Vi som mistet i februar, men som prøver igjen

Jeg hadde en MA i februar og vil gjerne være med her [emoji5] spennende å se om alt går som det skal. Jeg kan ikke EL-teste fordi jeg har pcos og testene slår ut positiv store deler av syklusen. Men jeg fikk EL slim i forigårs sånn som appen sa jeg skulle [emoji5] så ser ut som alt er tipp topp. Men er det lettere eller vanskeligere å få det til å klaffe syklusen etter MA?

Jeg hadde en MA i februar og vil gjerne være med her [emoji5] spennende å se om alt går som det skal. Jeg kan ikke EL-teste fordi jeg har pcos og testene slår ut positiv store deler av syklusen. Men jeg fikk EL slim i forigårs sånn som appen sa jeg skulle [emoji5] så ser ut som alt er tipp topp. Men er det lettere eller vanskeligere å få det til å klaffe syklusen etter MA?

Uff! Så trist å høre om MAen din! Var du langt på vei? Jeg skal føre deg opp på forsiden!

Man leser at det skal være lettere på grunn av hcg og at forholdene er gode, men om det er fakta er en annen sak. Men vi velger å håpe at det er sant!

Nå skjer det ting her. Har lette kramper på venstre side (med eggleder, wohooo) kjenner den trykkende følelsen høyt oppe i skjeden/ved tappen og det er økt mengde utflod. Pleier å ha den følelsen når jeg entrer den fertile perioden :p Håper, selvom jeg håper selve el kommer seinere i uka da jeg reiser på kurs og blir borte til i morgen kveld :p tok selvsagt ikke med eltestene xD men tok med mikroskopet da :)

Jeg hadde SA i februar og håper det er plass til meg i denne gruppen. Det har hjulpet meg å lese alle innleggene på dette forumet. Jeg tok dette tungt, men er nå klar til å satse videre. Jo før, jo bedre :)

Nå skjer det ting her. Har lette kramper på venstre side (med eggleder, wohooo) kjenner den trykkende følelsen høyt oppe i skjeden/ved tappen og det er økt mengde utflod. Pleier å ha den følelsen når jeg entrer den fertile perioden :p Håper, selvom jeg håper selve el kommer seinere i uka da jeg reiser på kurs og blir borte til i morgen kveld :p tok selvsagt ikke med eltestene xD men tok med mikroskopet da :)

Oi!!! Så spennende! Heia egget[emoji2][emoji2][emoji322] Da håper vi at den drøyer bittelitt så dere får god tid på å legge inn aksjer[emoji5]

Jeg hadde SA i februar og håper det er plass til meg i denne gruppen. Det har hjulpet meg å lese alle innleggene på dette forumet. Jeg tok dette tungt, men er nå klar til å satse videre. Jo før, jo bedre :)

Velkommen[emoji254] Skulle så klart ønske man møttes under andre omstendigheter, men det er veldig godt å kunne "snakke" med andre som har vært igjennom det samme.
Så fint å høre at du er klar for å kjøre på igjen[emoji5] Må det klaffe fort for dere igjen!

Dagens el test er sterkere enn gårdagens i alle fall :)
41448413e8bf186803eec72f2e10117e.jpg

Spent på når el har tenkt å komme denne syklusen.

Da jeg hadde MA juni 15, så kom el 4 uker og 1 dag etter at aborten startet. Men jeg hadde HCG lengre i kroppen, siden jeg var ca 9 uker på vei da. Nå hadde jeg negativ test etter 1 uke.

Idag er det 14 dager siden jeg startet å blø og 1 uke siden testen var negativ.

Velkommen til oss :happy::Heartred Trist å høre om SA, men det hjelper å fokusere fremover og prøve på nytt. Lykke til! :happy:

Dagens el test er sterkere enn gårdagens i alle fall :)
41448413e8bf186803eec72f2e10117e.jpg

Spent på når el har tenkt å komme denne syklusen.

Da jeg hadde MA juni 15, så kom el 4 uker og 1 dag etter at aborten startet. Men jeg hadde HCG lengre i kroppen, siden jeg var ca 9 uker på vei da. Nå hadde jeg negativ test etter 1 uke.

