Lotepus
Forelsket i forumet
Kanskje jeg kan bli med her?
Jeg hadde en exu med fjerning av en eggleder da, men er jo på en måte en slags ma, bare at de fjerna litt mer enn embryo
Og er ikke klar for en ikm-gruppe i tilfelle syklusen ikke er som ønsket, bedre å ta den som den er nå, og da er denne gruppe perfekt
Jeg fjerna i går og var 7+4 men kun hcg på 968 som gikk ned til 900 to dager før operasjon, men graviditeten var intakt så gyn anbefalte operasjon. Var 50-50 sjanse for at kroppen ordna det selv, men tror både kropp og psyke hadde fått nok, så jeg valgt operasjon -i grevens tid sa kirurgen da egglederen var på str med 3 tomler og jeg hadde en del blod i buken.
Nå ligger jeg mørbanka på sofaen men er så klar for å prøve på nytt så fort jeg er i slaget
Her har vi plass til alle ! Men håper jo ikke det er så altfor mange som mister, for da vet jeg ikke om det er mulig å holde motet oppe! Så utrolig trist å høre at det gikk så galt for deg! Har det noen konsekvenser utover at du nå bare har en eggleder? Håper du snart er i form til å prøve igjen! Er det slik at du kan prøve allerede ved første eggløsning?