Vi som mistet i februar, men som prøver igjen

Ååååå.. gratulerer såååå mye!! :D:D:D Forstår at du er redd.. men de sier jo at sjansen for at det kan skje to ganger etterhverandre er mindre. Krysser alt jeg har for deg og at spiren skal sitte hele veien. Og bruk oss her i gruppa så mye du måtte trenge..:Heartred:Heartred
Så hyggelig skrevet :Heartpink
Måtte du også få to blå om få dager!
Jeg heier på dere alle!
Btw. Disse murringene kunne jeg vært foruten.:knegg:

Hurra lotepus! :D :D Krysser fingre for at det går bra nå. :)

Sorry for info, men jeg må bare spørre her :p Følte meg litt våt nedentil i stad, og tenkte et øyeblikk at nå er TR her alikevel. Gikk på do, men det som møtte meg virket mer som eggløsningsslim, slim var det i allefall. Hadde en del slim for tja i allefall en uke siden og ikke hatt noe på en god stund, synes bare det virker merkelig at det skal komme mer nå? Hva tror dere? kan det være noe annet? Har har aldri tenkt over at eggløsningslim har vært en greit før nå som vi prøver så veit ikke hvordan jeg pleier å ha det heller :wacky: Angrer litt nå på at jeg ikke kjøpte eggløsningstester så jeg kunne prøve sjekke litt nærmere, men vil ikke tenke alt for mye på det heller, akkuratt som jeg ikke gjør det uansett :rolleyes:

Leser mange sier det kan være et symptom på graviditet, men også motsatt vei. Det positive er at det ikke er tr! Så må vi nesten bare vente og se:p blir spennende!

Har du noen andre symptomer??

Leser mange sier det kan være et symptom på graviditet, men også motsatt vei. Det positive er at det ikke er tr! Så må vi nesten bare vente og se:p blir spennende!

Har du noen andre symptomer??

Jeg får bare vente i spenning og se hva som skjer :p Merker ikke så mye symptomer sånn egentlig. Føler jeg går ganske hyppig på do, men det tror jeg bare er fordi jeg synes jeg kjenner ting og må sjekke hva som skjer :wacky:
De siste dagene har det begynt å stikke litt i puppene og de er litt ømme, men ikke noe irriterende egentlig. Føler at jeg egentlig siden SAen har kjent diverste stikking og strekking i magen\livmorområdet av og på, men ikke sånn veldig. Jeg er mye trøtt og tung i hodet, men det er vanelig for meg, og nå er inneklimaet på jobb helt håpløst så det er nok mye derfor også :p

Nå må jeg spørre dere jenter som tester etter EL. Jeg fikk EL testene mine posten i sta. Aldri prøvd det før. Er i dag på CD9 og fikk detta resultatet nå. Har da drukket 700 ml vann og ikke vært på do på ca 2,5 time. Forventa egentlig ikke å få strek i det hele tatt. Ifølge testen anbefales det å begynne testingen på dag 12-13 (28-29 syklus, men hatt mest 29, så regne ift den). Forrige syklus (etter sa) ble noen dager lengre. Begynte i går å få EL slim. Tror dere at det betyr at EL min egentlig er tidligere enn jeg har trodd? Kan jo vær at syklusen er kortere denne mnd og da. Vil bare høre litt fra dere som har testet EL før og deres erfaringer om dere vil dele :) Eller er det vanlig å få svak strek på CD9 når en har sykluser på 28-29 (selv om instruksene til testen sier noe anna)?

Vedlegg

• IMG_2604.JPG
    IMG_2604.JPG
    151,8 KB · Visninger: 71
Nå må jeg spørre dere jenter som tester etter EL. Jeg fikk EL testene mine posten i sta. Aldri prøvd det før. Er i dag på CD9 og fikk detta resultatet nå. Har da drukket 700 ml vann og ikke vært på do på ca 2,5 time. Forventa egentlig ikke å få strek i det hele tatt. Ifølge testen anbefales det å begynne testingen på dag 12-13 (28-29 syklus, men hatt mest 29, så regne ift den). Forrige syklus (etter sa) ble noen dager lengre. Begynte i går å få EL slim. Tror dere at det betyr at EL min egentlig er tidligere enn jeg har trodd? Kan jo vær at syklusen er kortere denne mnd og da. Vil bare høre litt fra dere som har testet EL før og deres erfaringer om dere vil dele :) Eller er det vanlig å få svak strek på CD9 når en har sykluser på 28-29 (selv om instruksene til testen sier noe anna)?
Man har vel alltid litt av det man måler etter i kroppen:) slik det ser ut så er det en stund til el, men bare fortsette å teste;) lykke til!

