Vi som mistet i februar, men som prøver igjen

Det er ikke bare bittelitt rester etter blødningene dine da?

Fortsatt negativ el-test her, men nå får jeg i det minste brukt el-tester med strek på så jeg ev. kan se stigning. Åh som jeg gleder meg til en skikkelig prøveperiode! :D
Nei, tror ikke det. For nå har tanta kommet :s jaja, men da kan jeg vel kanskje håpe på å være nullstilt :p tempen er lav nå og så :)

Uff da.. Da tok kroppen kanskje utgangspunkt i når den første blødningen var da. Og ikke operasjonen. Ja ja.. ny syklus og nye muligheter. Lykke til! :Heartred
Takk :) føles igrunn greit, bedre med en kort teit syklus enn en lang uten el og bare rot :p

Men da bærer det til butikken for å kjøpe salviete og fler grapefruktjuice i allefall :p
Sette alle kluter til :p

Kunne ikke dy meg, bestilte nye eltester [emoji28] jeg veit de ikke blir positive, men tenk om kroppen har bestemt seg for å produsere mer lh etter dette da?:p

What to do? ‍♀️

I morgen reiser vi utenlands og er borte til søndag. Vurderer nå om jeg skal ta med testene mine eller la være og legge inn aksjer når det passer seg?
Vil ikke gå glipp av en mulighet, men vil heller ikke bli helt oppslukt og stressa av situasjonen. For det er jo heller ikke bra.
Hva ville dere gjort?

Jeg hadde latt tester ligge hjemme ;) Tror fort man kan stresse seg unødvendig mye opp av å følge med på sånt alt for mye. Bare slapp av og kos dere sammen, så skal du ikke se bort ifra at det klaffer uansett:D

Skulle skrive dato på el testene må, og da så jeg brptt hbor stor forskjell det er på dem!
5098ecf6cd26543e76a72adf5e935b1f.jpg

Spent på kveldens test. Håper egget slipper snart så TR ikke er en halv evighet unna! [emoji4]

Jeg hadde latt tester ligge hjemme ;) Tror fort man kan stresse seg unødvendig mye opp av å følge med på sånt alt for mye. Bare slapp av og kos dere sammen, så skal du ikke se bort ifra at det klaffer uansett:D

Tusen takk! [emoji16] De blir nok liggende hjemme. Det er sant, kjenner jeg har stressa litt mye med det. Så litt fri er nok sunt[emoji4][emoji4]

Var en tur hos legen idag for å sjekke at det ikke er noe galt med kroppen. Føler den er i ubalanse og føler derfor en skyld i at det gikk galt. Håper selvfølgelig å få bekreftet at alt er bra!

Men.. så fortalte jeg henne om SA, noe hun for det første fnøs litt bort og sa at det var jo såååååå vanlig, men hun sa også at de tidligere anbefalte å vente en syklus, men at de nå hadde gått bort i fra dette rådet. (Sikkert forskjellig fra lege til lege) Føler meg iallefall betrygget over at vi kjørte på likevel! Men men men, ble mye MEN her ser jeg:D

Var en tur hos legen idag for å sjekke at det ikke er noe galt med kroppen. Føler den er i ubalanse og føler derfor en skyld i at det gikk galt. Håper selvfølgelig å få bekreftet at alt er bra!

Men.. så fortalte jeg henne om SA, noe hun for det første fnøs litt bort og sa at det var jo såååååå vanlig, men hun sa også at de tidligere anbefalte å vente en syklus, men at de nå hadde gått bort i fra dette rådet. (Sikkert forskjellig fra lege til lege) Føler meg iallefall betrygget over at vi kjørte på likevel! Men men men, ble mye MEN her ser jeg:D
Det er så irriterende når man får slengt i trynet at sa er vanlig... vanlig ja, men det er vondt så trå litt varsomt liksom :s

Men bra d fikk grønt lys :)

Det er så irriterende når man får slengt i trynet at sa er vanlig... vanlig ja, men det er vondt så trå litt varsomt liksom :s

Men bra d fikk grønt lys :)

Jeg knakk helt sammen jeg, så tror kanskje hun tok poenget:p også fikk hun dyttet inn at man får jo ikke utredning før 12 mnd.. jaja, men hallo?! Det var ikke det jeg var ute etter...

