tulips
Forumet er livet
Himmelbarn
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Desemberskattene 2024
MorgenenNår på dagen tar dere tab. når dere går på dobbeldose? Jeg fikk beskjed om å ta begge samtidig ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MorgenenNår på dagen tar dere tab. når dere går på dobbeldose? Jeg fikk beskjed om å ta begge samtidig ...
Morgenen
JaBegge to?
Hei!
Jeg er helt ny med bruk av letrozol og har noen spørsmål jeg gjerne vil ha svar på hvis noen har litt erfaring eller peiling
Jeg begynte på letrozol i går. Sliter ikke med å verken finne eller få eggløsning, men fertilitetsklinikken jeg bruker foreslo det som neste steg. Tar to piller daglig som til sammen tilsvarer 5mg. Jeg lurer på om det er dobbel dose eller om det er vanlig med to tabletter daglig?
Hvilke symptomer kan jeg forvente meg?
Er det vanlig at eggløsning kommer tidligere/senere enn normalt ved bruk av disse?
Er det vanlig at mensen forsvinner når man begynner på disse eller var det bare helt tilfeldig at mensen ga seg i går på syklusdag 3?
Tusen takk for svar damer
Fikk beskjed av gyn om å ha sex annen hver dag fra syklusdag 10.. men det er veldig inviduelt når man får el etter letrozol. Jeg fikk mye lengre syklus. Tar du letrozol fra syklusdag 2?Er litt blank på dette, lenge siden sist jeg ble gravid på hormontabeletter. Jeg har ikke EL av meg selv, og har nå tatt min 1 pille med letrozol. Når kan man forvente EL når man går på piller egentlig? Min syklus varer som regel 33 dager. I utgangspunktet, skal man ikke telle 14 dager etter TR?
Jeg tok fra dag 5 til 9Fikk beskjed av gyn om å ha sex annen hver dag fra syklusdag 10.. men det er veldig inviduelt når man får el etter letrozol. Jeg fikk mye lengre syklus. Tar du letrozol fra syklusdag 2?
JA! Kanskje det er pga pillene! Hatt så sinnsykt vondt i hodet i dag, etter at jeg har hatt vondt et par dager tidligere også. Har ikke helt skjønt hvorfor, men bare skyldt på skuldervondt som alltid. Jeg tok siste tablett på tirsdag.Flere som har skikkelig hodepine etter mange dager etter pilleslutt? Tok siste tbl på lørdag..
Da er det sikkert pillene vi reagerer på La meg halv 9 i går, var helt utslått av hodepinaJA! Kanskje det er pga pillene! Hatt så sinnsykt vondt i hodet i dag, etter at jeg har hatt vondt et par dager tidligere også. Har ikke helt skjønt hvorfor, men bare skyldt på skuldervondt som alltid. Jeg tok siste tablett på tirsdag.
Uff. Har fortsatt hodepinen..Da er det sikkert pillene vi reagerer på La meg halv 9 i går, var helt utslått av hodepina
Har du Har heldigvis gitt seg litt nå. Tar ikke paracet lengre.Uff. Har fortsatt hodepinen..