Vi som mistet i februar, men som prøver igjen

Dagens graf. Håper nå at tempen holder seg høy et par dager til sånn at lf blir litt lengere. :nailbiting: Veldig klar for ordentlig pp etter tr nå. Er selvsagt en mulighet for at tr ikke kommer, men ville være litt rart i og med vi holdt oss unna selve EL dagene.. Har jo testet alikevel.. testetøs som jeg er.. :facepalm::p Men bare små skygger til nå. Ikke testet i dag. Venter litt å ser om tempen fortsetter nedover. Hvordan går det med dere andre? :happy:

Så spennende! Og du hadde egentlig ikm idag? Beregnet iallefall? Herregud, kanskje det blir 3/3 (altså av oss som er ved ikm)

Så spennende! Og du hadde egentlig ikm idag? Beregnet iallefall? Herregud, kanskje det blir 3/3 (altså av oss som er ved ikm)
Ja ikm egentlig i dag. Så heldigvis virker det som lf har blitt lengere og har ikke brukt wild yam som jeg gjorde sist for å forlenge den heller. Så kan jo håpe på at SA kan ha stabilisert syklusen litt.. akkurat som om kroppen er nullstilt på en måte. :happy:

Det er så absolutt en strek der!! Den skulle vel ikke vært så tydelig hvis det var skygge?? Jeg tror det er babystrek!!!

Håper veldig at det er babystrek, men prøver ikke håpe for mye helt enda.
Skal på jentetur med Kiel båten i dag, så da får jeg kanskje tiden til å gå litt før jeg tar en ny test igjen når jeg er tilbake :D Håper det ikke blir noe drikkepress for da veit jeg ikke helt hva jeg skal si. Er heldigvis en god kollega, hennes søster og min søster og 2 av 3 veit vel egentlig at vi prøver igjen da de veit om SAen og siste graviditeten. Kjenner forkjølelsen kommer for fullt nå også så dette kan bli spennende :wacky: Er det visse ting man burde være forsiktige med når det kommer til graviditet og forkjølelse? Fikk Triolif av en kollega da halsen begynner bli vond, men ser det står at den ikke er anbefalt for gravide så veit jeg ikke om jeg tørr bruke de.

Fikk nye tidligtester i går som reagerer på 10mlu så da blei det ny test i dag før jobb.
Ikke veldig tydelig, men jeg synes nå jeg ser en strek da?
Litt vanskelig se om det faktisk er farge på den da, men jeg har også dårlig streksyn merker jeg og ser stortsett ikke noe på bildene som blir postet her inne av tidligere tester :p

Ser også strek :) Blir spennende å se om det blir en babystrek :) Jeg krysse fingre og tær ;)

Ja ikm egentlig i dag. Så heldigvis virker det som lf har blitt lengere og har ikke brukt wild yam som jeg gjorde sist for å forlenge den heller. Så kan jo håpe på at SA kan ha stabilisert syklusen litt.. akkurat som om kroppen er nullstilt på en måte. :happy:

Gleder meg til testing ;)

Ser også strek Milla. :D Og jeg har ekstremt dårlig streksyn.

Urk, litt stressa her. Ble oppringt fra gynekologi og barn-avdelingen på sykehuset, men rakk ikke å ta telefonen. Ringte opp, men de kunne ikke se hvem av legene/pleierne som hadde forsøkt å ringe meg så jeg må bare vente til de ringer tilbake. ANGST! Enn om de har fått svar på prøvene og det er noe skrekkelig galt med meg? :nailbiting::nailbiting: Kommer til å dø litt innen de har ringt opp igjen.

Enkelt å konsentrere seg om jobb nå jah. Not. :hungover:

Urk, litt stressa her. Ble oppringt fra gynekologi og barn-avdelingen på sykehuset, men rakk ikke å ta telefonen. Ringte opp, men de kunne ikke se hvem av legene/pleierne som hadde forsøkt å ringe meg så jeg må bare vente til de ringer tilbake. ANGST! Enn om de har fått svar på prøvene og det er noe skrekkelig galt med meg? :nailbiting::nailbiting: Kommer til å dø litt innen de har ringt opp igjen.

Sender deg en godklem ❤

Sender deg en stor klem! Kanskje det er bare en oppfølgingssamtale?
Håper de ringer deg snart så du slipper å vente[emoji177]

Takk Lillyzilly
Sender deg en stor klem! Kanskje det er bare en oppfølgingssamtale?
Håper de ringer deg snart så du slipper å vente[emoji177]
De har fått noen svar, så vi skal inn i morgen allerde! Vondt i magen og småskjelven. Håper det er et svar og at det er noe som neppe skjer igjen. Men med min flaks vet jeg ikke helt. Gidt vi får komme inn raskt, ellers hadde jeg grublet meg fordervet. [emoji15]

Takk Lillyzilly

De har fått noen svar, så vi skal inn i morgen allerde! Vondt i magen og småskjelven. Håper det er et svar og at det er noe som neppe skjer igjen. Men med min flaks vet jeg ikke helt. Gidt vi får komme inn raskt, ellers hadde jeg grublet meg fordervet. [emoji15]

Masse lykke til!! [emoji177] Bra dere får svar i morgen!

Takk Lillyzilly

❤❤

Takk Lillyzilly

Bra du kommer inn så fort og får noe mer svar. Skal nok se at det går bra ;)

Takk Lillyzilly

Takk Lillyzilly

Takk Lillyzilly

Lykke til i morgen. Godt du får svar så fort da. :Heartred:Heartred

CD10 - dagens EL-test. Det nærmer seg :)

Vedlegg

• IMG_2615.JPG
    IMG_2615.JPG
    152,5 KB · Visninger: 79
Back
Topp