Karolineel
Andre møte med forumet
Da det gikk rette veien for oss denne syklusen, har jeg nå en Clearblue advanced fertilitetsmonitor til salgs hvis noen trenger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererDa det gikk rette veien for oss denne syklusen, har jeg nå en Clearblue advanced fertilitetsmonitor til salgs hvis noen trenger
Gratulerer!️ Jeg kunne gjerne tenkt meg å kjøpe denDa det gikk rette veien for oss denne syklusen, har jeg nå en Clearblue advanced fertilitetsmonitor til salgs hvis noen trenger
Tusen takk! Prøvd å sende melding ang monitorGratulerer!️ Jeg kunne gjerne tenkt meg å kjøpe den
Den må ha 50 i hcg for at den skal slå ut på gravid, er litt høyt, men føles tryggere mtp kjemisk følte jeg da jeg fikk "gravid" på monitorEr det noen som vet ca hcg nivå monitor må ha for å gi Gravid?
Denne fungerer kanskje mer på samme måte som den lilla eggløsningstesten; den detekterer både lh og østrogen, så når den sier høy, har østrogen økt. Men på maks så finner den vel toppen på lh og østrogenFørste gang jeg tester en slik monitor, og fikk melding om å teste dag 6 (i går) og da fikk jeg lav. Testet igjen i dag (7) og fikk høy.
Er det vanlig? Trodde man skulle legge inn aksjer fra det står høy, men jeg er jo bare såvidt ferdig med mensen, og jeg pleier ifølge EL-tester å ha EL på CD14.
Da har den oppdaget noe. Jeg har hatt El på dag 12 jegFørste gang jeg tester en slik monitor, og fikk melding om å teste dag 6 (i går) og da fikk jeg lav. Testet igjen i dag (7) og fikk høy.
Er det vanlig? Trodde man skulle legge inn aksjer fra det står høy, men jeg er jo bare såvidt ferdig med mensen, og jeg pleier ifølge EL-tester å ha EL på CD14.
Monitoren sier ifra tenker jegNoen som vet hvor tidlig man kan/bør teste for graviditet på monitoren?
Tror du kan teste når som helst innenfor test tidspunktet du har satt jeg har fått gravid noen dager før ikm begge gangene jeg har testa positivtNoen som vet hvor tidlig man kan/bør teste for graviditet på monitoren?
Ja man får en dag høy etter max, deretter lavFørste gang jeg prøver monitor og min slo ut på høy syklusdag 8, men fikk ikke maksimal før syklusdag 18. Trodde jeg skulle få lav etter to dager med maksimal, men den var på høy i dag (syklusdag 20).
Er det vanlig at man får høy etter maksimal?
Som regel er det slik. Lav noen dager. Så er det høy noen dager. Så kommer max. 2 dager. Så 1 dag høy. Og så lavFørste gang jeg prøver monitor og min slo ut på høy syklusdag 8, men fikk ikke maksimal før syklusdag 18. Trodde jeg skulle få lav etter to dager med maksimal, men den var på høy i dag (syklusdag 20).
Er det vanlig at man får høy etter maksimal?
Setter den i med en gang, bruker monitor for å slippe å tolke streker selv.Pleier dere å sette i test stick med en gang testen er tatt? Eller skal dere se på testen selv. Slik at dere ser om dere kan se strek. Og så sette i test stick i monitor