Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Åh, så kjedelig :( Mistet litt håpet på Letrozol jeg og. Er på første runde, CD21 og ingen el. Testet meg i hjel med el-tester og tempet uten hell. Får vurdere en tur for å ta blodprøve for og dobbeltsjekke det, men har mine tvil.
Kjett det der :( Tar du enkel eller dobbel dose? Jeg tar dobbel. Jeg har ikke trua på Letrozol i mitt tilfelle. Jeg ble gravid i pp1 uten Letrozol. Endte i kjemisk. Har to barn fra før som ble til uten noen form for hjelp(klaffet i pp3 og pp1). Begynte med Letrozol for to pp’er siden, for å ikke få så lange sykluser.. men virker som jeg blir lettere gravid uten Letrozol :confused: Jeg tenker for meg selv: hvorfor skal det klaffe i pp3(med Letrozol) når det ikke har gjort det i de andre to pp’ene :arghh:

Jeg ble satt rett på dobbel av gyn. Vet ikke hvorfor. :confused005 Men det virket som jeg fikk el forrige måned, testene ble i alle fall positive ( og så negative) og underlivet jobbet på spreng.

Det er jo bra da!
Du har mangla el og hatt lange sykluser eller?:wtf:

Det er jo bra da!
Du har mangla el og hatt lange sykluser eller?:wtf:
Har hatt lange sykluser, men må ha hatt el minst én gang, siden jeg ble gravid uten letrozol. Jeg tipper gyn satte meg på det for å sikre el, mens vi venter på lap og ev. Ivf. :)

Har hatt lange sykluser, men må ha hatt el minst én gang, siden jeg ble gravid uten letrozol. Jeg tipper gyn satte meg på det for å sikre el, mens vi venter på lap og ev. Ivf. :)
Ja, er nok det da! :happy:
Håper det gjør susen denne pp'n altså! Slik at vi får en fin julegave :shy:

14DPO, pp3(pp2 m/Letrozol), negativ test. Babyklister bestilt :bag:

Hei dere. Skal begynne på 4. runde med letrozol i morgen, og trenger råd. Jeg reagerer ganske mye de 5 dagene tar tablettene. Ekstremt mye ubehag i kroppen, mye hodepine og ustabilt humør. Har dere noen råd til h a som kan gjøre det bedre. F. Eks når på døgnet jeg burde ta den?

Hei dere. Skal begynne på 4. runde med letrozol i morgen, og trenger råd. Jeg reagerer ganske mye de 5 dagene tar tablettene. Ekstremt mye ubehag i kroppen, mye hodepine og ustabilt humør. Har dere noen råd til h a som kan gjøre det bedre. F. Eks når på døgnet jeg burde ta den?
Når på døgnet har du tatt de til nå?
Kanskje det hjelper å ta de på kvelden?

Jeg tar de på morgenen, men merker ikke noe særlig til bivirkninger, da.

Da melder nok jeg meg ut av denne tråden! Dette blir første pp uten letrozol siden januar...! Blir rart å ikke skulle ta noe som helst, har enda 10 tabletter igjen. Men får følge rådene til de på fertilitetsklinikken :rolleyes:

Lykke til alle andre her, håper dere får mer nytte av de enn jeg gjorde :)

Når på døgnet har du tatt de til nå?
Kanskje det hjelper å ta de på kvelden?

Jeg tar de på morgenen, men merker ikke noe særlig til bivirkninger, da.
Jeg har som regel tatt de på morgenen/formiddagen. Forsøkte å ta de før leggetid en gang sist, men da fikk jeg ikke sove pga ubehagene. Hjelper det med mat kanskje :/

Mensen kom nå, da er det bare å vente på tredje runde med Letrozol, PP4 :(

Har noen av dere merket at effekten avtar? Jeg fikk eggløsning dag 16 forrige syklus da jeg hadde første enkle kur med letrozol. Er nå på dag 17, og testen er langt fra positiv. Hvor mye senere fikk dere eventuelt eggløsning den andre gangen? Og økte dere da til dobbelt kur neste syklus?

Har noen av dere merket at effekten avtar? Jeg fikk eggløsning dag 16 forrige syklus da jeg hadde første enkle kur med letrozol. Er nå på dag 17, og testen er langt fra positiv. Hvor mye senere fikk dere eventuelt eggløsning den andre gangen? Og økte dere da til dobbelt kur neste syklus?
Hadde positiv EL-test på CD17 første gangen. Den andre gangen hadde jeg positiv EL-test på CD18 og CD19. Dobbel kur begge ganger. CD3 i dag, i morgen begynner jeg med Letrozol for tredje gang. Lurer på om jeg skal ta 3 tabletter den ene dagen :rolleyes::oops: Uff nei.. Har et brett som ikke er full «kur». Det er så frustrerende å ikke bli gravid! Jeg ble gravid i pp1 uten Letrozol(endte i kjemisk). Så da jeg fikk Letrozol så hadde jeg høye forventninger... Har to barn fra før som klaffet i pp3 og pp1 uuuten Letrozol!

Har dere liten menstruasjon og har den forandret seg ved bruk av Letrozol? Jeg blør lite, koagulert blod de to første dagene. For så å blø enda mindre på dag 3. Mensen er liksom over på dag 4. Blir redd for å ikke ha eggløsning :confused:

Jeg har brukt letrozol 2 pp nå(enkel dose). Om jeg ikke blir gravid denne pp kan jeg da bare prøve meg på en dobbel dose neste pp? Jeg har El av meg selv uten tablettene men blir ikke gravid

Back
Topp