Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker en lignende.. Jeg tar den om morgenen, men tar den til samme tid hver dag i de 5 dagene jeg tar denI morgen skal jeg begynne på denne. Burde jeg ta den på morgenen eller kvelden? Fler som har prøvd denne typen?
Finnes det flere typer av denne?Jeg bruker en lignende.. Jeg tar den om morgenen, men tar den til samme tid hver dag i de 5 dagene jeg tar den
Eneste forskjellen er produksjonslandet. Din er fra Italia å typen jeg bruker er fra Tyskland..Finnes det flere typer av denne?
Men jeg håper de er like bra daEneste forskjellen er produksjonslandet. Din er fra Italia å typen jeg bruker er fra Tyskland..
Men jeg håper de er like bra da
CD 3 og oppstart med ny runde Femar Denne runden skal jeg også bruke Lutinus fra etter EL. Noen som har erfaring med bruk av progesteronstøtte sammen med Femar/letrozol?
Kan jeg spørre hvorfor legen satt deg på lutinus? Påvist lavt progesteron eller har du mistet tidligere?
Tredje runde med Letrozol på meg nå, og spent på hva neste steg blir av medisinsk støtte om det ikke sitter denne ppen
Syklusen kan endre seg noe. Om du vil vite når eggløsning er ville jeg sjekket med el-tester. Ellers kan du ha sex som vanlig. Om dere har sex annenhver dag gjennom syklusen bør dere treffe dersom du ikke sjekker etter eggløsning.Hei. Jeg lurte på en ting.
Jeg begynte på femar i går, og lurte på hvordan jeg skulle gjøre ting fremover. Når jeg må starte med sex osv. Fikk ikke denne informasjonen av gynekolog. Varer syklusen like lenge som den pleier å gjøre?