Vi som mistet i februar, men som prøver igjen

Å uff.. har du kommet tilbake her også.. vi var jo i samme ikm gruppe også vi.. ble gravide nesten likt.. krysser fingrene for at ny spire sitter fort når du er klar. Lykke til i morgen! :Heartred
Ja, jeg så at du var her og, og synes det er så trist at vi må gjennom dette. Vi får håpe det klaffer for oss neste gang! Tusen takk <3

Herregud.... jeg skrev feil!! Hadde SA i uke 6 så de kaller vel det en kjemisk. Haha nå følte jeg meg skikkelig dum [emoji85]
Bare meg som hater ordet kjemisk? Det gjør liksom graviditeten "ugyldig"...

Tenker kjemisk er når man har fått svak positiv men så kommer tr alikevel :)

Bare meg som hater ordet kjemisk? Det gjør liksom graviditeten "ugyldig"...

Tenker kjemisk er når man har fått svak positiv men så kommer tr alikevel :)

Jeg liker ikke ordet kjemisk, så jeg sier at jeg hadde en SA selv om det skjedde i uke 5:p jeg var gravid, med positiv cbd og alt sammen :p tenker som du at kjemisk er når man tester positivt før ikm, men tr kommer allikevel :)

Jeg liker ikke ordet kjemisk, så jeg sier at jeg hadde en SA selv om det skjedde i uke 5:p jeg var gravid, med positiv cbd og alt sammen :p tenker som du at kjemisk er når man tester positivt før ikm, men tr kommer allikevel :)
Man får liksom følelsen av at man ikke får lov til å være trist fordi det var tidlig. Bra ikke bare jeg tenker slik :)

Hihi! Da er vi likt! Blir sammenligning av symptomer fremover da:D
Hi hi.. håper jo egentlig at det ikke blir klaff denne pp i og med at vi skulle vente en syklus. Vi unngikk akkurat EL.. Men vi hadde sex 3 dager før så man vet jo aldri da..:p Krysser fingrene for deg! :happy:

For en dag :D nå er slimet her også ^^ og jeg pleier jo ikke ha noe :p men fortsatt små mengder sammen med kremet, men kan vel slå fast at syklusen er i rute, og den er lik den forrige med el før cd18 :p da blir det spennende om det ikke klaffer og, om lf også er blitt lenger eller om den er 10 dager og syklusen er kort ell hva som skjer :p

Fortsatt negative el-tester, men jeg har mye mye mer el-slim enn jeg har hatt noen gang. :wideyed:

Fikk forresten forsendingen med tester nå, så da har jeg for ei stund fremover. Men om det skal trekke ut så her lenge så blir det tomt (selv om jeg egentlig ikke trenger å teste når vi ikke skal prøve uansett, men vil vite jo!).

Fortsatt negative el-tester, men jeg har mye mye mer el-slim enn jeg har hatt noen gang. :wideyed:

Fikk forresten forsendingen med tester nå, så da har jeg for ei stund fremover. Men om det skal trekke ut så her lenge så blir det tomt (selv om jeg egentlig ikke trenger å teste når vi ikke skal prøve uansett, men vil vite jo!).
Hehe, ser den. Litt tidsfordriv og nysgjerrighet mens man venter på ny pp :p gjorde det samme mnd jeg slutta på plasteret før første pp :)

Her tester jeg også etter el selv om vi egentlig har pause:p men mannen er ikke så nøye på beskyttelse allikavel [emoji23]
Nå har jeg bestemt meg for å tempe i tillegg, så skal bli spennende :D
Vil vit nøyaktig at el har vært! Siden jeg får sterke tester men el ikke er uansett :p

Hehe, ser den. Litt tidsfordriv og nysgjerrighet mens man venter på ny pp :p gjorde det samme mnd jeg slutta på plasteret før første pp :)

Tidsfordriv, og så får jeg øvd meg på el-tester. :p Og om jeg finner el så vet jeg jo ca når tr kan ventes. :) Blir nok å gå enda en måned før vi nærmer oss en prøveperiode tenker jeg, og det har hodet og kroppen min godt av.

