Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg får spesielt mye nupper i pannen. Mulig for min del at det også henger sammen med pcosNoen som har opplevd uren hud under prøveperiode med letrozol?
Jeg har også pcos tok nettopp blodprøve for å sjekke om jeg fikk eggløsning! Får svar i morgen!Ja, jeg får spesielt mye nupper i pannen. Mulig for min del at det også henger sammen med pcos
Jeg fikk mer EL-slim! ble mer kosesjuk også!Noen som har merket mindre EL-slim av letrozol?
Noen som har merket mindre EL-slim av letrozol?
Blir du fulgt opp av gynekolog siden du får mensen så tidlig (9 dpo) og begynner på en ny kur? Jeg har nettopp hatt min første pp på Letrozol og fikk nå mensen på cd 11- 13 (noe som er tidlig for meg). Vet ikke om jeg tør å ta ny kur i tilfelle jeg er gravid!! Jeg er jo høyst sannsynlig ikke gravid, men noe i meg er så redd for at det er en spire der som blir ødelagt. Hadde mensen kommet på dag 14-16 har jeg følt meg tryggere, fordi det er jeg vant tilJeg fikk ikke el på dobbel, men på trippel dose Letrozol fikk jeg el på cd23 - bare happy jeg endelig fikk eggløsning! Mensen på dpo9, men på ny syklus nå med trippel. Hvordan går det med dere andre Letrozol-damer?
Da var jeg i gang med letrozol runde 3 etter MA. Håper på en liten novemberspire!
Samme her!
Håper på PP3❤
Nei, jeg blir ikke fulgt opp. Gyn ba meg prøve noen måneder på egen hånd først. Siden jeg ikke har hatt mensen på år og dag har jeg ikke så mye å sammenligne med i forhold til lengde på lutealfase heller. Blir den like kort denne runden må det kanskje litt progesteron-støtte til. Selv følte jeg meg rimelig sikker på at det ikke var noe graviditet da jeg blødde en del og så lenge som 7-8 dager. Skjønner at tre dager og det at det er så tidlig for deg får deg til å tvile, men du ville jo sannsynligvis fått positiv test 13 dpo?Blir du fulgt opp av gynekolog siden du får mensen så tidlig (9 dpo) og begynner på en ny kur? Jeg har nettopp hatt min første pp på Letrozol og fikk nå mensen på cd 11- 13 (noe som er tidlig for meg). Vet ikke om jeg tør å ta ny kur i tilfelle jeg er gravid!! Jeg er jo høyst sannsynlig ikke gravid, men noe i meg er så redd for at det er en spire der som blir ødelagt. Hadde mensen kommet på dag 14-16 har jeg følt meg tryggere, fordi det er jeg vant til
Nei, jeg blir ikke fulgt opp. Gyn ba meg prøve noen måneder på egen hånd først. Siden jeg ikke har hatt mensen på år og dag har jeg ikke så mye å sammenligne med i forhold til lengde på lutealfase heller. Blir den like kort denne runden må det kanskje litt progesteron-støtte til. Selv følte jeg meg rimelig sikker på at det ikke var noe graviditet da jeg blødde en del og så lenge som 7-8 dager. Skjønner at tre dager og det at det er så tidlig for deg får deg til å tvile, men du ville jo sannsynligvis fått positiv test 13 dpo?[/QUOTE
Jeg er bra sikker på at jeg har fått mensen og ikke er gravid, men tar en test på morgenen før jeg tar en ny kur som da ville blitt 16 dpo (nå 3 cd). Hvor er du i syklusen nå? Jeg blir heller ikke fulgt opp av gyn
Lykke til! For min del er det runde 3, EL på cd 12,13 og 11!Ny runde, nye muligheter! Jeg er på CD13. Sist fikk jeg el på cd23 så prøver å smøre meg med tålmodighet, samtidig som jeg hååper den kanskje kommer litt tidligere denne runden hvilken runde er du på, og når fikk du el?
Er nå inne i andre pp på barn nr.3, og jeg har klart å telle feil! Er det mulig!? Jeg har talt så mye dpo at jeg talte 1 cd fra dagen etter jeg fikk mensen. Jeg tok derfor første pille Letrozol i dag noe som er cd 4!! Det fungerte jo fint med cd 3-7, nå blir det 4-8. Tror dere det har mye å si?
Fikk EL på cd 18 forrige periode.
Enkel kur Har brukt enkel kur før og det fungerer på meg. Da slår jeg meg til ro med at det går fint, takkDet går helt fint, men du får kanskje eggløsningen litt senere! Er du på dobbel eller enkel kur?