Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

3. runde og første dobbel. Har hatt mye vondt i kroppen denne perioden CD14 og snart el tror jeg. Noen som vet når smertene bør gå over? Jeg har tatt Letrozol mot lange sykluser og hormonkrøll, noen med erfaring på hvordan og om det har påvirket kroppen etter man sluttet på Letrozol eller må jeg forvente lange sykluser igjen når jeg ikke tar det lenger?
:anyone

Mener å huske at leddsmerter kan være en av bivirkningene. Vet ikke om det er så mye man får gjort med det. Plages du av det dagene etter du har tatt pillene også?
Ja. Er på CD16 i dag - hadde håpet å få el litt fortere så kjørte dobbel kur.

Hadde troa på letrozol og ovitrelle denne pp, men den gang ei. Har IKM i morgen, men begynte med småsmå blødninger i dag. Noen som har opplevd sparsommelige blødninger pga letrozol? Har normalt en kraftig mens i 1-3 dager før den avtar.

Hadde troa på letrozol og ovitrelle denne pp, men den gang ei. Har IKM i morgen, men begynte med småsmå blødninger i dag. Noen som har opplevd sparsommelige blødninger pga letrozol? Har normalt en kraftig mens i 1-3 dager før den avtar.
Jeg har blødd mye mindre enn vanlig.

Cd 15 en syklus uten letrozol pga pause, har hatt litt el smerter, tok en test for å sjekke, og den var jo soleklar positiv!
20200115_132139.jpg

Har forsøkt 3 pp med letrozol
PP1 - el på CD19
PP2 - el på CD19
PP3 - El på CD24(!!!)

Nå kommer da altså el på CD16, uten letrozol? Noen med samme erfaring?:wacky:

Cd 15 en syklus uten letrozol pga pause, har hatt litt el smerter, tok en test for å sjekke, og den var jo soleklar positiv!
Vis vedlegget 316853
Har forsøkt 3 pp med letrozol
PP1 - el på CD19
PP2 - el på CD19
PP3 - El på CD24(!!!)

Nå kommer da altså el på CD16, uten letrozol? Noen med samme erfaring?:wacky:
Så bra!! Hvordan var syklusene dine før Letrozol? Er på 3. runde med Letrozol nå, begynte på grunn av hormonkrøll og lange sykluser. Håpet er at syklusene blir normale også uten Letrozol. Har lurt på om det er en sjans i havet for det, men ingen som har kunnet svare. Så nå blir jeg håpefull!

Så bra!! Hvordan var syklusene dine før Letrozol? Er på 3. runde med Letrozol nå, begynte på grunn av hormonkrøll og lange sykluser. Håpet er at syklusene blir normale også uten Letrozol. Har lurt på om det er en sjans i havet for det, men ingen som har kunnet svare. Så nå blir jeg håpefull!

De har egentlig ikke vært så halvgærne fra før, hadde syklus på 27-31 dager, noe ustabilt etter MA, men var 32 og 34 dager med letrozol :rolleyes:
Så el har jo forskyvd seg litt med letrozol!
Håper det stabiliserer seg for deg!:)

Er det noen som får heftige hetetokter med letrozol? Er første PP med dette... og har hetetokter, smerter i ledd og småkvalm hele tiden.

Noen som har erfaring med å glemme en pille? Jeg glemte på dag 3.. Min erfaring er at kuren ikke fungerte i det hele tatt. Fikk EL på dag 23 som er ganske normalt. Håpet på å få kortet ned syklusen..

Er det noen som har opplevd at de begynte å spotte med Letrozol. Spottet ikke noe særlig før jeg tok Letrozol, men i syklusene jeg har tatt har jeg spottet fra 1dpo til tr. Denne syklusen fra 5dpo, men i dag 6dpo spotter jeg til gjengjeld rosa, brunt og rustrødt med murringer. Noen som vet hva det kan skyldes? Har i utgangspunktet ganske kort lutealfase.

TR kom idag, men ikke fersk mens.. Leste en plass at første mens dag er første dag med ferskt blod..
Burde eg vente til dag 3 med ferskt blod før første tablett?

Når pleier dere å få eggløsning under letrozol? jeg er på dag 12 i syklusen, og i går kjente jeg heftige stikk på venstre side av magen. Er det stor sannsynlighet for at jeg hadde eggløsning den dagen? Jeg har ikke orket å teste med eggløsningstester da jeg følger planen om å ha samleie annenhver dag mellom dag 8-18. Nå er det slik at jeg har hatt samleie hver dag den siste tiden.. har det gjort noe skade? :o Hvor stor sjanse er det å bli gravid med letrozol?

TR kom idag, men ikke fersk mens.. Leste en plass at første mens dag er første dag med ferskt blod..
Burde eg vente til dag 3 med ferskt blod før første tablett?
jeg fikk beskjed av gynekologen å starte på letrozol når den skikkelig mensen er i gang., og telle til dag 3 før starten på pillene. Hvis du har unormal mens nå så ville jeg ventet til den "ekte" mensen hadde kommet og ventet til dag 3 :) Eventuelt hadde jeg ringt gynekologen for å spør i morgen tidlig om hva du bør gjøre. :)

jeg fikk beskjed av gynekologen å starte på letrozol når den skikkelig mensen er i gang., og telle til dag 3 før starten på pillene. Hvis du har unormal mens nå så ville jeg ventet til den "ekte" mensen hadde kommet og ventet til dag 3 :) Eventuelt hadde jeg ringt gynekologen for å spør i morgen tidlig om hva du bør gjøre. :)

Er noen mnd siden eg var med gyn, så har glemt hva ho sa da. Men syns å huske at det var som du sier ja :) Det har liksom ikke vert et tema tidligere da TR har kommet som normalt på en dag

Back
Topp