Idag er det 14 dager siden jeg startet å blø og 1 uke siden testen var negativ.
Sånn pleier mine el-tester å være rett før jeg får positiv. Krysser fingrene for at EL er rett rundt hjørnet :happy:

Tempdipp i dag så da ser det ut som egget slippes straks. Får alltid tempdipp rett før EL. Positiv test i går og på morgenen i dag.. så får jeg se når den blir negativ igjen. :happy:

Vedlegg

• Screenshot_20170306-065738.jpg
    Screenshot_20170306-065738.jpg
    487,5 KB · Visninger: 98
Spennende uker fremover for oss alle! :D Lykke til dere som slipper egget aldeles straks. :wav

Har ikke testet etter EL enda i dag, tenkte å vente til litt ut på ettermiddagen. Om jeg klarer. :p Fridag på jobb, så er hjemme og har tilgang på testene. *kremt* Håper ikke den drøyer så lenge at neste fertile periode blir i påsken. Vi skal ligge på ei lita og lytt hytte sammen med familien min nemlig. :knegg::knegg:

Spennende uker fremover for oss alle! :D Lykke til dere som slipper egget aldeles straks. :wav

Har ikke testet etter EL enda i dag, tenkte å vente til litt ut på ettermiddagen. Om jeg klarer. :p Fridag på jobb, så er hjemme og har tilgang på testene. *kremt* Håper ikke den drøyer så lenge at neste fertile periode blir i påsken. Vi skal ligge på ei lita og lytt hytte sammen med familien min nemlig. :knegg::knegg:

Er ikke det bare litt ekstra spennende da?:p tanken på å bli fersket liksom?:D

Velkommen til oss! Dessverre får jeg vel si! Jeg har satt deg på førstesiden. Hvor er du i syklusen nå?

Velkommen til oss! Dessverre får jeg vel si! Jeg har satt deg på førstesiden. Hvor er du i syklusen nå?

Jeg venter for tiden spent på EL. Har ingen tegn på det enda, men kan vel ta litt tid etter SA? Jeg mistet for to uker siden, og har i grunnen spottet siden [emoji19]

Jeg venter for tiden spent på EL. Har ingen tegn på det enda, men kan vel ta litt tid etter SA? Jeg mistet for to uker siden, og har i grunnen spottet siden [emoji19]

Jeg pleier å få el mellom 16-18, nå kom el 19-20 ( positiv begge dager) så for min del er ikke el forskjøvet så veldig mye. Men i disse prøvedager er jo hver dag en pine :D. Tester du eller?

Er ikke det bare litt ekstra spennende da?:p tanken på å bli fersket liksom?:D

:knegg:

Forresten, digitale el-tester ekke noe gøy! I alle fall ikke de uten dobbel hormonindikator. På andre tester kan man i det minste se om det er litt stigning. Nå er det bare ja eller nei. Veldig fint på graviditetstester, ikke fullt så fint i el-jakten. :hungover:

Jeg og vil finne EL etterhvert og få bedre oversikt. Hvilke måter synes dere er best? Anbefalinger? Tar det lang tid å få oversikt ved temping?

Jeg henger meg på her, fordi jeg mistet i feb men ikke fant ut før i mars. Skal inn og få Cytotec-kur i morgen hos gyn. Fant ut at jeg hadde hatt en MA på fredag. Var da 8+0 på vei, men babyen hadde stoppet å vokse i uke 5... Hadde ingen blødninger i det hele tatt, kun avtakende symptomer og mensmurringer. Brutalt og frekt av kroppen å ikke ordne opp selv. Jaja, i morgen er jeg iallfall ferdig med dette og klar for å prøve på nytt! :)

Last edited:
Jeg og vil finne EL etterhvert og få bedre oversikt. Hvilke måter synes dere er best? Anbefalinger? Tar det lang tid å få oversikt ved temping?
Anbefaler Clearblue Advanced-monitor! Dyr, men verdt det. Jeg ble gravid på første syklus med denne :) Den sier deg når du skal ta en test hver dag, og viser stigning med "høy"-dager og "maks"-dager for fertilitet.

Anbefaler Clearblue Advanced-monitor! Dyr, men verdt det. Jeg ble gravid på første syklus med denne :) Den sier deg når du skal ta en test hver dag, og viser stigning med "høy"-dager og "maks"-dager for fertilitet.

Ja, kanskje en må ty til den etterhvert :) Bare i pp2, snart pp3 når bare den hersens mensen kjem snart :bored: Kjøpt tempmåler med 2 desimaler, men kanskje bedre med slik monitor ja.

Back
Topp