Vi som mistet i februar, men som prøver igjen

Et litt teit spørsmål her.. :sorry: kjenner dere litt ubehag/strålefølelse i livmor ved orgasme som dere ikke har kjent før dere mistet? Det er ikke vondt.. bare en strålende følelse i livmor området i starten av orgasmen. Beklager et litt intimt spm.:oops:
 
Et litt teit spørsmål her.. :sorry: kjenner dere litt ubehag/strålefølelse i livmor ved orgasme som dere ikke har kjent før dere mistet? Det er ikke vondt.. bare en strålende følelse i livmor området i starten av orgasmen. Beklager et litt intimt spm.:oops:

Har ikke hatt orgasme siden jeg mistet, så det var litt vanskelig å svare på, men har hatt en del merkelige stikk og ubehag i disse ukene etterpå. Anderledes liksom.
 
Har ikke hatt orgasme siden jeg mistet, så det var litt vanskelig å svare på, men har hatt en del merkelige stikk og ubehag i disse ukene etterpå. Anderledes liksom.
Ja kjenner det ellers også at man er ekstra følsom i hele livmora. Stråler og stikker.. o_O:p
 
Cd 17 idag og ENDELIG kom el slimet!! Negativ test i dagtidlig, men har fått en del vondt i eggstokkene i løpet av dagen, så jeg tror mye kan ha skjedd nå. Spennende!!!
Så bra! Spennende! Her kom el-slimet for 2/3 dager siden. Er på cd18. Testet med el-test i går som ikke akkurat var sterk. Får ta en ny test i morgen også. Gidder ikke teste hver dag. Kjenner ikke el-murringene enda. Håper du får positiv test snart :happy:
 
Er jeg den eneste som føler jeg må prøve noe nytt hver pp?:p et nytt kjerringråd osv?

Føler liksom at det alltid er noe jeg kan gjøre bedre, og kanskje spesielt nå når jeg kun har en eggleder, føler at jeg må jobbe skikkelig for å få det til.. er så pettirmeter at jeg nesten gleder meg til ny pp før tr har kommet fordi "denne gangen skal jeg gjøre det helt perfekt".
Høres ut som jeg stresser, gjør ikke det egentlig, men er litt perfeksjonist og stresser mindre om jeg veit at "jeg har vært flink pike".
 
Er jeg den eneste som føler jeg må prøve noe nytt hver pp?:p et nytt kjerringråd osv?

Føler liksom at det alltid er noe jeg kan gjøre bedre, og kanskje spesielt nå når jeg kun har en eggleder, føler at jeg må jobbe skikkelig for å få det til.. er så pettirmeter at jeg nesten gleder meg til ny pp før tr har kommet fordi "denne gangen skal jeg gjøre det helt perfekt".
Høres ut som jeg stresser, gjør ikke det egentlig, men er litt perfeksjonist og stresser mindre om jeg veit at "jeg har vært flink pike".

Hehe! Kjenner meg igjen i den! Leste at brus er dumt for fertiliteten, så denne fredagen er vi uten brus! Herregud, føler meg så dum! Stakkars mann sier jeg bare :D i tillegg har jeg prøvd b6, b12, zink, vitex, pleid forholdet, pleid karma (!), drikker mye vann, drukket grønn te, sunn mat, ingen alkohol, energidrikker eller koffein, være ute i sola, tenke positivt, sove godt, ja, hva har jeg ikke prøvd denne pp :D har du noen flere tips kanskje?
 
Så bra! Spennende! Her kom el-slimet for 2/3 dager siden. Er på cd18. Testet med el-test i går som ikke akkurat var sterk. Får ta en ny test i morgen også. Gidder ikke teste hver dag. Kjenner ikke el-murringene enda. Håper du får positiv test snart :happy:

Hmmm. Pleier du å ha el så sent eller? Mine murringer har vært veldig forskjellig fra pp til pp. Trodde ikke jeg hadde el sist, for da kjente jeg nesten ikke noe, men det var da den satt. Krysser fingrene for positiv på oss begge! Sex blir det uansett her i kveld :D
 
Jeg tror muligens jeg kan bli sånn i prøveperiodene fremover, sist så var det litt mer sånn satser på et uhell etterhvert. Nå VIL jeg ha. :knegg:

Mye el-slim i dag, hatt vann i kroppen i flere dager og andre typiske tegn på at EL er nær. Men ikke positiv test i dag heller. Nå tok jeg den riktignok kort tid etter jeg var på do sist og etter å ha drukket bortimot en halv liter vann på kort tid - så det kan jo spille inn. Treige kroppen altså!! Kanskje imorgen eller søndag?
 
