Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

EGGLØSNINGSTEST!
Jeg tok eggløsningstest dagen etter letrozol som så og si nesten var positiv og de var det i dagene etter, men fikk nettopp Høy på monitoren. Er det normalt å få så klare eggløsningstester rett etter siste tabelett? Jeg tok test dagen etter siste tabelett..
 
EGGLØSNINGSTEST!
Jeg tok eggløsningstest dagen etter letrozol som så og si nesten var positiv og de var det i dagene etter, men fikk nettopp Høy på monitoren. Er det normalt å få så klare eggløsningstester rett etter siste tabelett? Jeg tok test dagen etter siste tabelett..
Vet ikke med tester, men synes jeg har hatt murringer i venstre eggstokk siden jeg tok pillene.
 
Hei dere :)

Er på min 3 pp med Klomifen må (har skjønt at det er i samme gata som pergo).. Hatt lite bivirkninger annet enn litt hissig sånn de første dagene.. Noe mannen overlever! :woot:

Er 5 dager over nå å syklusen min har vært så tight å fin nå da jeg har brukt klomifen.. Så skal bli spennende å se om det er noe på vei her.. Negativ på test i går.. Så får bare krysse alt som krysses kan :wideyed::woot:
 
Denne PP gikk nok rett i dass for meg, sovna på sofaen 2 kvelder på rad.. Men ifølge appen hadde jeg El på tirsdag. På søndag hadde vi sex så kanskje det er et håp. Ikke vet jeg om jeg hadde effekt av kuren heller... Bruker og ha EL-slim men ikke denne gangen...
 
Hei dere :greet025
Er på min tredje pp med Letrozol nå. Tenke jeg skulle prøve grapefruktkjerneekstrakt denne pp. Virker ikke som jeg har EL slim. Noen andre som har opplevd det? :anyone
 
Hei dere :greet025
Er på min tredje pp med Letrozol nå. Tenke jeg skulle prøve grapefruktkjerneekstrakt denne pp. Virker ikke som jeg har EL slim. Noen andre som har opplevd det? :anyone
Jeg får adskillig mye mindre EL-slim på letrozol enn uten, har testet noen pp med og uten bare for å dobbeltsjekke. Så sikkert ikke dumt med litt grapefrukt nei :)
 
Hei dere :greet025
Er på min tredje pp med Letrozol nå. Tenke jeg skulle prøve grapefruktkjerneekstrakt denne pp. Virker ikke som jeg har EL slim. Noen andre som har opplevd det? :anyone
Jeg fikk også mindre slim. Derimot har jeg de verste EL smertene idag. Hadde positiv test igår kveld. Det er virkelig smerter fra helvete..
 
Siste dag med Letrozol nå, heldigvis ikke like dårlig i dag. På dag to ble jeg helt utslått, kvalm og ekstremt trøtt.

Når pleier dere få EL på Letrozol? (Har vanligvis EL rundt CD 18-21)
 
Hei dere :greet025
Er på min tredje pp med Letrozol nå. Tenke jeg skulle prøve grapefruktkjerneekstrakt denne pp. Virker ikke som jeg har EL slim. Noen andre som har opplevd det? :anyone
Syns det har variert mye. Noen sykluser har vært nesten «tørre», mens denne syklusen har det vært mer enn jeg noen gang kan huske. Syns ikke noen ting er forutsigbart med Letrozol, egentlig. Annet enn at jeg får el i hver syklus.
 
Syns det har variert mye. Noen sykluser har vært nesten «tørre», mens denne syklusen har det vært mer enn jeg noen gang kan huske. Syns ikke noen ting er forutsigbart med Letrozol, egentlig. Annet enn at jeg får el i hver syklus.
El har jeg også fått begge gangene. Selv om det dessverre ikke har ført til graviditet enda. Får se hva gyn sier neste gang jeg skal dit :happy:
 
El har jeg også fått begge gangene. Selv om det dessverre ikke har ført til graviditet enda. Får se hva gyn sier neste gang jeg skal dit :happy:
Jeg ble gravid på runde 3 med dobbel dose Letrozol, men mistet ganske kjapt. Har brukt det to runder til etter det, mest for å holde syklusene nogenlunde stabile.
 
Noen med Klomifen erfaring her? Jeg skjønner ikke noe jeg nå :banghead: Begge første periodene 31 dager med positiv EL test dag 18.. Nå hadde jeg positiv EL test dag 18 menne.. Enda ikke fått TR og negativ gtest (rfsu) sin.7 dager over idag... . Asså:banghead::banghead::banghead::banghead:
 
Jeg har én runde Letrozol igjen før jeg er tom. Er det innafor å sende en melding til gyn om hun kan skrive ut en ny resept til meg? Jeg blir så usikker på om det er noe å "mase" på nå om dagen.
 
Jeg har én runde Letrozol igjen før jeg er tom. Er det innafor å sende en melding til gyn om hun kan skrive ut en ny resept til meg? Jeg blir så usikker på om det er noe å "mase" på nå om dagen.
Det er innafor hvor mange kurer har du tatt? Jeg gikk først med en gyn, først enkel kur, så dobbel (ble gravid, men mistet), så to dobble, siste så fikk jeg ikke el. Så tok jeg trippel. Begynte hos ny gyn nå og fikk resept på 100pk me letrozol. Har alltid bare fått 30pk tidligere... jeg har en stund nå heldigvis, men håper det klaffer før jeg trenger å bruke de opp
 
Det er innafor hvor mange kurer har du tatt? Jeg gikk først med en gyn, først enkel kur, så dobbel (ble gravid, men mistet), så to dobble, siste så fikk jeg ikke el. Så tok jeg trippel. Begynte hos ny gyn nå og fikk resept på 100pk me letrozol. Har alltid bare fått 30pk tidligere... jeg har en stund nå heldigvis, men håper det klaffer før jeg trenger å bruke de opp
Jeg har tatt fem kurer til nå, hvor vi har prøvd i tre av dem. Jeg ble gravid på tredje runde, men mistet ganske kjapt. De to siste rundene har jeg tatt for å holde på syklusen, har time til operasjon som må tas rett etter mens om en uke, men den avlyses nok når det nærmer seg fordi sykehusene må bruke ressursene sine annerledes. Vi må nok belage oss på en god stund til med hjemmeprøving. Er henvist til IVF, men alt er stanset inntil videre.
 
Jeg har helt stabile sykluser med eggløsning av meg selv. Men har spurt om å få prøve Letrozol da jeg snart har prøvd 1 år uten en eneste positiv test.:(

Hausken sa at det ikke var noe som het å booste eggløsning, enten fikk man eggløsning eller ikke. Men ser jo mange får det for nettopp den grunnen så har klart å få resept av Hausken selvom de mener det ikke har noe hensikt.

Så er det noen her som fikk det på tross av stabile sykluser som faktisk fikk hjelp av Letrozol?
Føler meg passe desperat nå og IVF blir neste om dette ikke funker.

Har noen solskinnshistorier?:flower
Trenger sårt litt håp:oops:
 
Back
Topp