Vi som mistet i februar, men som prøver igjen

Er jo litt merkelig å være i en sånn situasjon at en blir glad for negativ test (eller som jeg som kommer til å bli i ekstase når TR kommer [emoji23]).

Tok en el test igjen igår, syns streken var dønn lik de andre så skjer lite tydeligvis. Hater å ikke ha oversikt og kontroll!
6afc061206eb1161fd732a5a5122a1d9.jpg

De to siste el-testene.

Her var første dag med blenda test i dag.. trodde heller ikke det skulle gjøre meg glad. :p Og el-testen hadde en midt imellom styrke på teststreken.. så da får jeg se om den blir noe sterkere i dagene som kommer. :happy:

Fra når regner dere cd1 og når har dere isåfall el om syklusen hadde vært/er normal med en gang?

Jeg regna operasjonen som cd1 er idag på cd5 og venter el mellom 9-14. Mars (cd13-18).
Ikm 25. Mars.

Hvor lang tid tok det før deres g tester var negative??

Fra når regner dere cd1 og når har dere isåfall el om syklusen hadde vært/er normal med en gang?

Jeg regna operasjonen som cd1 er idag på cd5 og venter el mellom 9-14. Mars (cd13-18).
Ikm 25. Mars.
Jeg regner den første dagen jeg blødde som cd1. Er på cd16 i dag og pleier å ha eggløsning rundt cd22. Hvis den kommer som normalt da.. :)

Jeg vet ikke helt hva jeg skal regne som CD her, fødselen eller utskrapingen. Og uansett tror jeg det ikke blir helt riktig, så venter til tanta kommer før jeg regner syklusdager tenker jeg.

Her blir jeg mer og mer sikker på at kroppen prøver å få til en eggløsning, blir bare mer og mer "riktig" slim. Og siden jeg tross alt er supernerd på dette så måtte jeg bare ta vanntesten for å sjekke, og det løste seg ikke opp - så da tenker jeg at det er EL-slim. Tok mest testen fordi jeg var bekymra for at det skulle være noe galt fatt, for det ser litt annerledes ut enn før graviditet og fødsel å har vart lengre (men tatt seg mer og mer opp da). Kom igjen da kroppen!

Er nok bare testen som hadde en feil :) har du testa enda idag da?

Reiste på jobb 0600, så testen ble vel en tanke tidlig idag. En helt annen strek enn i går, men fortsatt negativ. Får ikke tatt til samme tid hver dag, så om det er litt variasjon så er vel det derfor. Kom akkurat hjem, så en test nå vil jo være bortkastet.

Neineinei!! Guttungen har feber og må sove på rommet våres! Eggløsning kan være like om hjørnet og jeg er ganske kjip når det kommer til sex - den må være i senga :D:p

Neineinei!! Guttungen har feber og må sove på rommet våres! Eggløsning kan være like om hjørnet og jeg er ganske kjip når det kommer til sex - den må være i senga :D:p

Guri så typisk! Bær han inn på sitt rom i tre minutter? [emoji1]

Okei, liten oppsummering så langt;
Kopier innlegget over deg slik at vi tilslutt får med alle i ett innlegg.

Hvilken dag er du/tror du at du er i syklusen?
Lotepus: 15/26

Når tror du el. kommer/har vært?
Lotepus: cd 16-18

Når ryker evt. Første test?
Lotepus: cd 27, 13 mars

lillizilly: 25/28-29

lillizilly: cd 11-12 utifra el.slim, men usikker.

lillizilly: cd 26 evt cd 30 (om ikke mens)

Oy! Test i morgen? Kanskje vi får vår første gravide allerede!!

Oy! Test i morgen? Kanskje vi får vår første gravide allerede!!

Hadde vært koselig, men tviler. Er veldig usikker på syklusen denne gang, men hadde veldig tykt slim cd 11-12, så vil tro EL var rundt da. Ingen symptomer på noe graviditet eller mens enda. Slutta å murre/verke de siste dagene og. Tror bare kroppen driv å lure meg, alt er bare så rart denne syklusen :/ Meeeen lyst å svi av en test i morgen fordi ;) Testa positivt 3+3 sist.

Skvirevippen: cd6

Skvirevippen: cd13-18 (mellom 9-14. Mars)

Skvirevippen: cd 27/9dpo/23. Mars avhenger av når el blir.

Hatt lf på 10 dager, men siden el plutselig kom 5 dager før forrige gang så veit jeg ikke om lf også ble forlenget :p

Back
Topp