Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den dagen skjermen blinka. Da hadde monitor regnet ut når El var. Så det var vel 14 dager etter ElHåper det fortsatt er noen «gamle traltere» her som kan svare
Hvor mange dpo var du når du fikk gravid med monitor? Bare nysgjerrig.
Takk for svar! Noen som har opplevd at den slår ut før IKM?Den dagen skjermen blinka. Da hadde monitor regnet ut når El var. Så det var vel 14 dager etter El
Rett fra lav til maksimal skulle det stå.Hei, hadde egentlig ikke tenkt å prøve denne mnd, men vi hiver oss på. Når jeg var på toalettet var det sånn kremaktig utflod, tok en clearblue monitor test, selvom monitoren ikke lar meg lese av, det var en strek, men den streken var kjempe sterk. Forrige syklus der jeg aldri fikk høy, gikk rett fra lav til høy, fikk jeg aldri så sterk strek på nr 1, når den slo ut på Max så var strek nr 2 like sterk som strek nr 1 nå. Noen tanker? Fikk mensen 19 mai
Lurer på det samme.Takk for svar! Noen som har opplevd at den slår ut før IKM?
Hva selger du den for?Blir ikke venn med monitoren, så hvis noen vil kjøpe en er det bare å sende pm.
Hmm. 1000 med en del tester. Den er brukt i 1,5 syklusHva selger du den for?
Litt snodig. Var stripsen leselig?Idag fikk jeg sånn ‘ikke gjennomført test’ varsel etter de 5 minuttene
Litt snodig. Var stripsen leselig?Idag fikk jeg sånn ‘ikke gjennomført test’ varsel etter de 5 minuttene
Jeg skal prøve å gi monitoren en liten rens, var en middels sterk strek, så en svak strek, eggløsning er nok forventet til søndag ca, så går nok ikke maksimal før fredag/lørdag, men var spent på om den ble lest som høy siden forrige syklus gikk fra lav til maksimal.Litt snodig. Var stripsen leselig?
På dag 8 va jeg uheldig med en pinne. Fuktighet ville ikke trekke inn i pinnen. Så da ble den uleselig.
Jeg gav også monitoren en liten rens. Fuktighet bomulls pinne
Ja. Det er jo litt snodig med dag 9. Jeg hadde El på dag 11. Og det stemte. Tok ul samtidig.Cd 9 og maksimal på monitor, blør fortsatt litt etter mens.. så vet at det ikke stemmer. Har ikke el før cd 17/18 Kan det være fordi den trenger en liten vask der hvor testen skal settes inn? Nå vil den jo vise feil resten av syklus også, så den er kjip
Den vil blinke til dag 20 etter første EL test dag.Hvor lenge etter El skal maskinen blinke.? Vi er på dag 23.
Tok en test med senere urin i dag. Men svaret va negativ...