig vente til etter første tr med å prøve. Nå er jeg spent på hvordan tr vil oppføre seg etter SA. Kjente jo EL murringene ekstra godt..
Da ser det ut til at lf har blitt lengre og det er jeg glad for. Godt utgangspunkt for neste ordentlige pp. Ser ikke noe på gtesten i dag så enten må det vært en streifer eller skygger på de testene. Men det er helt greit egentlig for vi skulle jo egentlig vente til etter første tr med å prøve. Nå er jeg spent på hvordan tr vil oppføre seg etter SA. Kjente jo EL murringene ekstra godt..
CD10 - dagens EL-test. Det nærmer seg
Oy!! Enda nærmere idag??
I og med at jeg fikk negativ gtest i dag 11 dpo så tviler jeg på at det er noe altså.. vi holdt oss også unna selve EL dagene så vil bli veldig overrasket om det plutselig dukker opp positiv test. Men klart man vet jo aldri da.. ikke over før tanta kommer. Hvordan går det med deg? Tatt flere tester?Så bra! Godt at man slipper å bekymre seg for den! Tror du håpet er helt ute?
Jeg hadde selv positiv el-test den ene kvelden, svak på morgenen og positiv på ettermiddagen igjen, så for min del tror jeg ikke jeg bør testene morgenen. Mulig du også har det slik?Fikk svak test i dag tidlig (tror jeg dyppa den litt over streken), men sterk igjen i kveld. Så er nok like før. Stikk og murre så fælt nedi der atte Hvordan går i novemberforumet?
Jeg hadde selv positiv el-test den ene kvelden, svak på morgenen og positiv på ettermiddagen igjen, så for min del tror jeg ikke jeg bør testene morgenen. Mulig du også har det slik?