Vi som mistet i februar, men som prøver igjen

Jeg henger meg på her, fordi jeg mistet i feb men ikke fant ut før i mars. Skal inn og få Cytotec-kur i morgen hos gyn. Fant ut at jeg hadde hatt en MA på fredag. Var da 8+0 på vei, men babyen hadde stoppet å vokse i uke 5... Hadde ingen blødninger i det hele tatt, kun avtakende symptomer og mensmurringer. Brutalt og frekt av kroppen å ikke ordne opp selv. Jaja, i morgen er jeg iallfall ferdig med dette og klar for å prøve på nytt! :)

Huff ja, kroppen er fæl mot oss innimellom :( Håper du får rensa deg skikkelig og snart klar for ny prøving :)

Jeg henger meg på her, fordi jeg mistet i feb men ikke fant ut før i mars. Skal inn og få Cytotec-kur i morgen hos gyn. Fant ut at jeg hadde hatt en MA på fredag. Var da 8+0 på vei, men babyen hadde stoppet å vokse i uke 5... Hadde ingen blødninger i det hele tatt, kun avtakende symptomer og mensmurringer. Brutalt og frekt av kroppen å ikke ordne opp selv. Jaja, i morgen er jeg iallfall ferdig med dette og klar for å prøve på nytt! :)

:(godt du holder motet oppe! Jeg har satt deg inn på forsiden! Håper du kommer fort inn i syklus igjen og at spiren sitter fort igjen:)

Har du testet noe idag?

Tatt graviditetstest i dag. Blendahvitt:( Så lure på når mensen skal komme da. Blir det utsatt mye pga sa da tro? Kjent på symptomer siden fredag nå, gir seg ikke heller. Så må vær en sterkere pms denna gangen enn ellers for meg ihvertfall.

Tatt graviditetstest i dag. Blendahvitt:( Så lure på når mensen skal komme da. Blir det utsatt mye pga sa da tro? Kjent på symptomer siden fredag nå, gir seg ikke heller. Så må vær en sterkere pms denna gangen enn ellers for meg ihvertfall.

:( vet du hvor mange dpo du er? Når fikk du positiv sist?

:( vet du hvor mange dpo du er? Når fikk du positiv sist?

Er på CD29 i dag. Hadde 28-29 syklus før sa. Usikker på når EL var, men hadde masse EL slim rundt CD11-12. Og masse verking i 1-2 uker rundt den tida. Jeg har aldri testa for EL, men må nok prøve å finne EL ved neste syklus :) Dere er så flinke med testingene deres :)

Er på CD29 i dag. Hadde 28-29 syklus før sa. Usikker på når EL var, men hadde masse EL slim rundt CD11-12. Og masse verking i 1-2 uker rundt den tida. Jeg har aldri testa for EL, men må nok prøve å finne EL ved neste syklus :) Dere er så flinke med testingene deres :)

Kan være lurt å teste iallefall en syklus slik at man vet sånn ca. Når man kan vente seg el. Jeg trodde jeg hadde standard syklus, og bommet derfor de tre første syklusene. Var ikke i nærheten en gang!

Hold motet oppe! Du har fortsatt ikke mens;)

Kan være lurt å teste iallefall en syklus slik at man vet sånn ca. Når man kan vente seg el. Jeg trodde jeg hadde standard syklus, og bommet derfor de tre første syklusene. Var ikke i nærheten en gang!

Hold motet oppe! Du har fortsatt ikke mens;)

Ja, håpet er ikke ute før den kjem :p

Hvordan er kroppen din etter aborten?
Mine EL-tester går opp og ned i styrke hele tiden. I kveld var den kjempesvak. Er på CD 17 i dag og hadde håpet at ting skulle stabilisere seg litt nå. Har hatt symptomer over en uke nå, men ingen typiske etter-EL symptomer har meldt seg enda..
Slitt med hodepine etter SA også. ‍♀️

Jeg pleier å få el mellom 16-18, nå kom el 19-20 ( positiv begge dager) så for min del er ikke el forskjøvet så veldig mye. Men i disse prøvedager er jo hver dag en pine :D. Tester du eller?

