Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Helt fantastisk med monitor. Både den gamle og nye modellen gir samme svar.
Hvor langt er dere kommet?
Jeg har Just begynt å teste og gikk rett i høy. Aldri opplevd
Dag 6 høy
Dag7 høy

Syns dette va sinnsykt tidlig. Jeg er jo akkurat ferdig med mensen liksom.

Helt fantastisk med monitor. Både den gamle og nye modellen gir samme svar.
Hvor langt er dere kommet?
Jeg har Just begynt å teste og gikk rett i høy. Aldri opplevd
Dag 6 høy
Dag7 høy

Syns dette va sinnsykt tidlig. Jeg er jo akkurat ferdig med mensen liksom.
Jeg har kommet til 2 DPO og har brukt monitor for første gang. Begynte å teste dag 7 (lav) også gikk jeg rett på høy dag 8.
Fikk maksimal på dag 18 og neste syklus kommer jeg ikke til å teste 2 dager etter første maksimal. Forstått det slik at den er programmert til å gi maksimal - maksimal - høy så da sparer jeg heller de testene. Testet igjen i dag og fikk lav.

Jeg har kommet til 2 DPO og har brukt monitor for første gang. Begynte å teste dag 7 (lav) også gikk jeg rett på høy dag 8.
Fikk maksimal på dag 18 og neste syklus kommer jeg ikke til å teste 2 dager etter første maksimal. Forstått det slik at den er programmert til å gi maksimal - maksimal - høy så da sparer jeg heller de testene. Testet igjen i dag og fikk lav.
Det er riktig. Det er 2 dager maksimal. Så er det høy og lav.
Monitoren er veldig god på å huske når mensen kommer.
Den fungere mye bedre en kalenderen og babyverden syns jeg.

Det er riktig. Det er 2 dager maksimal. Så er det høy og lav.
Monitoren er veldig god på å huske når mensen kommer.
Den fungere mye bedre en kalenderen og babyverden syns jeg.
På min monitor står det at jeg skal fortsette å teste, enda jeg har hatt EL og kommet tilbake på lav. Er det nødvendig? Den måler vel ikke noe annet nå frem til mensen?!

På min monitor står det at jeg skal fortsette å teste, enda jeg har hatt EL og kommet tilbake på lav. Er det nødvendig? Den måler vel ikke noe annet nå frem til mensen?!
Jeg stopper å teste på første Max jeg, så sparer jeg pinner :) tester dog ned LH med strimler.

Gikk rett fra lav til Max i dag, andre som har opplevd det og blitt gravide ? ❤️ bare redd ikke egget skal rekke modne nok før LH kom :/

For første gang har jeg fått høy 3 dag på rad. Jeg har ikke sett dette på mega lenge.
Sist jeg ble gravid via monitor var den høy i 4-5 dager.
Har blitt gravid mange ganger via monitor

Jeg har hatt den målingen selv. Ble ikke gravid.
Ja får håpe det har rekket å fått nok østrogen likevel... men liker ikke når det er noe "unormalt"... :/ Sist jeg ble gravid hadde jeg også høy i fire dager. Mistet dessverre i MA men det har nok ikke noe å si da.

Så spennende
Ble høy i dag au ser streken komme forsiktig fram. Det er så rart. Og så hærlig. Jeg tror dette kan være ei ekte eggløsning. Vanligvis er det kun 2 dager høy og rett i MAx.

Hvilken dag fikk dere eggløsning på??
Jeg er på dag 10 nå. Trudde det skulle bli El i dag.
Jeg er nå på 5 dager høy. Men jeg følte strek va så svak.
Jeg vil liksom at det skal gå min vei nå. Et år siden ma uke 16

Hvilken dag spør monitor om gravid test?
Jeg er helt overrasket over kroppen denne gangen. Jeg har fine målinger. Og fremdels høy.
El er snart i siktet.
Denne monitoren er fremdeles ny for meg. Funker veldig bra

Noen som kan gi noen anbefalinger? Jeg er i tredje syklus hvor jeg bruker monitoren. Første syklus fikk jeg maks på dag 14 i syklus. Andre syklus fikk jeg ikke maks, og det samme ser jeg at skjer nå i tredje syklus (se bilde). Har hatt EL-slim alle 3 syklusene. Noe jeg gjør feil? Er ikke monitoren noe for meg? Hva kan jeg eventuelt prøve ut? Hilsen ei som er ny i gamet

Vedlegg

• IMG_1237.jpeg
    IMG_1237.jpeg
    552,3 KB · Visninger: 35
Noen som kan gi noen anbefalinger? Jeg er i tredje syklus hvor jeg bruker monitoren. Første syklus fikk jeg maks på dag 14 i syklus. Andre syklus fikk jeg ikke maks, og det samme ser jeg at skjer nå i tredje syklus (se bilde). Har hatt EL-slim alle 3 syklusene. Noe jeg gjør feil? Er ikke monitoren noe for meg? Hva kan jeg eventuelt prøve ut? Hilsen ei som er ny i gamet
Har aldri opplevd problemer med monitor. Og har blitt gravid flere ganger. Takket være dens hjerne. Man er ikke lovet å bli gravid. 25 prosent sjanse hver gang.
Det tok ei stund før spira satt. Men mista og syklus ble på hodet. Det gjorde også at målingene blir annerledes.

Jeg mistet i fjor. Uke 16. Jeg la merke til at målingene mine ble annerledes etter dette. Ble ikke gravid.ikke med medisiner heller.
Men nå har jeg flotte målinger. Flere dager høy og ser framover. Kroppen virker klar igjen.

Første gang er det mange som opplever ting. Monitor skal bli kjent med deg.

Hvilken dag får dere max? Jeg va kjempe sikker i dag. Jeg ser streken tegnes opp. Vi er på dag 14. Men ble ikke max.
Jeg håper veldig på max og går i spenning. Har lagt inn aksje.

Streken forsvinner!!
Igår va jo den fine dagen. Jeg så streken komme. Streken va så sterkt at den kunne ses lenge etterpå.
For en nedtur. Fremdeles høy på monitor. Men streken er mye svakere.
Det betyr at. Det må testes videre.
Har noen opplevd dette??

Back
Topp