Her tester jeg også etter el selv om vi egentlig har pause:p men mannen er ikke så nøye på beskyttelse allikavel [emoji23]
Nå har jeg bestemt meg for å tempe i tillegg, så skal bli spennende :D
Vil vit nøyaktig at el har vært! Siden jeg får sterke tester men el ikke er uansett :p

Litt uforsiktighet må da være lov. :D

Temping ser så spennende ut, men tror ikke jeg egner meg til det pga søvnmønster (sover lett og våkner ofte på natta). Men om det går noen pp uten hell så spørs det om ikke jeg også ryker på temping.

Enig med deg:) Sier og sa sjøl om det var i uke 5 på meg og, var jo 1 uke over IKM. Jeg kjente på masse symptomer og var veldig gravid i 2 uker pluss en haug med positive tester og positiv cbd.

Tempstigning i dag også. Høy temp i morgen også så setter nok ff kryss og jeg er i dpo-land i dag. Gleder meg til tr kommer og jeg kan sette igang ordentlig prøving.:happy:

Vedlegg

• Screenshot_20170308-065424.jpg
    Screenshot_20170308-065424.jpg
    479,1 KB · Visninger: 74
Cd 11 og enten så har tanta blitt så forvirra av alt som har skjedd å kommet på besøk veldig tidlig, eller så opplever jeg blødning ved en tidlig eggløsning fordi nå spotta jeg litt brunt på papiret.
Eller så er det bare litt spotting.... Noen som har opplevd å spotte uforklarlig sånn midt i syklusen?
a0b92e53fe9012ea0cd52c54838461f8.jpg

Skjønner ingenting, jeg :s

Telte nå, jeg er på dag 29 etter jeg gikk fra spotting til å blø på ordentlig i exuen... kan kroppen ha begynt på nytt der på en måte?

Cd 11 og enten så har tanta blitt så forvirra av alt som har skjedd å kommet på besøk veldig tidlig, eller så opplever jeg blødning ved en tidlig eggløsning fordi nå spotta jeg litt brunt på papiret.
Eller så er det bare litt spotting.... Noen som har opplevd å spotte uforklarlig sånn midt i syklusen?
a0b92e53fe9012ea0cd52c54838461f8.jpg

Skjønner ingenting, jeg :s

Telte nå, jeg er på dag 29 etter jeg gikk fra spotting til å blø på ordentlig i exuen... kan kroppen ha begynt på nytt der på en måte?
Ved tanke på grafen din kan det jo være eggløsningen som gjør det kanskje.. ser jo ut som en sånn dip man får rett før EL.. Hva sier den spytt-testen din a?

Ved tanke på grafen din kan det jo være eggløsningen som gjør det kanskje.. ser jo ut som en sånn dip man får rett før EL.. Hva sier den spytt-testen din a?
Ikke tegn til noe krystaller i spyttet i allefall. Også er det litt rart fordi jeg har hatt så såre brystvorter i det siste..Akkurat som i dpo-dagene :s men det pleier jo å gi seg før tr kommer da, det har der ikke nå...

Ikke tegn til noe krystaller i spyttet i allefall. Også er det litt rart fordi jeg har hatt så såre brystvorter i det siste..Akkurat som i dpo-dagene :s men det pleier jo å gi seg før tr kommer da, det har der ikke nå...

Vet ikke om det stemmer, men har hørt noen kan komme litt blod ved en eggløsning? Kan det være en sånn blødning?

What to do? ‍♀️

I morgen reiser vi utenlands og er borte til søndag. Vurderer nå om jeg skal ta med testene mine eller la være og legge inn aksjer når det passer seg?
Vil ikke gå glipp av en mulighet, men vil heller ikke bli helt oppslukt og stressa av situasjonen. For det er jo heller ikke bra.
Hva ville dere gjort?

Har hørt det jeg og. Men dette er brunt da...

Det er ikke bare bittelitt rester etter blødningene dine da?

Fortsatt negativ el-test her, men nå får jeg i det minste brukt el-tester med strek på så jeg ev. kan se stigning. Åh som jeg gleder meg til en skikkelig prøveperiode! :D

Back
Topp