Nei, jeg tester ikke. Får prøve det neste periode. Har bestilt el tester som ventes inn de nærmeste dagene [emoji4]

Mine EL-tester går opp og ned i styrke hele tiden. I kveld var den kjempesvak. Er på CD 17 i dag og hadde håpet at ting skulle stabilisere seg litt nå. Har hatt symptomer over en uke nå, men ingen typiske etter-EL symptomer har meldt seg enda..

Vet ikke med de som sjekker etter EL, men kroppen min er helt merkelig etter aborten ihvertfall. Gleder meg til den er tilbake til normalen og jeg kjenner den igjen ;)

Vet ikke med de som sjekker etter EL, men kroppen min er helt merkelig etter aborten ihvertfall. Gleder meg til den er tilbake til normalen og jeg kjenner den igjen ;)

Håper kroppen din normaliserer seg snart[emoji5] Ja, det skal bli godt å "få tilbake" kroppen igjen. Mye man skal igjennom altså.. ikke så enkelt som man trudde når man var liten. Når man ikke visste hva eggløsning var og trudde det holdt med å ha ubeskyttet samleie[emoji28]

Håper kroppen din normaliserer seg snart[emoji5] Ja, det skal bli godt å "få tilbake" kroppen igjen. Mye man skal igjennom altså.. ikke så enkelt som man trudde når man var liten. Når man ikke visste hva eggløsning var og trudde det holdt med å ha ubeskyttet samleie[emoji28]

Haha, ja :p

Å uff.. har du kommet tilbake her også.. vi var jo i samme ikm gruppe også vi.. ble gravide nesten likt.. krysser fingrene for at ny spire sitter fort når du er klar. Lykke til i morgen! :Heartred

Her var det mye sterkere elsmerter og vondt/øm under sex.

Negativ eltest idag!! Siden jeg kun testet på morgenen i går, så tror jeg nok at jeg fikk negativ ila kvelden da smertene er helt borte idag. Tror nok eggløsningen skjedde i går, men bedre med en dag for mye enn en dag for lite i dpo, så da teller jeg fra i morgen :D

Nå begynner spenningen! Flere som joiner meg?

Negativ el-test i går kveld og tempøkning i dag så da har egget blitt sluppet vil jeg tro. Regner med ff setter kryss på cd 21/22. Utrolig at kroppen følger normal syklus selv rett etter SA. Deilig følelse at kroppen er seg selv igjen. :woot:

Vedlegg

• Screenshot_20170307-064101.jpg
    Screenshot_20170307-064101.jpg
    499,8 KB · Visninger: 69
Tempen har dunket til normalt nivå :D
0429651244b0ce6e336938b8dc304a70.jpg

Ah, de enkle gleder :p
Også tror jeg at jeg skimta litt slim på papiret i går, så ble letta da el sank istede for å stige idag :p

Negativ el-test i går kveld og tempøkning i dag så da har egget blitt sluppet vil jeg tro. Regner med ff setter kryss på cd 21/22. Utrolig at kroppen følger normal syklus selv rett etter SA. Deilig følelse at kroppen er seg selv igjen. :woot:

Hihi! Da er vi likt! Blir sammenligning av symptomer fremover da:D

Uff! Så trist å høre om MAen din! Var du langt på vei? Jeg skal føre deg opp på forsiden!

Man leser at det skal være lettere på grunn av hcg og at forholdene er gode, men om det er fakta er en annen sak. Men vi velger å håpe at det er sant!

Herregud.... jeg skrev feil!! Hadde SA i uke 6 så de kaller vel det en kjemisk. Haha nå følte jeg meg skikkelig dum [emoji85]

Back
Topp