Tempen gikk jo ytterligere ned så da får vi satse på at han kanskje øker i morgen.:happy: Forstår frustrasjonen din :(

Ja, jeg håper det. Blir så leeeeeeei [emoji12]
Forresten om man våkner kl 05:30, tar tempen og den viser la oss si 36,15, ville den vist samme temp om man ha søv sammenhengende til 06:30? Eller øker/synker tempen iløpet den tiden man sover?:p ja, mye man begynner å tenke på [emoji23]

Tempe synker når man sover ja[emoji4]

Synker den hele tiden, eller stopper den å synke etter man har sove 3 timer sammenhengende?:p
Altså om tempen ville vist det samme kl 05:30 og 06:30 eller om den ville synket enda mer til 06:30 i forhold til 05:30?

(Om du skjønner min vanskelige forklaring) :p

Får jeg lov å snike meg inn her selv om at jeg hadde SA i januar og ikke februar?
Tok en pause fra prøvingen en mnd, så sånn sett er jeg også på første pp etter sa sånn som dere. :)
Hadde en SA i midten av uke 5, 16. Januar.

Synker den hele tiden, eller stopper den å synke etter man har sove 3 timer sammenhengende?:p
Altså om tempen ville vist det samme kl 05:30 og 06:30 eller om den ville synket enda mer til 06:30 i forhold til 05:30?

(Om du skjønner min vanskelige forklaring) :p

Hehe, om jeg forsto riktig, så kan kroppstemraturen jaffal stoppe/bli ødelagt om man får for lite søvn :p

Hehe, om jeg forsto riktig, så kan kroppstemraturen jaffal stoppe/bli ødelagt om man får for lite søvn :p

Hehe, skjønner godt at du ikke skjønte [emoji6] men ja om man får for lite vet jeg at man kan få ødelagt temp :) men tenkte mer om jeg sovnet kl 00:00 sov helt til 05:30 og fikk 36,15 på tempen da. Ville den vært 36,15 om jeg hadde sovet til 06:30 eller ville den synket enda mer?:p

Grunn til at jeg lurer er om nå snuppa mi skulle ha våknet kl 05:30 en dag, og jeg må opp da. Og jeg til vanlig tester mellom 06:30 og 7:00. Om jeg da bare kunne plotte inn tempen jeg får kl 05:30 og bare satt 06:30 til klokkeslett, eller om det ville gitt helt feil resultat på grafen :) eller om tempen ville vært noe annet om jeg sov til 06:30 ;p

Aaaah[emoji85]Den holder seg ganske jevnt utover natten, kan selvfølgelig dale litt mer ned, men det er maks snakk om 0,1 grad på en time [emoji4]

Ah skjønner, jeg har fått streng beskjed om å holde meg til den tiden jeg tar første med maks en time før etter, så vil jo tro du km det[emoji848] EL-testing er jeg ikke så veldig inni, kan ikke starte selv enda[emoji28]Men dette er hvertfall det jeg har fått av forklaring [emoji847]

Absolutt ikke dumt spørsmål, jeg begynte selv denne pp jeg er i å teste, har også hatt mange spørsmål ;) det er det som er så fantastisk med dette forumet, man kan spørre uten å være redd for å virke dum :D

Enig :) Vi må alle begynne en plass :p Noen er mer erfarne prøvere enn andre. Veldig koselige jenter/damer her inne da :)

Aaaah[emoji85]Den holder seg ganske jevnt utover natten, kan selvfølgelig dale litt mer ned, men det er maks snakk om 0,1 grad på en time [emoji4]

Ah skjønner, jeg har fått streng beskjed om å holde meg til den tiden jeg tar første med maks en time før etter, så vil jo tro du km det[emoji848] EL-testing er jeg ikke så veldig inni, kan ikke starte selv enda[emoji28]Men dette er hvertfall det jeg har fått av forklaring [emoji847]

Tusen takk for svar! :) med andre ord kan jeg gjøre det om jeg bare legger på/trekker i fra 0,1 grad pr time :) alt etter som når jeg våkner/tester:D

Ja, jeg holder meg til rundt halv 7-7, men av og til må man opp å sjekke til snuppa og da blir det litt værre med testing [emoji6]

Back
Topp