Vi som mistet i februar, men som prøver igjen

Hmmm. Pleier du å ha el så sent eller? Mine murringer har vært veldig forskjellig fra pp til pp. Trodde ikke jeg hadde el sist, for da kjente jeg nesten ikke noe, men det var da den satt. Krysser fingrene for positiv på oss begge! Sex blir det uansett her i kveld :D
Ja har pleid å ha det rundt cd 20 - 22 siden jeg slutta på hormonspiralen i høst. Har brukt det i så mange år så husker ikke hvordan det var før. De to andre satt på pp2. Så først nå jeg prøver ordentlig. Men kan kjenne godt når jeg har EL. Får menslignende murringer (bare mildere) får mer lyst på sex og blir superøm ved livmor åpningen (kjennes godt ved samleie) og EL-slim da.. men det kan jeg ha opptil en uke før selve egget slipper. Dere får kose dere i kveld. :D

Kjenner ikke så godt til temping dessverre, men bra at den funker da[emoji106][emoji4] pleier du å få symptomer også? Eller kunne kjenne at nå skjer det?
Ja jeg pleier å få en litt sprengende følelse, og små kramper på ene siden, noen ganger begge sider :)
Men akkurat når egget slipper synes jeg er vanskelig, fordi jeg har liksom symptomene i flere dager. Derfor er det så fint med tempinga som sier ifra når det er over :)

Hvordan finner du el?

Jeg skal til legen til uka for en fysisk sjekk til uka, og lurer samtidig på om det kan være lurt å få ordnet med en GU time på sykehuset etterhvert, for å sjekke at alt er fysisk OK nå. Ikke sikkert det er nødvendig, jeg har jo ikke noe symptomer på at det ikke skal være greit. Bare jeg som overtenker tror jeg. :P

Ja jeg pleier å få en litt sprengende følelse, og små kramper på ene siden, noen ganger begge sider :)
Men akkurat når egget slipper synes jeg er vanskelig, fordi jeg har liksom symptomene i flere dager. Derfor er det så fint med tempinga som sier ifra når det er over :)

Hvordan finner du el?

Ja, ser den! Har vurdert temping selv.

Jeg rakk bare 1 runde med EL før jeg ble gravid. Hadde symptomer i en ukes tid, men dagen før EL var symptomene veldig klare og tydelige. Og etter EL var brystvortene ekstremt såre. Da fikk jeg også tydelig positiv test etterfulgt av tydelig negativ test. Denne runden er alt bare en stor grøt[emoji28] Er på CD 15 i dag. Hvis det er likt som sist runde, bør EL være her om noen dager. Men, SA må jo ha rota til litt tenker jeg?

Skal vurdere litt mer denne tempinga[emoji4]

Jeg skal til legen til uka for en fysisk sjekk til uka, og lurer samtidig på om det kan være lurt å få ordnet med en GU time på sykehuset etterhvert, for å sjekke at alt er fysisk OK nå. Ikke sikkert det er nødvendig, jeg har jo ikke noe symptomer på at det ikke skal være greit. Bare jeg som overtenker tror jeg. :P
Da vil jeg heller råde deg til å gå privat å be om sjekk av hormoner osv. Om du har vært hos gyn, noe jeg regner med du har mtp hva du har vært igjennom, så har de sett alt en gyn kan se. Eneste en gyn vil se etter er om du har eggstokker, hvordan de ser ut, om du har eggledere og livmor og evt hvordan slimhinnene dine ser ut. Om du ikke har prøvd et år da, da kan du får sjekk av mer.

Det er vel dobbelt så dyrt (mellom 800-1300) å gå privat, men der sjekker de det du vil :)
Tenker å gjøre dette selv etter neste tr :)

Ja, ser den! Har vurdert temping selv.

Jeg rakk bare 1 runde med EL før jeg ble gravid. Hadde symptomer i en ukes tid, men dagen før EL var symptomene veldig klare og tydelige. Og etter EL var brystvortene ekstremt såre. Da fikk jeg også tydelig positiv test etterfulgt av tydelig negativ test. Denne runden er alt bare en stor grøt[emoji28] Er på CD 15 i dag. Hvis det er likt som sist runde, bør EL være her om noen dager. Men, SA må jo ha rota til litt tenker jeg?

