Vi som mistet i februar, men som prøver igjen

Tusen takk for svar! :) med andre ord kan jeg gjøre det om jeg bare legger på/trekker i fra 0,1 grad pr time :) alt etter som når jeg våkner/tester:D

Ja, jeg holder meg til rundt halv 7-7, men av og til må man opp å sjekke til snuppa og da blir det litt værre med testing [emoji6]

Skulle bare mangle! :D Ja, sånn som jeg forsto det hvertfall, men kan jo være andre som har litt mer erfaring enn meg her[emoji87]

Ekje lett[emoji85]Lykke til hvertfall[emoji847]

Får jeg lov å snike meg inn her selv om at jeg hadde SA i januar og ikke februar?
Tok en pause fra prøvingen en mnd, så sånn sett er jeg også på første pp etter sa sånn som dere. :)
Hadde en SA i midten av uke 5, 16. Januar.

Jeg har satt deg inn på førstesiden! Trist å lese om SA'en din! Her er det heldigvis mange forståelsesfulle damer xsmile9:D

Ja, jeg håper det. Blir så leeeeeeei [emoji12]
Forresten om man våkner kl 05:30, tar tempen og den viser la oss si 36,15, ville den vist samme temp om man ha søv sammenhengende til 06:30? Eller øker/synker tempen iløpet den tiden man sover?:p ja, mye man begynner å tenke på [emoji23]
Min temp er mye lavere hvis jeg temper tidligere og høyere hvis jeg temper senere enn jeg pleier. Men dette kan være individuelt da.

Får jeg lov å snike meg inn her selv om at jeg hadde SA i januar og ikke februar?
Tok en pause fra prøvingen en mnd, så sånn sett er jeg også på første pp etter sa sånn som dere. :)
Hadde en SA i midten av uke 5, 16. Januar.
Velkommen skal du være. :happy: Bare hyggelig det. :)

Whoho! Sterkere EL-test i kveld :) Da går det fremover til EL :p

Hvordan går det med dere i kveld? :)

Jippi! "Komme da egget, komme komme" :D

Andre dagen med overtid på meg, så nå er jeg godt plantet under dyna! Mannen har ryddet mens jeg var borte:Heartpink

Med deg da? Har du det bra?

Jippi! "Komme da egget, komme komme" :D

Andre dagen med overtid på meg, så nå er jeg godt plantet under dyna! Mannen har ryddet mens jeg var borte:Heartpink

Med deg da? Har du det bra?

Så snilt av han :) Husk på at du er 2 nå, så pass på deg selv ;) Er så gøy at du fikk positiv test i dag, håper de andre som skal teste de nærmeste dagene får 2 streker og :)

Her går det bra :) Gleder meg til denna pp kjenne jeg :) Stikker så mye i høyre eggstokk, så håper det er et godt tegn :)

Så snilt av han :) Husk på at du er 2 nå, så pass på deg selv ;) Er så gøy at du fikk positiv test i dag, håper de andre som skal teste de nærmeste dagene får 2 streker og :)

Her går det bra :) Gleder meg til denna pp kjenne jeg :) Stikker så mye i høyre eggstokk, så håper det er et godt tegn :)

Det høres absolutt ut som et godt tegn! Cd9 var det så?

Jeg har 10 timer pålagt overtid i uka frem til og med mai, så kommer meg ikke unna, heldigvis er det kontorjobb;) men skal nok passe på spira likevel :D

Det høres absolutt ut som et godt tegn! Cd9 var det så?

Jeg har 10 timer pålagt overtid i uka frem til og med mai, så kommer meg ikke unna, heldigvis er det kontorjobb;) men skal nok passe på spira likevel :D

CD9 i dag ja :)

Oi, såpass ja. Blir penger av det da, kommer godt med til lille spire kommer :) Bra mannen din passe på deg :) Planer om å ta digital iløpet av de neste dagene? Når svir du av neste test? :)

CD9 i dag ja :)

Oi, såpass ja. Blir penger av det da, kommer godt med til lille spire kommer :) Bra mannen din passe på deg :) Planer om å ta digital iløpet av de neste dagene? Når svir du av neste test? :)

Når pleier du å ha eggløsning da? Er du standard cd 14 eller kanskje tidligere? Hvilken pp er dere på?

Jeg har faktisk en digital liggende. Kjøpte to pack sist, men den er vel ikke så sensitiv, så bør vel spare den? Nå har jeg kun tester på 25 mlu igjen, men jeg tror jeg kanksje skal la være. Ble så bekymret sist (var jo berettiget, men orker jeg det igjen liksom?)

Når pleier du å ha eggløsning da? Er du standard cd 14 eller kanskje tidligere? Hvilken pp er dere på?

