Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Min første runde på Letrozol, enkel dose. Hadde en MA i oktober og har hatt litt lange sykluser på ca 35 dager. Ellers ikke noe galt med mannen, men fant en liten muskelknute på livmoren min for et par dager siden. Håper ikke den skal være i veien, for alt var "normalt" utenom dette. Blir gøy å følge med på om dette kan hjelpe, og håper jeg får litt hjelp fra dere underveis :)

Tror jeg er gravid :wideyed: :woot: Ble i utgangspunktet satt på dobbel dose med Letrozol, men da det ikke klaffet de to første pp’ene så tok jeg 3 ekstra tabletter under den tredje kuren med dobbel dose :rolleyes: Altså én dag med 3 tabletter, én dag med 2 tabletter, én dag med 3 tabletter, én dag med 2 tabletter og én dag med 3 tabletter. Begynte med babyklister(for første gang) i DPO-dagene. Vet ikke om det var dette som gjorde meg gravid, men artig at det skjedde ved de tiltakene :)

Vedlegg

• B63FFD83-5685-444B-AE7A-D46D8FB833DA.jpeg
    B63FFD83-5685-444B-AE7A-D46D8FB833DA.jpeg
    29,6 KB · Visninger: 166
Tror jeg er gravid :wideyed: :woot: Ble i utgangspunktet satt på dobbel dose med Letrozol, men da det ikke klaffet de to første pp’ene så tok jeg 3 ekstra tabletter under den tredje kuren med dobbel dose :rolleyes: Altså én dag med 3 tabletter, én dag med 2 tabletter, én dag med 3 tabletter, én dag med 2 tabletter og én dag med 3 tabletter. Begynte med babyklister(for første gang) i DPO-dagene. Vet ikke om det var dette som gjorde meg gravid, men artig at det skjedde ved de tiltakene :)

Ser strek - gratulerer så mye ❤️

Gratulerer så mye!

er cd12, og fikk idag blinkende smilefjes på CB digital eggløsningstest med dobbelindikator. Da er det bare å håpe jeg oppnår maksimal på eltesten, slik at jeg kan sette ovitrellesprøyta!! :smiley-angelic001

Dobbel dose letrozol denne gangen, håper på eggløsning litt tidligere enn cd 23 som det ble med enkel dose :happy: (men bedre enn på cd57 uten letrozol)

Noen som har gått fra enkel dose til dobbel dose og fikk el tidligere?

Dobbel dose letrozol denne gangen, håper på eggløsning litt tidligere enn cd 23 som det ble med enkel dose :happy: (men bedre enn på cd57 uten letrozol)

Noen som har gått fra enkel dose til dobbel dose og fikk el tidligere?

Ikke svar på akkurat det du spør om, men ville bare si at jeg ble gravid på CD22 denne måneden. Var redd for at jeg ikke kunne blir gravid hvis EL kom for sent, at den da ble for dårlig, men gynekologen min beroliget meg med at EL ikke blir dårlig når den kommer sent med mindre man har hatt flere positive EL-tester tidligere ☺️

Ellers håper jeg du får EL tidligere på dobbelt dose, for man bli gal av å vente lenge på EL. Har også lest før at noen får EL noen dager før når de øker dosen ☺️

Ikke svar på akkurat det du spør om, men ville bare si at jeg ble gravid på CD22 denne måneden. Var redd for at jeg ikke kunne blir gravid hvis EL kom for sent, at den da ble for dårlig, men gynekologen min beroliget meg med at EL ikke blir dårlig når den kommer sent med mindre man har hatt flere positive EL-tester tidligere ☺️

Ellers håper jeg du får EL tidligere på dobbelt dose, for man bli gal av å vente lenge på EL. Har også lest før at noen får EL noen dager før når de øker dosen ☺️

Ja den ventinga på positiv eggløsningstest er kjedelig når man ikke har sånn nogenlunde fast syklus og ikke veit når det den blir positiv..
Men vi legger inn aksjer annenhver dag ca fra CD10 i håp om positiv test snart :happy:

2 pp etter MA med letrozol, akkurat ferdig med tablettene, nå venter vi på eggløsning! :nailbiting: håper den kommer når mannen er hjemme! Satser på et lite mirakel i 2020! :woot:

Flere som opplever El-smerter på letrozol? Trodde jeg skulle begynne å gråte under sex i går, var så sykt vondt. Aldri opplevd det før...

3. runde og første dobbel. Har hatt mye vondt i kroppen denne perioden CD14 og snart el tror jeg. Noen som vet når smertene bør gå over? Jeg har tatt Letrozol mot lange sykluser og hormonkrøll, noen med erfaring på hvordan og om det har påvirket kroppen etter man sluttet på Letrozol eller må jeg forvente lange sykluser igjen når jeg ikke tar det lenger?

Gratulerer <3 Hvor langt er du på vei nå? Hvor kjøpte du babyklister? Tok det lang til før du fikk det i posten?

Back
Topp