Påvirker letrozol eggkvaliteten noe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg er gravid Ble i utgangspunktet satt på dobbel dose med Letrozol, men da det ikke klaffet de to første pp’ene så tok jeg 3 ekstra tabletter under den tredje kuren med dobbel dose Altså én dag med 3 tabletter, én dag med 2 tabletter, én dag med 3 tabletter, én dag med 2 tabletter og én dag med 3 tabletter. Begynte med babyklister(for første gang) i DPO-dagene. Vet ikke om det var dette som gjorde meg gravid, men artig at det skjedde ved de tiltakene
Hvisker takkSer strek - gratulerer så mye
Gratulerer så mye!Tror jeg er gravid Ble i utgangspunktet satt på dobbel dose med Letrozol, men da det ikke klaffet de to første pp’ene så tok jeg 3 ekstra tabletter under den tredje kuren med dobbel dose Altså én dag med 3 tabletter, én dag med 2 tabletter, én dag med 3 tabletter, én dag med 2 tabletter og én dag med 3 tabletter. Begynte med babyklister(for første gang) i DPO-dagene. Vet ikke om det var dette som gjorde meg gravid, men artig at det skjedde ved de tiltakene
Tusen takkGratulerer så mye!
Dobbel dose letrozol denne gangen, håper på eggløsning litt tidligere enn cd 23 som det ble med enkel dose (men bedre enn på cd57 uten letrozol)
Noen som har gått fra enkel dose til dobbel dose og fikk el tidligere?
Ikke svar på akkurat det du spør om, men ville bare si at jeg ble gravid på CD22 denne måneden. Var redd for at jeg ikke kunne blir gravid hvis EL kom for sent, at den da ble for dårlig, men gynekologen min beroliget meg med at EL ikke blir dårlig når den kommer sent med mindre man har hatt flere positive EL-tester tidligere
Ellers håper jeg du får EL tidligere på dobbelt dose, for man bli gal av å vente lenge på EL. Har også lest før at noen får EL noen dager før når de øker dosen
Ja, jeg har fått mye sterkere el-smerter på letrozol.Flere som opplever El-smerter på letrozol? Trodde jeg skulle begynne å gråte under sex i går, var så sykt vondt. Aldri opplevd det før...
Ja, nå på dobbel!Flere som opplever ømme pupper etter letrozolkuren?
Gratulerer <3 Hvor langt er du på vei nå? Hvor kjøpte du babyklister? Tok det lang til før du fikk det i posten?Tror jeg er gravid Ble i utgangspunktet satt på dobbel dose med Letrozol, men da det ikke klaffet de to første pp’ene så tok jeg 3 ekstra tabletter under den tredje kuren med dobbel dose Altså én dag med 3 tabletter, én dag med 2 tabletter, én dag med 3 tabletter, én dag med 2 tabletter og én dag med 3 tabletter. Begynte med babyklister(for første gang) i DPO-dagene. Vet ikke om det var dette som gjorde meg gravid, men artig at det skjedde ved de tiltakene
Takk 5+2 i dag. Kjøpte her:Gratulerer <3 Hvor langt er du på vei nå? Hvor kjøpte du babyklister? Tok det lang til før du fikk det i posten?