Jeg har faktisk en digital liggende. Kjøpte to pack sist, men den er vel ikke så sensitiv, så bør vel spare den? Nå har jeg kun tester på 25 mlu igjen, men jeg tror jeg kanksje skal la være. Ble så bekymret sist (var jo berettiget, men orker jeg det igjen liksom?)

Har aldri tempa eller tatt EL tester før, men hatt mye symptomer som verking og slim midt i syklusen. Så tenkt at jeg har hatt EL rundt dag 14, men tror egentlig (når jeg tenker etter nå) at EL er før. Skal jeg prøve å sjekke ut denna syklusen :) Vi er bare på pp3, men slutta på pilla i juni og vært klar for å prøve lenger før det igjen, men er ikke alltid en kan gjøre som en vil ;) Hva med dere ? :)

Kanskje du skal vente noen dager før du tester med digital? :)

Har aldri tempa eller tatt EL tester før, men hatt mye symptomer som verking og slim midt i syklusen. Så tenkt at jeg har hatt EL rundt dag 14, men tror egentlig (når jeg tenker etter nå) at EL er før. Skal jeg prøve å sjekke ut denna syklusen :) Vi er bare på pp3, men slutta på pilla i juni og vært klar for å prøve lenger før det igjen, men er ikke alltid en kan gjøre som en vil ;) Hva med dere ? :)

Det er veldig greit å vite! Etter å ha testet litt skjønte jeg fort at vi var totalt på villspor de to første pp. Dumt å kaste bort tid når man har så stort ønske om et barn. Dette er pp7 for oss. Førstemann satt før vi rakk å tenke prøving:D gleder meg til å se hvilken dag du lander på!

Det er veldig greit å vite! Etter å ha testet litt skjønte jeg fort at vi var totalt på villspor de to første pp. Dumt å kaste bort tid når man har så stort ønske om et barn. Dette er pp7 for oss. Førstemann satt før vi rakk å tenke prøving:D gleder meg til å se hvilken dag du lander på!

Sant :p Hvor gammel er han/hun? Heldig som har minstemann og nå er gravid da :) Skjønner at du er bekymra så kort tid etter, og hjelper ikke på at så mange inne her mister hell :( Men jeg har en god følelse for søster eller bror til minstemann :)

Jeg har satt deg inn på førstesiden! Trist å lese om SA'en din! Her er det heldigvis mange forståelsesfulle damer xsmile9:D

Tusen takk. :D
Ja, var veldig trist selv, men nå går det sånn någenlunde bra, har veldig tro på denne pp'en. :D

Sant :p Hvor gammel er han/hun? Heldig som har minstemann og nå er gravid da :) Skjønner at du er bekymra så kort tid etter, og hjelper ikke på at så mange inne her mister hell :( Men jeg har en god følelse for søster eller bror til minstemann :)

Straks 2, så har jo hendene fulle, men han trenger et søsken snart ;) nei, utrolig mange som mister, men det blir så synlig fordi man har behov for å dele, det er jo enda fler det går bra med:) tusen takk for fine ord!

Fikk nye tidligtester i går som reagerer på 10mlu så da blei det ny test i dag før jobb.
Ikke veldig tydelig, men jeg synes nå jeg ser en strek da?
Litt vanskelig se om det faktisk er farge på den da, men jeg har også dårlig streksyn merker jeg og ser stortsett ikke noe på bildene som blir postet her inne av tidligere tester :p

Vedlegg

• 20170316_0550531.jpg
    20170316_0550531.jpg
    294,8 KB · Visninger: 102
Dagens graf. Håper nå at tempen holder seg høy et par dager til sånn at lf blir litt lengere. :nailbiting: Veldig klar for ordentlig pp etter tr nå. Er selvsagt en mulighet for at tr ikke kommer, men ville være litt rart i og med vi holdt oss unna selve EL dagene.. Har jo testet alikevel.. testetøs som jeg er.. :facepalm::p Men bare små skygger til nå. Ikke testet i dag. Venter litt å ser om tempen fortsetter nedover. Hvordan går det med dere andre? :happy:

Vedlegg

• Screenshot_20170316-084711.jpg
    Screenshot_20170316-084711.jpg
    516,9 KB · Visninger: 81
Fikk nye tidligtester i går som reagerer på 10mlu så da blei det ny test i dag før jobb.
Litt vanskelig se om det faktisk er farge på den da, men jeg har også dårlig streksyn merker jeg og ser stortsett ikke noe på bildene som blir postet her inne av tidligere tester :p
Det der var jo helt klart en strek!!! :woot::woot::woot: Virker veldig lovende!! Krysser fingrene for at de blir enda sterkere... superspennende!!!

Det er så absolutt en strek der!! Den skulle vel ikke vært så tydelig hvis det var skygge?? Jeg tror det er babystrek!!!

Back
Topp