Vi som mistet i februar, men som prøver igjen

Masse lykke til dere som er i DPO nå! [emoji173] må alle spirene sitt godt fast[emoji108][emoji16] spennende med testing[emoji2]

Hva tenker dere om disse el testene?
802bc69416caee7b1f94226ce092e3dd.jpg

Make sure tester.
4592502c928bf998725cc792f60c3e44.jpg

Billig strimler.

Skal jeg tør å tro at el er nå? :o

Skulle ønsket jeg fikk klar positiv el test, så det ikke var nå tvil.

Du? Hvordan var første mens for deg? Mer smerter enn vanlig?

Krysser fingrene for deg denne pp!

Den aller siste var da jeg mista. 2 dager med mye blod. Dagen før hadde jeg kraftige mensensmerter, dag 1 jeg blødde fortsatte de. De ble mildere fra dag 2. Det var kraftigere enn vanlig ja.
Hadde litt murringer og slutten av forrige uke veldig vondt i korsryggen.

Nå har jeg "vanlige" EL - symptomer:)
Tusen takk!! [emoji4][emoji4][emoji4]

Hva tenker dere om disse el testene?
802bc69416caee7b1f94226ce092e3dd.jpg

Make sure tester.
4592502c928bf998725cc792f60c3e44.jpg

Billig strimler.

Skal jeg tør å tro at el er nå? :o

Skulle ønsket jeg fikk klar positiv el test, så det ikke var nå tvil.

Den siste ser negativ ut vil jeg si! Ja?[emoji2] de over ser positiv ut[emoji106]

Tror jeg også får litt sånn svak negativ denne runden, må vente å se på testen i kveld:)

Den aller siste var da jeg mista. 2 dager med mye blod. Dagen før hadde jeg kraftige mensensmerter, dag 1 jeg blødde fortsatte de. De ble mildere fra dag 2. Det var kraftigere enn vanlig ja.
Hadde litt murringer og slutten av forrige uke veldig vondt i korsryggen.

Nå har jeg "vanlige" EL - symptomer:)
Tusen takk!! [emoji4][emoji4][emoji4]

Aaah.. jeg forvekslet deg med lillyzilly. Du har ikke hatt en mens etter sa enda skjønner jeg :D ikke så lett å huske flere sider tilbake :D er så spent da jeg har ikm i morgen og det murrer så utrolig mye! Kan ikke huske at jeg pleier å ha det slik før mensen, men det kan jo være mensen blir vondere denne gangen, ikke vet jeg :D

Den siste ser negativ ut vil jeg si! Ja?[emoji2] de over ser positiv ut[emoji106]

Tror jeg også får litt sånn svak negativ denne runden, må vente å se på testen i kveld:)

Da håper jeg virkelig el er i dag! Kanskje jeg klarer å lure med mannen på en runde [emoji848][emoji23]

Spennende å se hva din sier i kveld da! :)

Aaah.. jeg forvekslet deg med lillyzilly. Du har ikke hatt en mens etter sa enda skjønner jeg :D ikke så lett å huske flere sider tilbake :D er så spent da jeg har ikm i morgen og det murrer så utrolig mye! Kan ikke huske at jeg pleier å ha det slik før mensen, men det kan jo være mensen blir vondere denne gangen, ikke vet jeg :D

Skjønner deg godt jeg Lotepus. Går litt i surr i alle navn, hvor alle er i syklus osv når dagan går ;) Min mens var mer jevnt over med smerter (begynte en liten uke før jeg fikk mensen) istedet for kun 1 dag med skikkelig menssmerter fra 1. dag. Syns blodet var mer slimete enn vanlig, men blødde ikke så mye. Har fortsatt mensverk, merkelig.

Takker for det jeg ;) Gleder meg til til å høre om du og flere andre får positiv test i morgen ❤

Null stress! [emoji16]
Nei, det stemmer, Hehe. Så vi får se om den kommer neste uke eller ikke[emoji5]

Håper det er babymurrer! Bare en liten en som finner seg til rette[emoji106][emoji5]

Da håper jeg virkelig el er i dag! Kanskje jeg klarer å lure med mannen på en runde [emoji848][emoji23]

Spennende å se hva din sier i kveld da! :)

Krysser fingrene! Da er vi ganske likt! 1 DPO på begge i morgen kanskje?

Ja[emoji2] i dag har jeg bestilt pizza og latt kjæresten få spille spillet sitt på PlayStation i hele dag mot 2 runder i senga[emoji23]

Ja! Spent på å sammenligne testene[emoji106]

Krysser fingrene! Da er vi ganske likt! 1 DPO på begge i morgen kanskje?

Ja[emoji2] i dag har jeg bestilt pizza og latt kjæresten få spille spillet sitt på PlayStation i hele dag mot 2 runder i senga[emoji23]

Ja! Spent på å sammenligne testene[emoji106]

Haha, fin byttehandel det da ;)

Her fikk jeg lurt med mannen en runde før jeg sendte han på jobb nå [emoji23]

Så 1 dpo i morgen hadde vært flott!! :D

Du har fått klar positive tester tidligere i dag da?:)

Skjønner deg godt jeg Lotepus. Går litt i surr i alle navn, hvor alle er i syklus osv når dagan går ;) Min mens var mer jevnt over med smerter (begynte en liten uke før jeg fikk mensen) istedet for kun 1 dag med skikkelig menssmerter fra 1. dag. Syns blodet var mer slimete enn vanlig, men blødde ikke så mye. Har fortsatt mensverk, merkelig.

Takker for det jeg ;) Gleder meg til til å høre om du og flere andre får positiv test i morgen ❤

Takk for svar! Får bare vente å se. Går på veggen snart. Titter i do hver gang jeg tisser og kjenner etter alt. Blir jo gal!
Jeg har ganske mye mensmurringer nå, mer enn jeg kan erindre fra tidligere.

Haha, fin byttehandel det da ;)

Her fikk jeg lurt med mannen en runde før jeg sendte han på jobb nå [emoji23]

Så 1 dpo i morgen hadde vært flott!! :D

Du har fått klar positive tester tidligere i dag da?:)

Syntes den jeg tok etter jobb var negativ. Og både den i morges og i ettermiddag brukte litt lengre tid på å få farge. De i går ble positiv på typ 30sek. Skal ta ny test om en liten halvtime. Kan legge til bilder og vise:) kanskje få litt tydehjelp [emoji16] venter litt så jeg får med siste test

Så hyggelig! :) er veldig kos å ha noen med seg inn i spenningen akkurat nå. Er livredd for å få helt sammenbrudd denne gangen. Spørs om jeg får sove i natt!

Huff, håper jeg ikke har gira deg ekstra opp nå da :/ Sku ønske jeg kunne trylle og gi deg en positiv test i morra ;)

Back
Topp