lillyzilly
Forumet er livet
5. April jeg laga gruppe :O
Haha, snakk om å følge hverandre du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5. April jeg laga gruppe :O
hehe, ja. Kan fort hende jeg havner under ikm uke 13 egentlig om el kommer da jeg håper og lf fortsatt bare er på 10 dager.. men håper å ikke finne det ut fordi jeg blir gravidHaha, snakk om å følge hverandre du
hehe, ja. Kan fort hende jeg havner under ikm uke 13 egentlig om el kommer da jeg håper og lf fortsatt bare er på 10 dager.. men håper å ikke finne det ut fordi jeg blir gravid
Går utifra uke 14, så går jeg utifra at 28 dagers syklus stemmer vi skal møtes på føden assKrysse fingra for at du får positiv test i uke 13/14
Går utifra uke 14, så går jeg utifra at 28 dagers syklus stemmer vi skal møtes på føden ass
Vi får få et lite kjærestepar eller bestevennerHaha, kanskje vi bare egentlig venter på hverandre for at kidsa skal møtes på fødestua?
Vi får få et lite kjærestepar eller bestevenner
Det er lov å bryte litt sammen om tanta kommer. Håper hun holder seg blrte, men om hun gjør det så gi deg selv tid til å sørge. Stor klem!Nå kom redselen for tanta! Herregud, det kommer til å blir ti ganger verre følelsesmessig om tr kommer denne gangen!
Kanskje jeg ikke var klar likevel
Dagens graf 4 dpo.. dpo dagene snirkler seg av gårde.. gleder meg litt til tr kommer så vi kan begynne å prøve igjen. Håper at lf er normal igjen også.
Nope, vanlig fredag med jobb, tur med hundene, spinning, pizza og nå et dypdykk i godteskåla. [emoji14]Har dere gjort noe spennende idag, damer?
Nope, vanlig fredag med jobb, tur med hundene, spinning, pizza og nå et dypdykk i godteskåla. [emoji14]
Tok en el test nå og den var vrldig negativ. Kikka en gang til på den jeg tok i morges og den var nok positiv ja. Da er det bare å vente på TR! Snart prøvestart da. Snaaart.
Ja vi har jo det. Hadde sex to dager før egget slapp.. så muligheten er jo der.. Men kjenner jeg blir litt stressa hvis det skulle klaffe.. redd kroppen liksom ikke er klar og jeg mister igjen.. Ikke mye symtomer. Bare halsbrann og oppblåst.. Du? Vi får kanskje teste samme dag? Når tar du første test?Men dere hadde vel vært litt uforsiktige, kjenner du noen symptomer enda?
Her har jeg kost meg på jobb i nydelig vårsol, grillet på verandaen etter jobben, sendt en unge på overnatting hos venninne og drukket kaffe i byen med min venninne og nå er det sofaen med gubben. Hva har du gjort i dag?Har dere gjort noe spennende idag, damer?
Har to tollere, ei på straks 5 år og en som ble 10 i februar. Du da?Ooooh, hunder! Jeg har to stykker! Hva slags rase er de? Høres forresten ut som en perfekt fredag