lillyzilly
Forumet er livet
Så deilig å se ja ❤4+2 i dag og fikk denne. Kjenner det er ekstra godt å se stigning som er normal nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig å se ja ❤4+2 i dag og fikk denne. Kjenner det er ekstra godt å se stigning som er normal nå.
TakkGrattis Gomp85!!
4+2 i dag og fikk denne. Kjenner det er ekstra godt å se stigning som er normal nå.
TakkGratulerer så mye![emoji173]️ Fantastisk!
Når rykk 1. test Skvirevippen?Nå har ventinga begynt
Hvordan går det med dere andre?
Nå har ventinga begynt
Hvordan går det med dere andre?
Skal prøve alt jeg kan for å holde meg til lørdag 9dpo [emoji14]Når rykk 1. test Skvirevippen?
Fortsatt facinert av den tempen din jeg altså [emoji14]
Positiv el test i dag, så nå får vi se når den blir negativ igjen og ikke minst hva tempen sier
Vil tro jeg får max på monitoren i morgen og at el da er på tirsdag [emoji106]
Blir ei spennende ukeSkal prøve alt jeg kan for å holde meg til lørdag 9dpo [emoji14]
Selv om jeg sikkert kommer til å ryke på en torsdag 7dpo [emoji28]
Du da, hvordan ligger du an ift el?Blir ei spennende uke
Tror den er i morgen eller onsdag Riv bra nedi der ihvertfall De EL testene fra komplettapotek er jo så svake, skjønne ikke. De fra billigtester var jo sterke med en gang. Får nok bare fortsette å tempeDu da, hvordan ligger du an ift el?
Kos deg på Kreta i varmenIkke noe el her enda. Negative el tester og tempen avslører ingenting.
Drakk litt alkohol igår, og det kan jo ha påvirket tempen (to shotglass med daquri og en cider). Har bare tempet en gang før og det var jo før første tr etter å ha mistet. Den ble seende sånn ut:
Koser oss på Kreta mens vi venter. Håper den dukker opp snart, så ikke syklusen blir så lang. Håper også at lutealfasen min ikke er så kort til vanlig...
Det ser lovende ut! Så streken med en gang, på mobil og med solbriller på. Og uten å forstørre bildet.
Er det lov å tro på at det har klaffet nå endelig?
Masse lykke til med det prøverørsforsøket ❤❤Lykke til alle sammen her inne, måtte det bli mange fine streker fremover
Jeg er selv i gang med nytt prøverørs forsøk, og har uttak/ innsett av egg om ca. 3 uker! Gleder meg!