Vi som mistet i februar, men som prøver igjen

CD 17 i dag
ec653694ba04c17be03569d8f248f3d7.jpg

El testene sier ikke stort spennende heller :p
Og monitoren min sier jaggu lav enda, selv om streken på testen begynner å bli bra sterk også...
f73b38b3dc267d7818d31468a9add607.jpg

Så el lar vente på seg!
Fikk tempmåleren min i dag, så første temping blir i morgen! :p om jeg klarer å få det til da [emoji28]

Nå kjenner jeg at jeg er eeeevig lei av kroppen. Lette etter klagetråden, men kom til denne først :p
Jeg er så sliten og lei i kroppen, helt ferdig i bein og armer, skallebank herifra til månen og bare så oppgitt over denne syklusen som bråsnudde. Skulle ha el idag, ikke tr dag 2 [emoji53] har blitt litt mye å svelge den siste 1,5 mnd.. og så til oppturen som forhåpentligvis kommer, jeg pleier å ha blødning i 3 dager og spotting i et par dager, så fra mandag av skal kroppen være på tur igjen :) håper.... Skal kjøre sjokolade etterpå, og grave med ned i den... Og slike påskeegg. Boikotter de egentlig pga palmeolje osv, men jeg er bare så fuck-it [emoji85][emoji30]

Nå kjenner jeg at jeg er eeeevig lei av kroppen. Lette etter klagetråden, men kom til denne først :p
Jeg er så sliten og lei i kroppen, helt ferdig i bein og armer, skallebank herifra til månen og bare så oppgitt over denne syklusen som bråsnudde. Skulle ha el idag, ikke tr dag 2 [emoji53] har blitt litt mye å svelge den siste 1,5 mnd.. og så til oppturen som forhåpentligvis kommer, jeg pleier å ha blødning i 3 dager og spotting i et par dager, så fra mandag av skal kroppen være på tur igjen :) håper.... Skal kjøre sjokolade etterpå, og grave med ned i den... Og slike påskeegg. Boikotter de egentlig pga palmeolje osv, men jeg er bare så fuck-it [emoji85][emoji30]

Det er skikkelig tungt når kroppen ikke samarbeider eller gjør som vi vil! Da er det lov å grave seg litt ned i sjokolade. Sjokoladeeggene fra nidar er uten palmeolje (men jeg aner ikke om de er bedre eller fælere enn de lilla påskeeggene, jeg har ikke smakt nidar sine og de lilla blir litt vel heftig for meg, jeg er mer gummigodteri-typen :p ).

Håper syklusen din kommer på rett kjøl etter denne runden!!

Det er skikkelig tungt når kroppen ikke samarbeider eller gjør som vi vil! Da er det lov å grave seg litt ned i sjokolade. Sjokoladeeggene fra nidar er uten palmeolje (men jeg aner ikke om de er bedre eller fælere enn de lilla påskeeggene, jeg har ikke smakt nidar sine og de lilla blir litt vel heftig for meg, jeg er mer gummigodteri-typen :p ).

Håper syklusen din kommer på rett kjøl etter denne runden!!

Har ikke smakt de, men kiwi er nærbutikken og de har ikke de uten palmeolje :p

Ja, håper den er i orden nå. Er så lei av å ikke forstå kroppen. Føler for første gang på at "alle" rundt meg er gravide. Men er jo kryssa 6 mnd med prøving nå, spørs om det er grunnen :p

Uff.. forstår det godt.:sorry: Eneste man vil etter å ha mista er jo å prøve igjen og da er det ikke gøy når kroppen tuller sånn.. Håper kroppen din nå er helt nullstilt etter tr og klar for ny pp. Krysser fingrene for deg og kos deg MASSE med sjokoladeegg. De er GODE!! :D

Elsker denne gruppa :) det er veldig godt å ikke ha vært i en ikm-gruppe nå, også blitt sååå skuffa. Dere er gode å ha dere :D [emoji173]

Enig med deg, selv om jeg ikke har vært super aktiv i det siste! :) men godt å ha denne gruppa når man ikke har lyst å være i ei ikm-gruppe! :D superduper gjeng!

El-test litt sterkere! Nå MÅ vel egget slippes til helga? Gadd ikke ta bilde nå. Var såpass sterk at jeg tok en digital for å dobbeltsjekke, men den var negativ (forventet det), men da jeg tok ut testpinnen så så jeg at den blå streken der var veldig sterk - og den har knapt vistes på de andre digitale jeg har tatt. Det ER stigning, går bare seint.

Og helt enig med dere, fin skravlegruppe dette. :Heartred

El-test litt sterkere! Nå MÅ vel egget slippes til helga? Gadd ikke ta bilde nå. Var såpass sterk at jeg tok en digital for å dobbeltsjekke, men den var negativ (forventet det), men da jeg tok ut testpinnen så så jeg at den blå streken der var veldig sterk - og den har knapt vistes på de andre digitale jeg har tatt. Det ER stigning, går bare seint.

Og helt enig med dere, fin skravlegruppe dette. :Heartred
Heia egget!!! Gull egget ^^

Da er det rett inn i pp3 :) jeg starter på nytt sjøl og fortsetter i denne gruppa, håper du har planer om å fortsette sammen med meg :) så er jeg ikke aleine om å være i starten av syklusen :p

Ja, vi får følge hverandre vi Skvirevippen :) Når er grensa for å bli gravid kort tid etter sa/ma? Er det innen 6 måneder? Da krysse vi fingra for fine julegaver ❤

Uff! Skuffelsen kom likevel :( kos deg masse med masse sjokolade, det har du fortjent! Jeg ønsker deg masse lykke til med ny og frisk pp!

Pp2 er over for vår del:( Lykke til med EL-jakta til dere andre :)

Æsj! Det var da som pokker!! :(
Ikke mist håpet. Dagene flyr unna så fort likevel, så plutselig ser du tilbake på prøvingen og tenker "herregud, jeg skulle bare visst hvor lite bekymringer jeg hadde det før trillingene kom":D

Ja, vi får følge hverandre vi Skvirevippen :) Når er grensa for å bli gravid kort tid etter sa/ma? Er det innen 6 måneder? Da krysse vi fingra for fine julegaver [emoji173]
Jeg tenker vi driter i det og bare tenker at vi har høyere sjanse fordi vi fortjener det, jeg :p
Vi får bare gjøre alt vi kan og orker så sitter egget til slutt :)

Back
Topp