Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til dere som er i DPO nå! [emoji173] må alle spirene sitt godt fast[emoji108][emoji16] spennende med testing[emoji2]
Du? Hvordan var første mens for deg? Mer smerter enn vanlig?
Krysser fingrene for deg denne pp!
Hva tenker dere om disse el testene?
![]()
Make sure tester.
![]()
Billig strimler.
Skal jeg tør å tro at el er nå?
Skulle ønsket jeg fikk klar positiv el test, så det ikke var nå tvil.
Den aller siste var da jeg mista. 2 dager med mye blod. Dagen før hadde jeg kraftige mensensmerter, dag 1 jeg blødde fortsatte de. De ble mildere fra dag 2. Det var kraftigere enn vanlig ja.
Hadde litt murringer og slutten av forrige uke veldig vondt i korsryggen.
Nå har jeg "vanlige" EL - symptomer
Tusen takk!! [emoji4][emoji4][emoji4]
Den siste ser negativ ut vil jeg si! Ja?[emoji2] de over ser positiv ut[emoji106]
Tror jeg også får litt sånn svak negativ denne runden, må vente å se på testen i kveld![]()
Hvor mange er vi som tester i morgen? 3?
Gomp85, Milla :^) og meg?

Aaah.. jeg forvekslet deg med lillyzilly. Du har ikke hatt en mens etter sa enda skjønner jegikke så lett å huske flere sider tilbake
er så spent da jeg har ikm i morgen og det murrer så utrolig mye! Kan ikke huske at jeg pleier å ha det slik før mensen, men det kan jo være mensen blir vondere denne gangen, ikke vet jeg
![]()
Aaah.. jeg forvekslet deg med lillyzilly. Du har ikke hatt en mens etter sa enda skjønner jegikke så lett å huske flere sider tilbake
er så spent da jeg har ikm i morgen og det murrer så utrolig mye! Kan ikke huske at jeg pleier å ha det slik før mensen, men det kan jo være mensen blir vondere denne gangen, ikke vet jeg
![]()
Da håper jeg virkelig el er i dag! Kanskje jeg klarer å lure med mannen på en runde [emoji848][emoji23]
Spennende å se hva din sier i kveld da!![]()
Krysser fingrene! Da er vi ganske likt! 1 DPO på begge i morgen kanskje?
Ja[emoji2] i dag har jeg bestilt pizza og latt kjæresten få spille spillet sitt på PlayStation i hele dag mot 2 runder i senga[emoji23]
Ja! Spent på å sammenligne testene[emoji106]
Skjønner deg godt jeg Lotepus. Går litt i surr i alle navn, hvor alle er i syklus osv når dagan gårMin mens var mer jevnt over med smerter (begynte en liten uke før jeg fikk mensen) istedet for kun 1 dag med skikkelig menssmerter fra 1. dag. Syns blodet var mer slimete enn vanlig, men blødde ikke så mye. Har fortsatt mensverk, merkelig.
Takker for det jegGleder meg til til å høre om du og flere andre får positiv test i morgen ❤
Takk for svar! Får bare vente å se. Går på veggen snart. Titter i do hver gang jeg tisser og kjenner etter alt. Blir jo gal!
Jeg har ganske mye mensmurringer nå, mer enn jeg kan erindre fra tidligere.
Haha, fin byttehandel det da![]()
Her fikk jeg lurt med mannen en runde før jeg sendte han på jobb nå [emoji23]
Så 1 dpo i morgen hadde vært flott!!![]()
Du har fått klar positive tester tidligere i dag da?![]()
Ååå, jeg er så spent på dine vegneHåper det er en spire
![]()
Så hyggelig!er veldig kos å ha noen med seg inn i spenningen akkurat nå. Er livredd for å få helt sammenbrudd denne gangen. Spørs om jeg får sove i natt!
Hva tror dere?
I går
![]()
I dag tidlig
![]()
Etter jobb
![]()
I kveld
![]()
Håper den er svak i morgen tidlig[emoji16]