Hehe! Kjenner meg igjen i den! Leste at brus er dumt for fertiliteten, så denne fredagen er vi uten brus! Herregud, føler meg så dum! Stakkars mann sier jeg bare :D i tillegg har jeg prøvd b6, b12, zink, vitex, pleid forholdet, pleid karma (!), drikker mye vann, drukket grønn te, sunn mat, ingen alkohol, energidrikker eller koffein, være ute i sola, tenke positivt, sove godt, ja, hva har jeg ikke prøvd denne pp :D har du noen flere tips kanskje?
Haha, godt jeg ikke er aleine :p
Jeg fortsatte med lifeline care gravid tablettene fordi de inneholder zink i tillegg til alt anna jeg tar, ble faktisk like billig/dyrt å bare bruke den boksen :p
Ellers går det i grapefrukjuice, masse vann, salviete, unngår alkohol (kanskje litt ubevisst fordi jeg ikke er så glad i det) og føler meg skyldig hver gang jeg drikker mer enn en kopp kaffe. Men jeg elsker lange morgener med kaffekoppen, så kjøpte koffeinfri nå sist :p
Også er det concieve plus som er det nyeste tilskuddet. Brukte den en gang sist.

Men shiiiiit.. kan det være at el kommer fort etter man har mista?
I dag tidlig var tappen høy, fast og lukket. Spytta på ferning-mikroskopet i sta etter det hadde gått et par timer siden jeg hadde spist og drikki noe, da var det helt klart krystallisert, vet jeg ikke burde bruke den anna enn om morgenen når det er lenge siden man putta noe inni munnen sist, men. Så sjekka jeg tappen, lav, myk og klart åpen. Og jeg har hatt så vondt i eggstokken på venstresiden (der egglederen er intakt) det siste døgnet, trodde kanskje det bare var at jeg har fått juling og at jeg ikke tar smertestillende, men begynner å misstenke at el allerede er på tur?:eek: kan det stemme da??
Er jo bare cd7:O
 
Men shiiiiit.. kan det være at el kommer fort etter man har mista?
I dag tidlig var tappen høy, fast og lukket. Spytta på ferning-mikroskopet i sta etter det hadde gått et par timer siden jeg hadde spist og drikki noe, da var det helt klart krystallisert, vet jeg ikke burde bruke den anna enn om morgenen når det er lenge siden man putta noe inni munnen sist, men. Så sjekka jeg tappen, lav, myk og klart åpen. Og jeg har hatt så vondt i eggstokken på venstresiden (der egglederen er intakt) det siste døgnet, trodde kanskje det bare var at jeg har fått juling og at jeg ikke tar smertestillende, men begynner å misstenke at el allerede er på tur?:eek: kan det stemme da??
Er jo bare cd7:O

Det kan være at kroppen begynner å forberede det i alle fall, men at den bruker litt lengre tid på å slippe egget enn vanlig - og at det da tar litt mer tid? Jeg har gått med EL-symptomer i godt og vel ei uke nå i alle fall, uten at noe har skjedd i følge EL-testene.

Men ja, den kan nok komme ganske fort. Virker som det er store forskjeller der (jeg har googla det til den store gullmedalje *flire*).
 
Det kan være at kroppen begynner å forberede det i alle fall, men at den bruker litt lengre tid på å slippe egget enn vanlig - og at det da tar litt mer tid? Jeg har gått med EL-symptomer i godt og vel ei uke nå i alle fall, uten at noe har skjedd i følge EL-testene.