Skal vurdere litt mer denne tempinga[emoji4]
Så lenge du ikke blir stressa av å tempe en gang i løpet av søvnen din så er temping knall.
Jeg finner mer ro i det enn det er stress. Da ser jeg kroppen funker :p

Om du får mer trygghet utav det så kan det jo være fint å ta en ekstra sjekk? [emoji4]

Takk for svar, tar i første omgang legen og så ser jeg an om syklusen kommer i gang og hva jeg kjenner på etterhvert. :)

Så lenge du ikke blir stressa av å tempe en gang i løpet av søvnen din så er temping knall.
Jeg finner mer ro i det enn det er stress. Da ser jeg kroppen funker :p

Det er det jeg har vært litt stressa for.
Så bra! Det er jo det som er viktigst, at man ikke blir stressa[emoji5]

Ble det noen positive el tester idag? Min er ikke helt 100% der enda. Litt bekymret siden jeg er på cd 18 allerede, men får vel håpe syklusen blir lenger i andre lengden også!

Ble det noen positive el tester idag? Min er ikke helt 100% der enda. Litt bekymret siden jeg er på cd 18 allerede, men får vel håpe syklusen blir lenger i andre lengden også!

Ingen positiv her heller. Selv om kroppen har div symptomer.

Håper du får positiv veldig snart[emoji16]

Naai. Tok en idag men veit ikke om g.testen er helt negativ enda, så skal ta en gtest i morgen tidlig :)

Tror det bare var kroppen som spilte meg et puss i går :)

Idag har jeg sittet å tenkt litt på.. hvorfor skal det være så fordømmrade vanskelig å bli gravid? Folk popper jo ut unger i hytt og gevær og blir gravide bare se ser på en mann. Det skulle jo være så enkelt, det var i allefall det vi lærte på skola :p
Mamma sa til meg da jeg fortalte om prøvingen "jøss.. Jeg kan ikke så mye om dette, jeg. Alle dere barna mine bare kom dere" -_-
Søren altså, idag ble en sånn dag :p

a23x1t.jpg

Hva tenker dere?

Naai. Tok en idag men veit ikke om g.testen er helt negativ enda, så skal ta en gtest i morgen tidlig :)

Tror det bare var kroppen som spilte meg et puss i går :)

Idag har jeg sittet å tenkt litt på.. hvorfor skal det være så fordømmrade vanskelig å bli gravid? Folk popper jo ut unger i hytt og gevær og blir gravide bare se ser på en mann. Det skulle jo være så enkelt, det var i allefall det vi lærte på skola :p
Mamma sa til meg da jeg fortalte om prøvingen "jøss.. Jeg kan ikke så mye om dette, jeg. Alle dere barna mine bare kom dere" -_-
Søren altså, idag ble en sånn dag :p

Det kan du si! Kanskje vi rett og slett tenker for mye? Jeg har tenkt så mye at syklusen min har blitt helt på bærtur.

Det har jo vært ei jevn stigning der Lotepus! Spennende! :D

Her har jeg røket på to digitale EL-tester (får ikke nye billigtester før tirsdag eller onsdag så får bruke noen av de dyrere nå :p ), og på begge fikk jeg runding. MEN, har fortsatt mye el-slim så det skjer noe. Blitt mer og mer "riktig" også, tidligere så har det nok ikke vært fruktbart sekret, så det er vel de siste dagene som det virkelig har vært EL-slim. Spent på når eggløsning kommer altså, og om vi klarer å la være å prøve. Ideelt sett skulle hodet mitt hatt noen uker til på seg, og jeg skulle ha blitt kvitt minst 5 kg. Meeen, vanskelig når den biologiske klokka tikker drithøyt. :knegg:

Det kan du si! Kanskje vi rett og slett tenker for mye? Jeg har tenkt så mye at syklusen min har blitt helt på bærtur.
Hehe, på en måte så tenker jeg at jeg ikke tror tenking kan ødelegge syklusen, fysisk stress, ja, men ikke psykisk. Så lenge man har eggløsning og tr kommer på besøk så funker kroppen, gutta svømmer seg oppover på egen maskin så :p

Men jeg kommer ikke til å klare å ikke tenke på dette hver dag :p ønsket er så stort, spesielt når jeg veit hvordan to streker ser ut :D

Back
Topp