Vi som mistet i februar, men som prøver igjen

Takk for svar! Får bare vente å se. Går på veggen snart. Titter i do hver gang jeg tisser og kjenner etter alt. Blir jo gal!
Jeg har ganske mye mensmurringer nå, mer enn jeg kan erindre fra tidligere.
Jeg hadde mye blank utflod som lignet på el-slim og masse mens murringer sist jeg var gravid. Så kan jo være et godt tegn også. ;) Krysser fingrene for positiv test på deg i morgen. :happy: Klar for testedate i morgen! :D

Den i går var uten tvil positiv og den i kveld vil jeg si er negativ :)

Takk[emoji16] det er de fra tidligere i dag jeg syntes var litt vanskelig å si noe om, men den siste er heldigvis negativ.
Betyr dette DPO 1 i morra? Aaah!! Tiden går så saaakte[emoji23]

Glad jeg har fått forhandla meg til en siste runde med hanky panky i kveld[emoji111]️
Må forsøke å få til en runde i morra også:) litt leit at jeg ikke er ferdig før kl 1930 i morra..

Slenger meg på denne, hadde en exu nå i februar, da var jeg 7 uker på vei. Denne gangen måtte de desverre fjerne eggleder på H. side... Forrige exu 2007 V.side fikk jeg heldigvis beholde og var inne før jul og brant bort endometeriose, skal fungere som normalt nå , så alt for det[emoji4]
Håper det går deres og min vei snart[emoji847][emoji847]Heier på dere[emoji1316]

Slenger meg på denne, hadde en exu nå i februar, da var jeg 7 uker på vei. Denne gangen måtte de desverre fjerne eggleder på H. side... Forrige exu 2007 V.side fikk jeg heldigvis beholde og var inne før jul og brant bort endometeriose, skal fungere som normalt nå , så alt for det[emoji4]
Håper det går deres og min vei snart[emoji847][emoji847]Heier på dere[emoji1316]

Så vondt å lese om exu'en! Jeg har ført deg opp på listen! Håper du føler at du snart er klar igjen.:)

Bare jeg som har tatt gtest allerede i dag? :eek:Klarte ikke se antydning til strek, men håper det bare er litt for tidlig til at den reagerer. La den vekk etter 5min for å ikke glede meg over en eventuelt falsk positiv. Måtte alikevel plukke den opp igjen og titte på den en stund etterpå og da synes jeg at jeg så en liten antydning til strek :wacky: Jeg tror jeg innerst inne innbiller meg at jeg er gravid til eventuelt TR kommer :wtf:

CD 23: Gi meg styrke!
a67d7a38ccdcc58029ae3591af973209.jpg

El har ikke vært her!
257e62094e5895411774e4c401511ce6.jpg

Bare jeg som har tatt gtest allerede i dag? :eek:Klarte ikke se antydning til strek, men håper det bare er litt for tidlig til at den reagerer. La den vekk etter 5min for å ikke glede meg over en eventuelt falsk positiv. Måtte alikevel plukke den opp igjen og titte på den en stund etterpå og da synes jeg at jeg så en liten antydning til strek :wacky: Jeg tror jeg innerst inne innbiller meg at jeg er gravid til eventuelt TR kommer :wtf:
Neida.. har testet jeg også.. ha ha :wacky: Fikk også svak strek etter at testene har tørket. På to forskjellige merker.. o_O Så veldig usikker.. kan være at det er inni mitt hode.

Lotepus hvordan gikk det med testinga? :nailbiting:

2wmjek8.jpg

Et virvar av følelser, og foreløpig er det mer bismak enn det er glede. Nå er jeg bare redd. Utrolig kjipt at den beste dagen i livet skal føles slik, men likevel er følelsen bedre denne gangen enn forrige. Da var det som om jeg visste hele veien at noe var galt. Nå har jeg snoket på novembergruppa siden 2 dpo, så det må jo være et godt tegn.

Akkurat 4 uker siden jeg mistet idag.
Krysser fingrene for at strekene deres blir tidligere!

