Det er nok en god idéOki, da ser jeg det litt an i morgentidlig min syklus varierer så ekstremt mye. Har veldig lange sykluser uten letrozol og siden dette blir siste PP med letrozol i år så kanskje like greit å teste å se hvordan den blir
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok en god idéOki, da ser jeg det litt an i morgentidlig min syklus varierer så ekstremt mye. Har veldig lange sykluser uten letrozol og siden dette blir siste PP med letrozol i år så kanskje like greit å teste å se hvordan den blir
Hei alle sammen Kan jeg spørre dere om hva som er grunnen til at dere får letrozol/pergo/femar? Hvis det er lange sykluser, hvor lange er det da snakk om??
Jeg å er begynnerselv på CD 43 nå, er bare første PP så må nok gi det litt tid, men greit å høre deres historier
Pga lang syklus, 90 dager +-.Hei alle sammen Kan jeg spørre dere om hva som er grunnen til at dere får letrozol/pergo/femar? Hvis det er lange sykluser, hvor lange er det da snakk om??
Jeg å er begynnerselv på CD 43 nå, er bare første PP så må nok gi det litt tid, men greit å høre deres historier
Jeg kan oppdatere med at letrozol sammen med ovitrelle gjorde susen for meg Prøvde letrozol aleine først. Ble gravid på første runde, men mistet tidlig. Deretter måtte jeg vente litt før jeg kunne begynne på nytt siden jeg også måtte ha Provera for å sette i gang mensen. To runder til med kun letrozol uten at noe skjedde. Begynte hos en ny gynekolog og fikk da ta letrooz i kombinasjon med ovitrelle. Gravid er nå straks 16 uker! Hold ut dere sterke prøvere, jeg heier på dere alle❤
Gratulerer så mye Hvorfor fikk du ovitrielle i tillegg? Ble gravid og mistet på første syklus med femar, men har egentlig bare tenkt selv at jeg skal ta enkel kur denne måneden også, uten noe mer hjelp. Men Medicus nevnte forsåvidt sist at jeg kunne prøve en kur uten Ovitrielle først, og så eventuelt prøve ovitriell fra neste syklus, men siden jeg ble gravid tenkte jeg kanskje at jeg ikke trengte det.
Jeg skjønner ingenting.. Første runde med letrozol fikk jeg positiv EL-test cd13 og hadde EL på cd 15. Denne gangen begynte jeg å teste cd11, og har fremdeles ikke antydninger til positiv test idag, cd17. Ikke noe EL-slim heller.. Jeg kan vel ikke ha hatt EL før jeg begynte å teste?
Ok, det er jo betryggende å høre. Gikk automatisk ut ifra at EL kom til å komme på samme tidspunkt denne pp, men burde lært til nå at kroppen min lever sitt eget liv Takk for tips om sprøyte!Med letrozol kan man få senere EL. Selv har jeg ikke opplevd det, da jeg har veldig lange sykluser og mine har blitt betraktelig kortere. Men gynon sa iallefall til meg at det var normalt at man kunne få sen EL på de. Hvis du er i tvil rundt CD22 så kan du be om å få tatt en progesteron blodprøve som kan påvise om du har hatt EL eller ikke.
Lurer på det sammeNoen som er mer fruktbare uten Letrozol enn med? Jeg ble gravid i pp1 uten Letrozol. Endte i kjemisk. PP2 med Letrozol nå.. tror ikke jeg er gravid, negativ tidligtest 10DPO.
Når man blør skikkelig, altså når du kan fylle opp tampong/bind.Hva regner dere som CD 1? I dag har jeg spottet en del gammelrosa og brunt, fikk noe spor av friskt blod, men bare på størrelse med et knappenålshode.
Takk!Når man blør skikkelig, altså når du kan fylle opp tampong/bind.
Fant dette nå:Noen som er mer fruktbare uten Letrozol enn med? Jeg ble gravid i pp1 uten Letrozol. Endte i kjemisk. PP2 med Letrozol nå.. tror ikke jeg er gravid, negativ tidligtest 10DPO.
Jeg har nå hatt en syklus på letrozol. Fått det pga lange sykluser og sannsynlig pco. Ikke merket noe forskjell, fikk fortsatt sen eggløsning.
Gynekologen min har gitt meg tre brett som jeg skal ta annenhver syklus. En om dagen i fem dager under mensen. Ikke noe oppfølging utover at vi skal ta kontakt etter fem mnd. hvis vi ikke er blitt gravide. Har fylt ut ivf-søknad, så den er klar til å sendes da evt.
Hva er poenget med annenhver syklus? Gyn sa den virker i to sykluser...del gjerne erfaringer og tanker. Når jeg leser her ser jeg at dere har litt andre doseringer... Vurderer å ta dobbeldose denne syklusen, men da er jeg jo plutselig tom for medikamentet. Altså ikke hoppe over en slik hun sa... Hmm