Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Da var ny omgang igang. Enda en gang med letrozol. Tror jeg skal få kjøpt meg grapefrukt juice denne gangen. Teste det litt nærmere
 
Må bare spørre, det virker som veldig mange syns det er vanskelig å få rette avlesninger av monitoren? Har ikke gått til innkjøp enda, men hadde vært gøy når vi skal prøve igjen. Venter på normal syklus etter senabort for 2uker siden.. Klar over at det ikke hjelper å være utålmodig
 
Må bare spørre, det virker som veldig mange syns det er vanskelig å få rette avlesninger av monitoren? Har ikke gått til innkjøp enda, men hadde vært gøy når vi skal prøve igjen. Venter på normal syklus etter senabort for 2uker siden.. Klar over at det ikke hjelper å være utålmodig
Monitoren leser på eget vis. Jeg har vært gravid flere ganger takket være monitor. Disse strekene er vel det verste. Jeg syns man får finere strek. Om man tisse i en kopp. Har brukt strålen mange ganger. Men det er når streken skal lages at det kan bli litt vanskelig av og til. For mye urin. Og testepinnen blir veldig vannete. For lite. Du var for rask i testen . Ingen strek. Ingenting på testen.
 
Dag 9.monitor står i lav..... Hmmm. Prøver syklus å forandre seg litt.? Vanligvis dag 11og 12
Men jeg skal finne den som alltid.
Jeg har kun tatt letrozol nå.
 
Syklus overrasker meg skikkelig denne gangen. Den står enda i lav. Vi er på dag 12...
Da jeg tok testen idag så jeg testen viser strek.
jeg kan se den. Men den er ikke skikkelig sterk
Når kommer El tror dere ?
 
Dag 9.monitor står i lav..... Hmmm. Prøver syklus å forandre seg litt.? Vanligvis dag 11og 12
Men jeg skal finne den som alltid.
Jeg har kun tatt letrozol nå.
Dette er absolutt ikke for å være ufin Lille my, men tror du har bedre av å opprette en egen dagbok.
 
Hvordan opplever dere at monitor leser El testene??
Jeg opplevde noe spesielt denne gangen.
Dag 7 til 11 lav
Max 12 og 13
Høy dag 14. Og så lav
Noen som har opplevd slik?
På dag 24 kommer mensen. Akkurat som monitor spår. Dag 25 blinker den.

Jeg pleier å bruke både babyverden appen og mens kalender for å Tracke mensen. Men de mener at mensen skal komme 4 dager senere.
Bruker dere noe app?
 
Jeg har fått høy fem dager på rad nå. LH-stigningen lar vente på seg. Har ikke vært borti det før så det er uvant men nå har jeg kun fått brukt monitoren på en eneste syklus tidligere siden jeg ble gravid på første syklusen jeg brukte den på. Kan ikke gjøre så mye fra eller til heller ettersom jeg fortsatt ammer
 
Da er du heldig. Jeg har nesten ikke stigning.
Jeg har liksom lav ei stund. Så er det 2 dager høy. Og så max 2 dager.
Er det sånn det skal være? Jeg har hele tiden trodd man skulle ha flere dager høy.
 
Hvordan opplever dere at monitor leser El testene??
Jeg opplevde noe spesielt denne gangen.
Dag 7 til 11 lav
Max 12 og 13
Høy dag 14. Og så lav
Noen som har opplevd slik?
På dag 24 kommer mensen. Akkurat som monitor spår. Dag 25 blinker den.

Jeg pleier å bruke både babyverden appen og mens kalender for å Tracke mensen. Men de mener at mensen skal komme 4 dager senere.
Bruker dere noe app?
Da er du heldig. Jeg har nesten ikke stigning.
Jeg har liksom lav ei stund. Så er det 2 dager høy. Og så max 2 dager.
Er det sånn det skal være? Jeg har hele tiden trodd man skulle ha flere dager høy.
Hos meg varierte det hvor mange dager med høy før maks, også variert hvor mange dager med lav før høy. Jeg har også opplevd at monitoren går direkte fra lav til maks men bare en eller to ganger.
 
Da er du heldig. Jeg har nesten ikke stigning.
Jeg har liksom lav ei stund. Så er det 2 dager høy. Og så max 2 dager.
Er det sånn det skal være? Jeg har hele tiden trodd man skulle ha flere dager høy.
Det vil jo variere fra syklus til syklus. Forrige gang jeg brukte monitor hadde jeg lav frem til og med CD9. Fra CD10 og til og med CD14 hadde jeg høy-høy-topp-topp-høy. Resten lav. Det var en normal syklus med EL.

Nå antar jeg at jeg har en anovulatorisk syklus nå som jeg er på sjette dagen med østrogenøkning men manglende oppsving i LH. Så jeg ville heller sagt at jeg er uheldig med nåværende syklus ettersom det virker som EL uteblir.
 
Det vil jo variere fra syklus til syklus. Forrige gang jeg brukte monitor hadde jeg lav frem til og med CD9. Fra CD10 og til og med CD14 hadde jeg høy-høy-topp-topp-høy. Resten lav. Det var en normal syklus med EL.

Nå antar jeg at jeg har en anovulatorisk syklus nå som jeg er på sjette dagen med østrogenøkning men manglende oppsving i LH. Så jeg ville heller sagt at jeg er uheldig med nåværende syklus ettersom det virker som EL uteblir.
Uff. Dette var jo ikke noe greit. Jeg klarer å få max hver gang. Men har lite egg generelt. Så jeg håper jo at lykken snart blir min nå. Monitor har hjelpa meg flere ganger til å bli gravid
 
Er det noen som har opplevd dette???
Jeg kutta vekk alt av medisin for å klare det uten medisiner. . Monitor står nå i lav uansett. Vi er på dag 16.og fremdeles bare lav.
Jeg. Mistenker at El kan ha vært.
Men den er for lav til å registrere
 
Back
Topp