Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Åhoi. Allerede max. Vi er på dag dag 11.
Kan denne lemonade juice og hostesaft ha noe med dette å gjøre. Uansett. Enda en gang har syklus svinga litt.
Og jeg så ikke den komme
 
Håper det fortsatt er noen «gamle traltere» her som kan svare :laughing002
Hvor mange dpo var du når du fikk gravid med monitor? Bare nysgjerrig.
 
Hei, hadde egentlig ikke tenkt å prøve denne mnd, men vi hiver oss på. Når jeg var på toalettet var det sånn kremaktig utflod, tok en clearblue monitor test, selvom monitoren ikke lar meg lese av, det var en strek, men den streken var kjempe sterk. Forrige syklus der jeg aldri fikk høy, gikk rett fra lav til høy, fikk jeg aldri så sterk strek på nr 1, når den slo ut på Max så var strek nr 2 like sterk som strek nr 1 nå. Noen tanker? Fikk mensen 19 mai
 
Hei, hadde egentlig ikke tenkt å prøve denne mnd, men vi hiver oss på. Når jeg var på toalettet var det sånn kremaktig utflod, tok en clearblue monitor test, selvom monitoren ikke lar meg lese av, det var en strek, men den streken var kjempe sterk. Forrige syklus der jeg aldri fikk høy, gikk rett fra lav til høy, fikk jeg aldri så sterk strek på nr 1, når den slo ut på Max så var strek nr 2 like sterk som strek nr 1 nå. Noen tanker? Fikk mensen 19 mai
Rett fra lav til maksimal skulle det stå.
 
Blir ikke venn med monitoren, så hvis noen vil kjøpe en er det bare å sende pm.
 
Idag fikk jeg sånn ‘ikke gjennomført test’ varsel etter de 5 minuttene
Litt snodig. Var stripsen leselig?
På dag 8 va jeg uheldig med en pinne. Fuktighet ville ikke trekke inn i pinnen. Så da ble den uleselig.
Jeg gav også monitoren en liten rens. Fuktighet bomulls pinne.
 
Idag fikk jeg sånn ‘ikke gjennomført test’ varsel etter de 5 minuttene
Litt snodig. Var stripsen leselig?
På dag 8 va jeg uheldig med en pinne. Fuktighet ville ikke trekke inn i pinnen. Så da ble den uleselig.
Jeg gav også monitoren en liten rens. Fuktighet bomulls pinne
 
Da har jeg lagt mine aksjer for denne gang.
Har tatt masse vitaminer i dette forsøket. Drikka et glass lemonade hver dag. ( fant ikke grapefrukt juice) og tatt litt hostesaft.
Vil det bli noe effekt?

Står max idag au. Så ble altså max dag 11 og 12.
Det føles tidlig. Men gyn sa at sånn er normalt.
 
Litt snodig. Var stripsen leselig?
På dag 8 va jeg uheldig med en pinne. Fuktighet ville ikke trekke inn i pinnen. Så da ble den uleselig.
Jeg gav også monitoren en liten rens. Fuktighet bomulls pinne
Jeg skal prøve å gi monitoren en liten rens, var en middels sterk strek, så en svak strek, eggløsning er nok forventet til søndag ca, så går nok ikke maksimal før fredag/lørdag, men var spent på om den ble lest som høy siden forrige syklus gikk fra lav til maksimal.
 
Cd 9 og maksimal på monitor, blør fortsatt litt etter mens.. så vet at det ikke stemmer. Har ikke el før cd 17/18 :smiley-ashamed004 Kan det være fordi den trenger en liten vask der hvor testen skal settes inn? Nå vil den jo vise feil resten av syklus også, så den er kjip
 
Cd 9 og maksimal på monitor, blør fortsatt litt etter mens.. så vet at det ikke stemmer. Har ikke el før cd 17/18 :smiley-ashamed004 Kan det være fordi den trenger en liten vask der hvor testen skal settes inn? Nå vil den jo vise feil resten av syklus også, så den er kjip
Ja. Det er jo litt snodig med dag 9. Jeg hadde El på dag 11. Og det stemte. Tok ul samtidig.
Du kan gi den en liten rens. Bittegrann vann på en ørepinne.
Jeg har alltid tenkt jeg har El på dag 16 eller 14. Va like mye bom. Syklusen forandre seg. Jeg hadde før 28.er nå på 24.
 
Dagene snegle seg mot ikm. Jeg går med spenning i magen. Men føler meg ganske normal tro jeg. Dag 19 nå.
Jeg tenker fram og tilbake. Ønsket er så høyt. Jeg har har tatt medisin før og etter El nå. Det er så kjedelig med medisiner. Har tatt masse vitaminer. Vil dette hjelpe noe... Skulle ønske jeg kunne se framtiden...
 
Hvor lenge etter El skal maskinen blinke.? Vi er på dag 23.
Tok en test med senere urin i dag. Men svaret va negativ...
 
Hvor lenge etter El skal maskinen blinke.? Vi er på dag 23.
Tok en test med senere urin i dag. Men svaret va negativ...
Den vil blinke til dag 20 etter første EL test dag.
 
Back
Topp