Tusen takk! [emoji16] De blir nok liggende hjemme. Det er sant, kjenner jeg har stressa litt mye med det. Så litt fri er nok sunt[emoji4][emoji4]

Hehe, jeg er nok blitt litt påvirka av en venninne av meg. De kjørte på med eggløsningstester og hele pakka og holdt på en del måneder uten klaff. Første måneden hun hadde "gitt opp" å prøve blei hun gravid. Er nok mye tilfeldigheter, men sikkert lurt la kroppen bare slappe av, hvis man klarer det. :p Kjenner selv at det ikke er så lett og at det stort sett er det jeg tenker på :wacky: Kos dere i allefall masse :D Kjenner behovet for ferie og fri er strekt nå selv.

Jeg knakk helt sammen jeg, så tror kanskje hun tok poenget:p også fikk hun dyttet inn at man får jo ikke utredning før 12 mnd.. jaja, men hallo?! Det var ikke det jeg var ute etter...
Jeg føler liksom man får så lite forståelse, jeg og fikk lik beskjed av gyn etter jeg hadde vært der med, det jeg trodde var sa. Da jeg skulle gå fikk jeg beskjed om å ha litt mer tålmodighet.
Føltes som et sånt piskeslag "ro deg ned, lille pike" liksom..

Men fikk du tatt litt blodprøver osv eller? Bare for å sjekke at du ikke har noe vitaminmangler osv?

Jeg føler liksom man får så lite forståelse, jeg og fikk lik beskjed av gyn etter jeg hadde vært der med, det jeg trodde var sa. Da jeg skulle gå fikk jeg beskjed om å ha litt mer tålmodighet.
Føltes som et sånt piskeslag "ro deg ned, lille pike" liksom..

Men fikk du tatt litt blodprøver osv eller? Bare for å sjekke at du ikke har noe vitaminmangler osv?

Ikke sant! Æsj, dumme leger...

Jada, hun sa hun slengte på de prøvene de tok ved utredning også, i tillegg til stoffskifte og vitaminer. Hvis det skulle gå denne pp, så er det greit å vite hvis jeg mangler noe, så kanskje jeg kan redde en dømt situasjon.

Hehe, jeg er nok blitt litt påvirka av en venninne av meg. De kjørte på med eggløsningstester og hele pakka og holdt på en del måneder uten klaff. Første måneden hun hadde "gitt opp" å prøve blei hun gravid. Er nok mye tilfeldigheter, men sikkert lurt la kroppen bare slappe av, hvis man klarer det. :p Kjenner selv at det ikke er så lett og at det stort sett er det jeg tenker på :wacky: Kos dere i allefall masse :D Kjenner behovet for ferie og fri er strekt nå selv.

Det er det rådet jeg får ofte. Ikke stress med det. Første runde drakk jeg meg god og full når jeg hadde eggløsning. skulle ikke være den som stressa med det, selv om jeg vurderte 1000 ganger på om jeg skulle tørre å drikke den helga. Jammen ble jeg ikke gravid gitt! [emoji23] endte med en SA dessverre, men det skyldtes nok ikke vinen fra den kvelden.

Tuuusen takk! [emoji177] snart helg[emoji16]

Ja, for det gjør jo det mindre trist at det er vanlig. :rolleyes: Årsaken til at de mente en skulle vente en syklus var vel pga terminfesting, men nå er jo teknologien på UL apparatene så bra at det er bare tøys. Ja, og så er det vel den psykiske biten - men for mange vil det være mer belastende å vente tror jeg. Men godt hun kunne betrygge deg på tross av at hun var en smule ufølsom. En SA er trist, uansett hvor vanlig det er. Ferdig snakka.

Jeg har også vært hos lege for en liten sjekk, og eneste som var galt her var et ørlite snev av angst for at noe skal være galt, og en gryende forkjølelse. Ble tatt på alvor da, og fikk også sjekket vitaminer, stoffskifte med mer.

Testet for EL i formiddag, og nå MÅ den være rett rundt hjørnet! Var ikke helt positiv, men veldig nærme. Skal teste igjen i kveld og ev. prøve en digital i tillegg. Snaaart tilbake i normalt gjenge. Flink kropp.

Fant ikke redigeringsknapp i appen, så blir en dobbelpost med bilde av testen igår kveld og den i formiddag.

4f1f22a293bcfae92fabca3dc042da77.jpg

Back
Topp