Vi som mistet i februar, men som prøver igjen

Hadde sterk i går morres, omtrent lik strek i går kveld og sånn ca like sterk strek att i kveld, men kan tenke at det ble feilkilde pga at jeg muligens dyppa den litt over streken i dag tidlig :p Men, kan jo hende den var svak i dag tidlig og? Merkelig :p Syns det er gøy å følge med på da :) Tester videre i morgen tidlig ;)
Syns også det var gøy å følge med, jeg hadde tydelige tegn på el med vondter i ene siden av magen :) så jeg "visste" før testen var tatt at den kom til å bli negativ når jeg testet den neste gangen :)

Syns også det var gøy å følge med, jeg hadde tydelige tegn på el med vondter i ene siden av magen :) så jeg "visste" før testen var tatt at den kom til å bli negativ når jeg testet den neste gangen :)

Er du i dpoland? :) Spent på hvordan den er i morgen :) Sender med bilde av den jeg tok i sta :)

Vedlegg

• IMG_2623.JPG
    IMG_2623.JPG
    119,6 KB · Visninger: 72
Milla?? Noe nytt??

Fremdeles på Kielbåten så dårlig og dyrt nett. Klarte ikke dy meg så kjøpte en clearblue digital med ukeindikator i land. Den viste gravid 1-2 så overlykkelig for det, men når jeg gikk på do kom det lyst rødlig på papiret og jeg kjenner at alle de dårlige følelsene kommer tilbake igjen. Redd det blir en kortvarig glede igjen, men prøver holde motet oppe foreløpig

Fremdeles på Kielbåten så dårlig og dyrt nett. Klarte ikke dy meg så kjøpte en clearblue digital med ukeindikator i land. Den viste gravid 1-2 så overlykkelig for det, men når jeg gikk på do kom det lyst rødlig på papiret og jeg kjenner at alle de dårlige følelsene kommer tilbake igjen. Redd det blir en kortvarig glede igjen, men prøver holde motet oppe foreløpig

Nei, huff :( Håper virkelig at spiren sitter! ❤

Jeg hadde selv positiv el-test den ene kvelden, svak på morgenen og positiv på ettermiddagen igjen, så for min del tror jeg ikke jeg bør testene morgenen. Mulig du også har det slik? :)
Har hørt at EL-tester bør tas mellom kl. 11 - 15 eller noe rundt der. For kroppen frigir mer LH når man er våken og ikke så mye mens man sover. Det kan forklare hvorfor du opplever svakere test på morgenen i forhold til kveldene. ;) Egget slippes også som regel på kvelden. Tror det var ca mellom kl.17 og 20 hvis jeg ikke husker feil.

Uff da.. forstår godt at du blir nervøs da. Hvor mange dpo er du? Har en venninne som blødde litt rundt ikm dagen, men er i uke 28 nå. Så trenger ikke være farlig. Men forstår godt at du blir stresset. Krysser fingrene for at spiren sitter godt fast. :Heartred:Heartred

Uff da.. forstår godt at du blir nervøs da. Hvor mange dpo er du? Har en venninne som blødde litt rundt ikm dagen, men er i uke 28 nå. Så trenger ikke være farlig. Men forstår godt at du blir stresset. Krysser fingrene for at spiren sitter godt fast. :Heartred:Heartred

Aner egentlig ikke hvor mange dpo jeg er. På søndag er det 5 uker siden SA, men har ikke sjekket etter eggløsning. Kjenner litt mensaktige smerter også, men ikke veldig inntense, kjenner at jeg ligger venter litt på det :( blør jo ikke mye, men nå kom det friskt blod som bekymrer meg. Er jo ikke så mye gjøre bortsett fra å vente og se.

Aner egentlig ikke hvor mange dpo jeg er. På søndag er det 5 uker siden SA, men har ikke sjekket etter eggløsning. Kjenner litt mensaktige smerter også, men ikke veldig inntense, kjenner at jeg ligger venter litt på det :( blør jo ikke mye, men nå kom det friskt blod som bekymrer meg. Er jo ikke så mye gjøre bortsett fra å vente og se.

:( krysser fingrene! Prøv å kos deg på tur likevel, selv om det må være vanskelig å tenke på annet akkurat nå! Stooor klem:Heartpink

Jeg også gjorde det med førstemann. Derfor skjønte jeg ikke at jeg var gravid før i uke 6 (!) Det er jammen mye bedre!!

29de3ck.jpg

Hvordan er denne testen i forhold til at jeg er 11/12 dpo? Er en test på 25 mlu.
Synes den ser bra ut til å være bare 11/12 dpo. :)Mange får jo ikke positiv før 14 dpo. Dette skal nok gå bra vettu. Krysser fingrene for deg og prøv å kos deg med graviditeten. Alle produserer hcg ulikt og egentlig finnes det ingen fasit. Så lenge du ikke har noen andre tegn på at noe er galt så kan du bare nyte lille spire :Heartred:Heartred

Uff.. sender deg mange klemmer og krysser alt jeg har for at det er en uskyldig blødning. :Heartred:Heartred

:( krysser fingrene! Prøv å kos deg på tur likevel, selv om det må være vanskelig å tenke på annet akkurat nå! Stooor klem:Heartpink

Går heldigvis snart i land så jeg kan komme hjem til samboer og få litt trøst og kos. Har ganske kraftige menssmerter og har nok blødd litt for mye nå til at dette går bra. Takk for alle gode ord :happy:

Back
Topp