Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Det skjedde hos meg. Det første syklusene så var det maksimal bare annenhver syklus. Endret til å teste ca kl 15 og da fikk jeg maksimal hver syklus.
Endret du det «testvinduet» i innstillinger da? Syntes det er rart den ber deg teste på morgentrim når det kan skje? Og når de fleste andre merker sier omvendt. Lurer på om det kan ha skjedd med meg. Venter jo på EL etter senabort og restefjerning, så kan jo være syklus som tuller og så klart. Men redd jeg skal gå glipp av den fordi jeg tester så tidlig som før kl 06 noen dager med monitoren
 
Endret du det «testvinduet» i innstillinger da? Syntes det er rart den ber deg teste på morgentrim når det kan skje? Og når de fleste andre merker sier omvendt. Lurer på om det kan ha skjedd med meg. Venter jo på EL etter senabort og restefjerning, så kan jo være syklus som tuller og så klart. Men redd jeg skal gå glipp av den fordi jeg tester så tidlig som før kl 06 noen dager med monitoren
En setter opp testevinduet sitt for hver syklus når en gjør klar til å registrere ny syklus. Jeg har alltid hatt testvindu 10-16 siden LH er visstnok best å måle fra kl. 10 i følge pakningsvedlegget i en type LH-test jeg hadde, men denne gangen har jeg endret det til 08-14 siden det er enklere med baby.

En annen ting jeg alltid gjorde før var å aldri teste på morgenurin, alltid andre dorunde men igjen det er ikke alltid like lett å få til i en travel hverdag :)
 
En setter opp testevinduet sitt for hver syklus når en gjør klar til å registrere ny syklus. Jeg har alltid hatt testvindu 10-16 siden LH er visstnok best å måle fra kl. 10 i følge pakningsvedlegget i en type LH-test jeg hadde, men denne gangen har jeg endret det til 08-14 siden det er enklere med baby.

En annen ting jeg alltid gjorde før var å aldri teste på morgenurin, alltid andre dorunde men igjen det er ikke alltid like lett å få til i en travel hverdag :)
Takk for svar :HeartredJeg lot bare testvinduet være på det den var innstilt på da jeg kjøpte den (05-11).. jobber som sykepleie så er oppe veldig tidlig hvis jeg har dagvakt, men skjønner jo nå at jeg muligens har testet aaalt for tidlig:laughing002 men er jo også første syklus etter abort, så kan jo også hende el fremdeles ikke har kommet.. er 3 uker siden rester ble fjernet på tirsdag
 
Endret du det «testvinduet» i innstillinger da? Syntes det er rart den ber deg teste på morgentrim når det kan skje? Og når de fleste andre merker sier omvendt. Lurer på om det kan ha skjedd med meg. Venter jo på EL etter senabort og restefjerning, så kan jo være syklus som tuller og så klart. Men redd jeg skal gå glipp av den fordi jeg tester så tidlig som før kl 06 noen dager med monitoren
Ja endret det i innstillingene.
Alle andre strimmeltester sier ikke test på morgenenurin men Clearblue testene (monitor og digital mener jeg) sier at man skal gjøre det på morgenen. Selvfølgelig er det individuelt også. Men før 6 kan være litt for tidlig ja.
Du kan ikke endre tidspunkt midt i syklus men når du starter ny syklus så kan du endre.
Lykke til med videre testing.
 
Back
Topp