Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Noe på gang her? Hatt mystisk kvalme denne uke. 3 dager til ikm.
Men muligens har El forskyvet seg og da er ikm neste uke.
Jeg har gammel monitor. Så den kan ikke lese.
 

Vedlegg

  • 20240727_065417.jpg
    20240727_065417.jpg
    1,6 MB · Visninger: 32
  • 20240727_064818.jpg
    20240727_064818.jpg
    1,7 MB · Visninger: 33
Første gang jeg tester en slik monitor, og fikk melding om å teste dag 6 (i går) og da fikk jeg lav. Testet igjen i dag (7) og fikk høy.
Er det vanlig? Trodde man skulle legge inn aksjer fra det står høy, men jeg er jo bare såvidt ferdig med mensen, og jeg pleier ifølge EL-tester å ha EL på CD14.
 

Vedlegg

  • IMG_4582.jpeg
    IMG_4582.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 19
Første gang jeg tester en slik monitor, og fikk melding om å teste dag 6 (i går) og da fikk jeg lav. Testet igjen i dag (7) og fikk høy.
Er det vanlig? Trodde man skulle legge inn aksjer fra det står høy, men jeg er jo bare såvidt ferdig med mensen, og jeg pleier ifølge EL-tester å ha EL på CD14.
Denne fungerer kanskje mer på samme måte som den lilla eggløsningstesten; den detekterer både lh og østrogen, så når den sier høy, har østrogen økt. Men på maks så finner den vel toppen på lh og østrogen :)
 
Første gang jeg tester en slik monitor, og fikk melding om å teste dag 6 (i går) og da fikk jeg lav. Testet igjen i dag (7) og fikk høy.
Er det vanlig? Trodde man skulle legge inn aksjer fra det står høy, men jeg er jo bare såvidt ferdig med mensen, og jeg pleier ifølge EL-tester å ha EL på CD14.
Da har den oppdaget noe. Jeg har hatt El på dag 12 jeg
 
Noen som vet hvor tidlig man kan/bør teste for graviditet på monitoren?
Tror du kan teste når som helst innenfor test tidspunktet du har satt:) jeg har fått gravid noen dager før ikm begge gangene jeg har testa positivt
 
Noen av dere som har fått veldig tidlig El??
Jeg tester både ny og gammel monitor.
Vil bare se om det det er forskjell på ny og gammel modell.

Jeg rakk ikke morgen urin. Så tester nå med neste urin.
Begge monitor slo ut på høy....
 
Første gang jeg prøver monitor og min slo ut på høy syklusdag 8, men fikk ikke maksimal før syklusdag 18. Trodde jeg skulle få lav etter to dager med maksimal, men den var på høy i dag (syklusdag 20).
Er det vanlig at man får høy etter maksimal? :dontknow
 
Første gang jeg prøver monitor og min slo ut på høy syklusdag 8, men fikk ikke maksimal før syklusdag 18. Trodde jeg skulle få lav etter to dager med maksimal, men den var på høy i dag (syklusdag 20).
Er det vanlig at man får høy etter maksimal? :dontknow
Ja man får en dag høy etter max, deretter lav
 
Første gang jeg prøver monitor og min slo ut på høy syklusdag 8, men fikk ikke maksimal før syklusdag 18. Trodde jeg skulle få lav etter to dager med maksimal, men den var på høy i dag (syklusdag 20).
Er det vanlig at man får høy etter maksimal? :dontknow
Som regel er det slik. Lav noen dager. Så er det høy noen dager. Så kommer max. 2 dager. Så 1 dag høy. Og så lav
 
Pleier dere å sette i test stick med en gang testen er tatt? Eller skal dere se på testen selv. Slik at dere ser om dere kan se strek. Og så sette i test stick i monitor
 
Back
Topp