Vi som mistet i februar, men som prøver igjen

Trudde det ble lenge til EL hos meg. Pleier jo vanligvis å ha det på cd22 og etter SA så regnet jeg med at det ville ta enda lengere tid. (Er på cd18 i dag) Men så skulle jeg bare ta en el-test nå i kveld.. selvsagt etter at vi hadde hatt sex.. og da ser det ut som EL er rundt hjørnet her.. Og vi som ikke skulle prøve denne pp og vente :eek::facepalm:

Vedlegg

• 20170304_195521.jpg
    20170304_195521.jpg
    141,1 KB · Visninger: 101
Hehe, på en måte så tenker jeg at jeg ikke tror tenking kan ødelegge syklusen, fysisk stress, ja, men ikke psykisk. Så lenge man har eggløsning og tr kommer på besøk så funker kroppen, gutta svømmer seg oppover på egen maskin så :p

Men jeg kommer ikke til å klare å ikke tenke på dette hver dag :p ønsket er så stort, spesielt når jeg veit hvordan to streker ser ut :D

Jeg er ikke fysisk stresset, men etter vi bestemte oss for å begynne prøvingen, så har min ellers så stabile syklus gått fra 28 til 25 dager og lutealfasen har blitt altfor kort. Det betyr jo at det hjelper lite at de rekker frem når mensen kommer for tidlig :wtf:

Nei! Vi får det vel til!

Trudde det ble lenge til EL hos meg. Pleier jo vanligvis å ha det på cd22 og etter SA så regnet jeg med at det ville ta enda lengere tid. (Er på cd18 i dag) Men så skulle jeg bare ta en el-test nå i kveld.. selvsagt etter at vi hadde hatt sex.. og da ser det ut som EL er rundt hjørnet her.. Og vi som ikke skulle prøve denne pp og vente :eek::facepalm:

Hehehe! Oy, så dumt :D skal ratt se at spira sitter nå:D

Det har jo vært ei jevn stigning der Lotepus! Spennende! :D

Her har jeg røket på to digitale EL-tester (får ikke nye billigtester før tirsdag eller onsdag så får bruke noen av de dyrere nå :p ), og på begge fikk jeg runding. MEN, har fortsatt mye el-slim så det skjer noe. Blitt mer og mer "riktig" også, tidligere så har det nok ikke vært fruktbart sekret, så det er vel de siste dagene som det virkelig har vært EL-slim. Spent på når eggløsning kommer altså, og om vi klarer å la være å prøve. Ideelt sett skulle hodet mitt hatt noen uker til på seg, og jeg skulle ha blitt kvitt minst 5 kg. Meeen, vanskelig når den biologiske klokka tikker drithøyt. :knegg:

Hehehe! Lykke til med å la være å prøve sier jeg bare :D

Jeg er ikke fysisk stresset, men etter vi bestemte oss for å begynne prøvingen, så har min ellers så stabile syklus gått fra 28 til 25 dager og lutealfasen har blitt altfor kort. Det betyr jo at det hjelper lite at de rekker frem når mensen kommer for tidlig :wtf:

Nei! Vi får det vel til!
Hvor lang er lf nå da?

7-8 dager :shifty: noe skikkelig dritt! Og da begynner man jo å tenke. Var det egentlig noe galt med spira eller var det rett og slett kroppen som ødela:confused:
Ikke sant :( hvor lenge har dere prøvd nå? Sorry om jeg har spurt før men glemmer [emoji85]
Tenker at siden syklusen plutselig har endra seg etter den var stabil er det vel innafor med en utredning?

Ikke sant :( hvor lenge har dere prøvd nå? Sorry om jeg har spurt før men glemmer [emoji85]
Tenker at siden syklusen plutselig har endra seg etter den var stabil er det vel innafor med en utredning?

Pp7 nå. Jeg skal til legen på onsdag, så da får jeg høre litt hva hun tenker om denne prøvingen. Vi har jo ikke akkurat prøvd lenge, men førstemann satt før vi rakk å tenke og det tror jeg er litt nøkkelen. Dessverre får vi ikke til et uhell nå:D

Men nok om meg! Gjort noe spennende idag?

Pp7 nå. Jeg skal til legen på onsdag, så da får jeg høre litt hva hun tenker om denne prøvingen. Vi har jo ikke akkurat prøvd lenge, men førstemann satt før vi rakk å tenke og det tror jeg er litt nøkkelen. Dessverre får vi ikke til et uhell nå:D

Men nok om meg! Gjort noe spennende idag?
Synes 7 pp er lenge jeg. Alt over 1 pp er lenge :p

Shoppa litt klær som ikke klemmer over såra da jeg begynner på jobb igjen på mandag. Eller, det var planen, kom hjem med en genser, en snekkerbukse og en lang tskjorte som funker med strømpebukse da :p
Ellers har jeg tatt det helt med ro :)

Enn du da?

Har tenkt litt på det dere snakker om her i dag. Kanskje man skulle bare prøve å ikke teste en periode og bare ha masse sex? Noen som har prøvd det?
Men jeg vil ikke gi opp testinga helt enda[emoji85] Kanskje ikke ta helt av å teste flere ganger om dagen, det kan jeg slutte med. Var også flinkere forrige runde med å gjøre ting som var bra for meg. Spise bra, omgås med folk som jeg liker å være med, pleie meg selv osv..

Vanskelig å ikke henge seg opp i denne prøvinga

Har tenkt litt på det dere snakker om her i dag. Kanskje man skulle bare prøve å ikke teste en periode og bare ha masse sex? Noen som har prøvd det?
Men jeg vil ikke gi opp testinga helt enda[emoji85] Kanskje ikke ta helt av å teste flere ganger om dagen, det kan jeg slutte med. Var også flinkere forrige runde med å gjøre ting som var bra for meg. Spise bra, omgås med folk som jeg liker å være med, pleie meg selv osv..

Vanskelig å ikke henge seg opp i denne prøvinga
Jeg tester kun en gang om dagen med eltester, og stresser ikke med de da jeg kun sett etter økningen og ikke må ha med toppen.
Men jeg er egentlig mer stressa på å få lagt inn nok aksjer. Jeg kan ofte slite litt med å komme ordentlig i stemning.. eller, hodet vil, men får ikke tenninga i kroppen liksom.. det er plagsomt, og det må jeg nesten få til, det er liksom litt avgjørende xD

Nå har jeg leste meg til at bbt kan holde seg noe førhøya etter operasjon fordi kroppen leges, på samme måte som at man har et virus, men jeg vil fortsatt kunne oppdage el når den kommer :) da ble jeg litt beroliga mtp at det ikke er progesteronet som forhøyer tempen så el blir forhindra :)
3fcc900fbbaae3a30d5a17ac71d73eec.jpg

Nå har jeg leste meg til at bbt kan holde seg noe førhøya etter operasjon fordi kroppen leges, på samme måte som at man har et virus, men jeg vil fortsatt kunne oppdage el når den kommer :) da ble jeg litt beroliga mtp at det ikke er progesteronet som forhøyer tempen så el blir forhindra :)
3fcc900fbbaae3a30d5a17ac71d73eec.jpg

Så bra [emoji2] Heia EL! Håper den kommer snart[emoji108]

Hehehe! Lykke til med å la være å prøve sier jeg bare :D

Om det hadde vært bare opp til meg så hadde jeg sprukket gitt! :knegg:

Og hurra for positiv EL test!! :D

Her slimes det enda, men mer og mer strekkbart, så det skjer vel noe her og snart. Ryker vel på en digital ikveld igjen tenker jeg. Kanskje jeg får blinkende smilefjes? :)

Back
Topp