Vi som mistet i februar, men som prøver igjen

Var usikker på om jeg skulle fortsette teste etter vi kom hjem fra ferie. Følte EL kom i går. Skynda meg og tok en test rett før jobb da jeg ikke klarte å la være likevel.. og den ble positiv på 30sek! YES!! [emoji123]

d7ec0d944574fecc45e5131898c861ed.jpg

Nå blir det aksjer i kveld[emoji16]
Gjorde dagen min[emoji23]
Happy humping!! :D:D

Hahaha! Men en skyggetest kan jo være begynnelsen på noe!! Så spennende!! 10 mlu?
Jeg vet faktisk ikke.. bestilte de fra Kina.. står early pregnancy test på de.. Men ikke hvor følsomme de er.. tok en til ut på dagen.. den fikk også strek men svakere enn den jeg tok på morgenen.. har ikke prøvd de før så vet ikke om de pleier å få skygge..o_O

Var usikker på om jeg skulle fortsette teste etter vi kom hjem fra ferie. Følte EL kom i går. Skynda meg og tok en test rett før jobb da jeg ikke klarte å la være likevel.. og den ble positiv på 30sek! YES!! [emoji123]

Oy oy oy!! Blir kos-elig i kveld :D

Kos dere ordentlig ;)

Jeg vet faktisk ikke.. bestilte de fra Kina.. står early pregnancy test på de.. Men ikke hvor følsomme de er.. tok en til ut på dagen.. den fikk også strek men svakere enn den jeg tok på morgenen.. har ikke prøvd de før så vet ikke om de pleier å få skygge..o_O

Ryker på en test i morgen og du da eller? Hvis du har bestilt på ebay, så har du vel en del :D

Her er testen med skyggestrek. Vet ikke om dere klarer å se den en gang jeg. :p Er egentlig en stavtest men tatt den fra hverandre..

Vedlegg

• 20170313_192036.jpg
    20170313_192036.jpg
    294,9 KB · Visninger: 87
Her er testen med skyggestrek. Vet ikke om dere klarer å se den en gang jeg. :p Er egentlig en stavtest men tatt den fra hverandre..

Jeg ser! [emoji2]

Da jeg tok stavtest sist jeg ble gravid, måtte jeg også ta den fra hverandre. Lignet på den der[emoji4] Krysser fingrene for at den blir rosa og fin snart[emoji5]

Ser den uten problem :p men usikker på fargen da. Speeeeenende ;)
Jeg ser! [emoji2]

Da jeg tok stavtest sist jeg ble gravid, måtte jeg også ta den fra hverandre. Lignet på den der[emoji4] Krysser fingrene for at den blir rosa og fin snart[emoji5]
Nei tørr ikke tenke at det er noe annet enn en skyggestrek enda.. men veldig spennende. :happy: Selv om vi egentlig skulle vente til etter første tr..:oops:

Ha ha.. her har jeg testet vettu:facepalm::D.. samme skyggestrek i dag også. Prøvde en annen strips av et annet merke. Den var blenda. Usikker på følsomheten på den også. Så får vente å se. Du da? Testet noe mer?

Ja:facepalm: men har bare 25 mlu tester, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder. Funnet ut at dem jeg fikk positiv på 10 dpo var med følsomhet på 10 mlu. Jeg blødde fra tannkjøttet i dagtidlig igjen og føler et nedpress. Akkurat som om det skal fosse ut hvert øyeblikk!

Ja:facepalm: men har bare 25 mlu tester, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder. Funnet ut at dem jeg fikk positiv på 10 dpo var med følsomhet på 10 mlu. Jeg blødde fra tannkjøttet i dagtidlig igjen og føler et nedpress. Akkurat som om det skal fosse ut hvert øyeblikk!
Det kan jo være positive tegn da! :happy: Krysser fingrene for deg. :Heartred

Godt å se at det er andre som ikke klarer vente med testingen også :p
Hadde lyst ta en ny test i dag tidlig, men klarte holde meg.
Tror jeg må ta en snart, men får vel vente til i morgen tidlig så jeg får mest konsentrert urin :wacky:
Hi hi.. klarer ikke å la være.. selv om vi "egentlig" ikke prøvde denne syklusen.. her er det komplett testetøs altså.. :p

Back
Topp