Men ja, den kan nok komme ganske fort. Virker som det er store forskjeller der (jeg har googla det til den store gullmedalje *flire*).
Googler meg ihjel her. Aldri kjent tappen så myk :eek:
Leste om noen som hadde el mens de blødde. For de eggløsningssprøytene bruker hcg for å sette igang el var det noen som skreiv, så sa kunne el ofte komme raskt etter avbrutt svangerskap om hcgen gikk fort ut av kroppen.
G.testen var svaaaak i går. Shit.
Nå ble det brått travelt her XD stakars mann :p
 
Håper EL kommer snart til dere alle! [emoji173]
Kroppen min har lurt meg ei hel uke nå. I gårkveld var jeg helt sikker på at nå skjer det, men nei da. På vei hjem og skal teste nå. Håper også de nye testene ligger i postkassa[emoji16]
 
Håper EL kommer snart til dere alle! [emoji173]
Kroppen min har lurt meg ei hel uke nå. I gårkveld var jeg helt sikker på at nå skjer det, men nei da. På vei hjem og skal teste nå. Håper også de nye testene ligger i postkassa[emoji16]

Æsj! Kjipt! Dumme kropp:D
Lykke til med testing! Kanskje vi er mange som får eggløsning likt her nå, det hadde vært moro!
Stakkars mannen kom nesten ikke i mål idag. Blir litt mer enn han er vandt med :D
 
Æsj! Kjipt! Dumme kropp:D
Lykke til med testing! Kanskje vi er mange som får eggløsning likt her nå, det hadde vært moro!
Stakkars mannen kom nesten ikke i mål idag. Blir litt mer enn han er vandt med :D

Testen var supersvak! Den svakeste testen så langt denne PPen[emoji33] Kroppen, hva skjer???

Tusen takk:) Heldigvis lå det en pakke i posten når jeg kom hjem[emoji111]️

Hihi[emoji5] Happy humping!
 
Testen var supersvak! Den svakeste testen så langt denne PPen[emoji33] Kroppen, hva skjer???

Tusen takk:) Heldigvis lå det en pakke i posten når jeg kom hjem[emoji111]️

Hihi[emoji5] Happy humping!
Kanskje el er idag?:O bare at du gikk glipp av toppen? Ih, temper du?
 
Blir så oppgitt over luringa av kroppen min for tida. I dag kom mensverking og masse skarpe stikkinger for fullt. Var sikker på at mensen kom. Var sånne litt lignende sterke menssmerter som jeg bruker å ha rett før, bare litt rarere på en måte. Men neida, ingen mens. Og nå brenn det lissom i livmor og eggstokker. Skjønne ingenting. Er det sånn det blir etter sa og før mens igjen? Hva skjer med kroppen lissom? Hue dundre og trodde jeg sku kaste opp i flere timer i dag. Var sikker på at jeg hadde blitt smitta av spysjuka av ho ene på jobb, men det gikk heldigvis over :) Tok en ny test i dag og den var enda svakere skyggestrek enn den jeg tok i går. Så er jo ikke gravid heller.
 
Kanskje el er idag?:O bare at du gikk glipp av toppen? Ih, temper du?

Ikke tenkt på det faktisk! [emoji44]Har testet 1-2 ganger hver dag denne PP. For et par dager siden fikk jeg en test som lignet den jeg fikk dagen før den ble positiv sist. Kan den være positiv i noen timer bare, eller feks i løpet av natten? Glad det ble kveldskos i går, holdte på å hoppe over det[emoji16][emoji16] i tilfelle dette er casen;)

Nei, har kun EL-tester[emoji4]
 
Ikke tenkt på det faktisk! [emoji44]Har testet 1-2 ganger hver dag denne PP. For et par dager siden fikk jeg en test som lignet den jeg fikk dagen før den ble positiv sist. Kan den være positiv i noen timer bare, eller feks i løpet av natten? Glad det ble kveldskos i går, holdte på å hoppe over det[emoji16][emoji16] i tilfelle dette er casen;)

Nei, har kun EL-tester[emoji4]
Jeg får jo ikke positive eltester så :p men ja, kan hende du gikk glipp av å fange den opp med test, men så lenge aksjene et lagt så spiller det vel ingen rolle :p
 
Jeg får jo ikke positive eltester så :p men ja, kan hende du gikk glipp av å fange den opp med test, men så lenge aksjene et lagt så spiller det vel ingen rolle :p

Oi, gjør du ikke? Temper du?
Det er sant[emoji16] skulle ønske vi hadde lagt inn litt flere. Men, fortsetter å teste for å følge med. Tilfelle den ikke har vært.
 
Back
Topp