Vi som mistet i februar, men som prøver igjen

Ja vi har jo det. Hadde sex to dager før egget slapp.. så muligheten er jo der.. :p Men kjenner jeg blir litt stressa hvis det skulle klaffe.. redd kroppen liksom ikke er klar og jeg mister igjen.. o_O Ikke mye symtomer. Bare halsbrann og oppblåst.. Du? Vi får kanskje teste samme dag? Når tar du første test?

Skal vi gjøre det? Det hadde jo vært moro med en testedate! Når pleier du å teste? Jeg har så kort lf at jeg kun har ventet til tanta har kommet.

Kjipeste fredagen på lenge her :wacky: Sitter på jobb enda og vært her siden klokka 7, men baaare 5min igjen også hjem å sove. ÅH som jeg gleder meg :wideyed: Skal også tilbake på jobb søndag 8-21 og vanlig uke fra mandag igjen, lite med hælj på meg gitt, menmen ;)

Æsj! Håper du har fått sove godt! Jeg håper det ikke alltid er like mye jobbing på deg, da blir det jo ikke mye igjen til fritid.

Koselig! Fine hunder det! Gemyttmessig og urseende.

To sheltier, 6 og 8. Konkurrerer med den ene:D litt fritid må man ha selv som småbarnsmamma :happy:

Herlige hunder det også! :D Hva konkurrerer du i? Jeg har vært treningsnarkoman med hundene, og har konkurrert i flere grener. Morsom hobby! Og hundene har vært veldig gode å ha de siste ukene, det samme har treningskompisene vært.

Negativ EL-test i morges også, så da regner jeg med eggløsningen har vært og at jeg er 1DPO i dag (siden den var negativ i går kveld). Aner ikke hvor lang lutealfase jeg har pleid å ha siden jeg aldri har testet etter EL før, så litt spent. :)

Testene:
f599eaade630cac2532bad0c3b77f3c6.jpg

Den på kvelden 9.3 ble vel tatt ganske tidlig, hadde jeg ventet noen timer tror jeg den og hadde vært positiv.

Hva er planene for helga da? Jeg skal på trening med norske redningshunder med yngstefrøkna idag. Sola skinner og varmer, så gleder meg! Og imorgen blir det langtur + trening på treningssenteret. :)

Æsj! Håper du har fått sove godt! Jeg håper det ikke alltid er like mye jobbing på deg, da blir det jo ikke mye igjen til fritid.

Ligger å sløver i senga enda så ikke så synd på meg ;) har en ganske kjedelig 7-3 jobb egentlig. Ikke så ofte det blir sånne lange dager heldigvis :p greit å jobbe fra meg litt nå. Håper jo å bli gravid igjen, og da orker jeg vel nesten ikke en full arbeidsdag en gang :wacky:

Har som regel begynt å teste fra 8/9 dpo.. selv om det egentlig er litt tidlig..:p

Æsj! Samboer vil sette ned foten for testingen. Mener jeg bør vente minst to uker:eek:om mensen ikke kommer på to uker, så har jeg visst det lenge uansett liksom:D sånn er det bare med kort lf.

Herlige hunder det også! :D Hva konkurrerer du i? Jeg har vært treningsnarkoman med hundene, og har konkurrert i flere grener. Morsom hobby! Og hundene har vært veldig gode å ha de siste ukene, det samme har treningskompisene vært.

Negativ EL-test i morges også, så da regner jeg med eggløsningen har vært og at jeg er 1DPO i dag (siden den var negativ i går kveld). Aner ikke hvor lang lutealfase jeg har pleid å ha siden jeg aldri har testet etter EL før, så litt spent. :)

Det skjønner jeg godt! De gir kjærlighet uansett når man trenger det.

Jeg trener agility. Har brukt hele lørdagen, så nå ligger jeg helt utmattet på sofaen og manner meg opp til å legge minsten.. ødelagt..

Æsj! Samboer vil sette ned foten for testingen. Mener jeg bør vente minst to uker:eek:om mensen ikke kommer på to uker, så har jeg visst det lenge uansett liksom:D sånn er det bare med kort lf.
Ha ha.. skjønner. Bestilte en haug med tester fra Kina. Kosta nesten ingenting..og de ligger der å frister..selv om vi ikke prøvde ordentlig denne syklusen.. :p

Her har jeg startet dagen med spinning før jeg tok med mann og barn ut på tur i skogen. Fantastisk vårvær i dag. Nå avslutter vi dagen med godteskål til alle i sofaen med film. :happy: Ha en fin lørdag dere! :D

Så koselig!! Jeg har også besøk tantungen!! Første møte, 5 dager gammel :Heartred håper besøket kanskje hjelper på:smiley-angelic001

Masse lykke til i ny pp!!

Åå, det er så stas :) Kanskje det hjelper ekstra å kose med babyer for å bli gravid? Mene å ha hørt noe om det :) Skal du teste i morra? :)

Åå, det er så stas :) Kanskje det hjelper ekstra å kose med babyer for å bli gravid? Mene å ha hørt noe om det :) Skal du teste i morra? :)

Ja, jeg også har hørt noe om det, så egentlig burde vi få flytte inn litt:D
Nei, i morgen er jeg bare 6/7 dpo, og har kun tester på 25 mlu dessverre:(

Krysse fingra for at kosen i dag hjalp ;) Lykke til med testing til uka da :)

Ja! Tusen takk! Jeg var egentlig bombesikker på at jeg var gravid, helt til idag:( føler symptomene forsvant litt, men har vært opptatt hele dagen, så kanskje jeg ikke skal legge så mye i det. Blir iallefall spennende!

Ja! Tusen takk! Jeg var egentlig bombesikker på at jeg var gravid, helt til idag:( føler symptomene forsvant litt, men har vært opptatt hele dagen, så kanskje jeg ikke skal legge så mye i det. Blir iallefall spennende!

Nei, tror ikke du treng å legge så mye i det :) Alltid spennende med testing :) Hold oss oppdatert :)

Jeg sitter på jobb igjen da og venter spendt på om mensen kommer eller ikke. 4uker siden SA i dag så tenker at den burde vel begynne nærme seg? Er jo lov å håpe at man er blitt gravid igjen allerede? :rolleyes: Synes jeg kjenner litt stikkinger og strekkinger her og der, men det kan jo være tegn på begge deler. Tok graviditetstest i går uten tendens til noe strek, men tror de reagerer på 25mlu så satser på jeg bare var litt for overivrig :wacky:

Back
Topp