Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Tredje kur dobbel femar nå og 3 dpo etter EL dag 18 (ikke bekreftet med annet enn positiv EL-test og kroppslige tegn). Fikk EL dag 16 i april og 17 i mai.
 
I morgen skal jeg begynne på denne. Burde jeg ta den på morgenen eller kvelden? Fler som har prøvd denne typen?
 

Vedlegg

  • IMG_20200616_222307.jpg
    IMG_20200616_222307.jpg
    33,7 KB · Visninger: 85
I morgen skal jeg begynne på denne. Burde jeg ta den på morgenen eller kvelden? Fler som har prøvd denne typen?
Jeg bruker en lignende.. Jeg tar den om morgenen, men tar den til samme tid hver dag i de 5 dagene jeg tar den :)
 
CD 3 og oppstart med ny runde Femar :happy: Denne runden skal jeg også bruke Lutinus fra etter EL. Noen som har erfaring med bruk av progesteronstøtte sammen med Femar/letrozol?
 
CD 3 og oppstart med ny runde Femar :happy: Denne runden skal jeg også bruke Lutinus fra etter EL. Noen som har erfaring med bruk av progesteronstøtte sammen med Femar/letrozol?

Kan jeg spørre hvorfor legen satt deg på lutinus? Påvist lavt progesteron eller har du mistet tidligere?
Tredje runde med Letrozol på meg nå, og spent på hva neste steg blir av medisinsk støtte om det ikke sitter denne ppen
 
Kan jeg spørre hvorfor legen satt deg på lutinus? Påvist lavt progesteron eller har du mistet tidligere?
Tredje runde med Letrozol på meg nå, og spent på hva neste steg blir av medisinsk støtte om det ikke sitter denne ppen


Ble satt på lutinus fordi progesteron nivået mitt er lavt, så spiren holder ikke. Har pcos. Nå etter vi begynte å prøve på søsken har jeg mistet ved 5 av 6pp, ene pp klaffet det ikke.
 
Først så fikk jeg blødning for tidlig på Provera (mens jeg tok de, noe gyn sa umulig kunne skje), og har blødd i 8 dager i strekk.. Pga. sent svar fra gyn fikk jeg ikke begynt på Lterozol før dag 6 med blødning.. Så når jeg endelig akkurat har sluttet å blø så tok jeg en eggløsningstest i dag tidlig som viste positiv smilefjes og den billigtesten viste noe som så ut å være en kommende eggløsning. Nå etter jobb tok jeg de på nytt og får ingen smilefjes og ekstrem svak strek. Kan nevne at jeg også er på dag 4 med Letrozol idag. Så det er jo for tidlig å få eggløsning, kan jeg virkelig allerede hatt det og at det nå er ferdig?

Oppdatering: Dagen etter (dag 5 og siste dag med letrozol) så fikk jeg positiv smilefjes igjen (og det på begge clear Blue testene)...og mye murringer

Siden har jeg kun fått negative tester..

Kan noen hjelpe meg å forstå hva som skjer? Responderer ikke kroppen min på Provera og Letrozol?
 
Hei. Jeg lurte på en ting.
Jeg begynte på femar i går, og lurte på hvordan jeg skulle gjøre ting fremover. Når jeg må starte med sex osv. Fikk ikke denne informasjonen av gynekolog. Varer syklusen like lenge som den pleier å gjøre?
 
Hei. Jeg lurte på en ting.
Jeg begynte på femar i går, og lurte på hvordan jeg skulle gjøre ting fremover. Når jeg må starte med sex osv. Fikk ikke denne informasjonen av gynekolog. Varer syklusen like lenge som den pleier å gjøre?
Syklusen kan endre seg noe. Om du vil vite når eggløsning er ville jeg sjekket med el-tester. Ellers kan du ha sex som vanlig. Om dere har sex annenhver dag gjennom syklusen bør dere treffe dersom du ikke sjekker etter eggløsning.
 
Back
Topp