Streken er mye bedre i virkeligheten:D

2wmjek8.jpg

Et virvar av følelser, og foreløpig er det mer bismak enn det er glede. Nå er jeg bare redd. Utrolig kjipt at den beste dagen i livet skal føles slik, men likevel er følelsen bedre denne gangen enn forrige. Da var det som om jeg visste hele veien at noe var galt. Nå har jeg snoket på novembergruppa siden 2 dpo, så det må jo være et godt tegn.

Åååååå, jeg er så glad på dine vegne :) Denna SKAL sitte til uti november! Gratulerer så mye ❤

Tusen takk :Heartpink Jeg får ikke lov av mannen å si det til noen, så det er det så utrolig godt å ha dere damer her inne! En skikkelig flott gjeng med støttende damer:Heartbigred

Måtte alle få streker, nå!

Bruk oss for alt vi er verdt :) Skjønne veldig godt at du er redd, kommer jeg og til å være den dagen jeg får to nye streker mot meg. Godt at du har en god følelse, tror du skal stole på den :)

Tusen takk :Heartpink Jeg får ikke lov av mannen å si det til noen, så det er det så utrolig godt å ha dere damer her inne! En skikkelig flott gjeng med støttende damer:Heartbigred

Måtte alle få streker, nå!

Fantastisk :D Håper det går riktige veien denne gangen. Og at flere av oss følger på etterhver. Har selv snoket en stund på November-gruppen i håp om å havne inn dit selv. Tror ikke jeg vil fortelle til noen hvis jeg får positiv test igjen med det første så flott ha en gjeng her inne man kan dele med. ;) Får vel prøve vente litt med neste test i håp om å få sterk og tydelig strek. Hvis jeg jeg får de nye testene i dag tester jeg nok med de i morgen også :p

2wmjek8.jpg

Wiiiii!!! Hurraaaa!!![emoji16]

Forstår så godt at du føler det sånn. Håper du finner litt ro og kan snart danse av glede[emoji126]
Hvor mange DPO i dag?

Fantastisk :D Håper det går riktige veien denne gangen. Og at flere av oss følger på etterhver. Har selv snoket en stund på November-gruppen i håp om å havne inn dit selv. Tror ikke jeg vil fortelle til noen hvis jeg får positiv test igjen med det første så flott ha en gjeng her inne man kan dele med. ;) Får vel prøve vente litt med neste test i håp om å få sterk og tydelig strek. Hvis jeg jeg får de nye testene i dag tester jeg nok med de i morgen også :p

Blir noen spennende dager fremover! Vil gjerne at så mange av oss tar turen i novembergruppa, det hadde vært koselig. :Heartred
Gleder meg til ny test i morgen, håper du mottar tester idag!

Wiiiii!!! Hurraaaa!!![emoji16]

Forstår så godt at du føler det sånn. Håper du finner litt ro og kan snart danse av glede[emoji126]
Hvor mange DPO i dag?

Tihi! Takk:Heartred
Krysser fingrene for at vi alle har fått dosen av nedtur nå, og at vi kun får glede i tiden fremover!

Idag er jeg 8/9 dpo, men det er ikm idag!

2wmjek8.jpg

Ååååå.. gratulerer såååå mye!! :D:D:D Forstår at du er redd.. men de sier jo at sjansen for at det kan skje to ganger etterhverandre er mindre. Krysser alt jeg har for deg og at spiren skal sitte hele veien. Og bruk oss her i gruppa så mye du måtte trenge..:Heartred:Heartred

Sorry for info, men jeg må bare spørre her :p Følte meg litt våt nedentil i stad, og tenkte et øyeblikk at nå er TR her alikevel. Gikk på do, men det som møtte meg virket mer som eggløsningsslim, slim var det i allefall. Hadde en del slim for tja i allefall en uke siden og ikke hatt noe på en god stund, synes bare det virker merkelig at det skal komme mer nå? Hva tror dere? kan det være noe annet? Har har aldri tenkt over at eggløsningslim har vært en greit før nå som vi prøver så veit ikke hvordan jeg pleier å ha det heller :wacky: Angrer litt nå på at jeg ikke kjøpte eggløsningstester så jeg kunne prøve sjekke litt nærmere, men vil ikke tenke alt for mye på det heller, akkuratt som jeg ikke gjør det uansett :rolleyes:

Back
Topp