Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har kommet til 2 DPO og har brukt monitor for første gang. Begynte å teste dag 7 (lav) også gikk jeg rett på høy dag 8.Helt fantastisk med monitor. Både den gamle og nye modellen gir samme svar.
Hvor langt er dere kommet?
Jeg har Just begynt å teste og gikk rett i høy. Aldri opplevd
Dag 6 høy
Dag7 høy
Syns dette va sinnsykt tidlig. Jeg er jo akkurat ferdig med mensen liksom.
Det er riktig. Det er 2 dager maksimal. Så er det høy og lav.Jeg har kommet til 2 DPO og har brukt monitor for første gang. Begynte å teste dag 7 (lav) også gikk jeg rett på høy dag 8.
Fikk maksimal på dag 18 og neste syklus kommer jeg ikke til å teste 2 dager etter første maksimal. Forstått det slik at den er programmert til å gi maksimal - maksimal - høy så da sparer jeg heller de testene. Testet igjen i dag og fikk lav.
På min monitor står det at jeg skal fortsette å teste, enda jeg har hatt EL og kommet tilbake på lav. Er det nødvendig? Den måler vel ikke noe annet nå frem til mensen?!Det er riktig. Det er 2 dager maksimal. Så er det høy og lav.
Monitoren er veldig god på å huske når mensen kommer.
Den fungere mye bedre en kalenderen og babyverden syns jeg.
Jeg stopper å teste på første Max jeg, så sparer jeg pinner tester dog ned LH med strimler.På min monitor står det at jeg skal fortsette å teste, enda jeg har hatt EL og kommet tilbake på lav. Er det nødvendig? Den måler vel ikke noe annet nå frem til mensen?!
Jeg har hatt den målingen selv. Ble ikke gravid.Gikk rett fra lav til Max i dag, andre som har opplevd det og blitt gravide ? bare redd ikke egget skal rekke modne nok før LH kom :/
Ja får håpe det har rekket å fått nok østrogen likevel... men liker ikke når det er noe "unormalt"... :/ Sist jeg ble gravid hadde jeg også høy i fire dager. Mistet dessverre i MA men det har nok ikke noe å si da.Jeg har hatt den målingen selv. Ble ikke gravid.
Ble ma på meg og. Uke 16Ja får håpe det har rekket å fått nok østrogen likevel... men liker ikke når det er noe "unormalt"... :/ Sist jeg ble gravid hadde jeg også høy i fire dager. Mistet dessverre i MA men det har nok ikke noe å si da.
Så vondt her fant jeg ut i uke 11 det hadde stoppet i uke 9, så heldigvis litt kortere. 16 må ha vært veldig veldig tøftBle ma på meg og. Uke 16
Det var det. Og syklus ble helt tullete etterpå. Har vært en lang reise.Så vondt her fant jeg ut i uke 11 det hadde stoppet i uke 9, så heldigvis litt kortere. 16 må ha vært veldig veldig tøft
Har aldri opplevd problemer med monitor. Og har blitt gravid flere ganger. Takket være dens hjerne. Man er ikke lovet å bli gravid. 25 prosent sjanse hver gang.Noen som kan gi noen anbefalinger? Jeg er i tredje syklus hvor jeg bruker monitoren. Første syklus fikk jeg maks på dag 14 i syklus. Andre syklus fikk jeg ikke maks, og det samme ser jeg at skjer nå i tredje syklus (se bilde). Har hatt EL-slim alle 3 syklusene. Noe jeg gjør feil? Er ikke monitoren noe for meg? Hva kan jeg eventuelt prøve ut? Hilsen ei som er ny i gamet
18Hvilken dag får dere max? Jeg va kjempe sikker i dag. Jeg ser streken tegnes opp. Vi er på dag 14. Men ble ikke max.
Jeg håper veldig på max og går i spenning. Har lagt inn aksje.