Ja, jeg tror det. Får bare gå utifra stripsen som var positivDa har du antakeligvis hatt EL og får derfor antakeligvis ikke maksimal på denne syklusen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg tror det. Får bare gå utifra stripsen som var positivDa har du antakeligvis hatt EL og får derfor antakeligvis ikke maksimal på denne syklusen
Det er det jeg har hørt fra flere her inne på babyverden er feil. At monitor er programmert til å ALLTID gi maksimal to dager på rad, også høy. Så har blitt rådet av mange at det bare er sløs av pinner når man først får maksimal å teste de to neste. Jeg har selvfølgelig utenom i dag (siden fikk maks i går) brukt ny pinne. Men okei da bruker jeg ny pinne i morgen, selv om jeg har hørt monitor vil gi meg høy uansett om jeg hadde brukt pinnen fra i går/forrigårs. Men er jo greit å sjekke at den faktisk går ned, men har liksom blitt fortalt det bare er sløs av pinner (som er dyre) Takk for din input!Hvis du bruker samme pinne mer enn en gang så kan du jo ikke stole på at resultatet du får stemmer med hvordan forholdene faktisk er. Pinnen er jo da allerede kontaminert med gammel urin og det er ingen garanti for at du i det hele tatt hadde fått/får maksimalt to dager på rad om du hadde brukt/bruker ny pinne. Da kan en jo like greit bare bruke én og samme pinne gjennom flere dager for å oppnå ønsket resultat, men det sier jo seg selv at hvis en blander urin fra flere ulike tidspunkt/dager så vil det ikke gi et korrekt svar. En lurer bare monitoren og seg selv ved å teste med utgangspunkt i ønsket resultat. Bruk alltid ny pinne og test heller over færre dager enn å bruke samme pinne flere ganger
Hadde bare droppet å teste mer når du nå har fått max Den vil gå ned av seg selv etter det med eller uten testing. Tror ikke de har endret noe på monitoren siden da.Hei!
Bare dobbeltsjekker: Har fått med meg at monitor er programert til å gi maksimal i to dager, for så og gi høy når man først har maksimal. Jeg fikk maksimal i går (yey), og tok derfor bare den samme pinnen igjen i dag for å spare de. Men ble litt usikker nå om jeg bare kan bruke denne pinnen igjen i morgen, eller burde jeg ta en vanlig for å kontrollere at den går ned igjen? Eller vil den bare gi meg høy uansett etter to dager med maksimal? Kan jeg få maksimal 3 dager plutselig om jeg bruker første maksimal-pinne 3 ganger? Om det gir mening.
Hva du velger å gjøre er jo selvfølgelig opp til deg, men hvis en bare skal teste frem til maksimal hvis en allikevel forventer at en får maksimal, så høy og så lav kan en jo bare la være å teste når en har oppnådd maksimal da sparer en jo enda flere pinner? Jeg hadde hvertfall ikke brukt en og samme pinne flere ganger, da hadde jeg heller latt være å teste. Monitoren durer videre uavhengig om du gir den eller ikke gir den en pinne hver gang den ber om detDet er det jeg har hørt fra flere her inne på babyverden er feil. At monitor er programmert til å ALLTID gi maksimal to dager på rad, også høy. Så har blitt rådet av mange at det bare er sløs av pinner når man først får maksimal å teste de to neste. Jeg har selvfølgelig utenom i dag (siden fikk maks i går) brukt ny pinne. Men okei da bruker jeg ny pinne i morgen, selv om jeg har hørt monitor vil gi meg høy uansett om jeg hadde brukt pinnen fra i går/forrigårs. Men er jo greit å sjekke at den faktisk går ned, men har liksom blitt fortalt det bare er sløs av pinner (som er dyre) Takk for din input!
Kan bekrefte at monitoren følger et eget program. Har nå brukt samme testpinne som jeg fikk maksimal på i 2 dager, og den ga meg maksimal på dag 2 og høy i dag. Akkurat den samme pinnen, så nå tester ikke jeg noe mer før evnt neste syklus om det ikke satt på denne.Hadde bare droppet å teste mer når du nå har fått max Den vil gå ned av seg selv etter det med eller uten testing. Tror ikke de har endret noe på monitoren siden da.
Jeg får bare maksimal en dag, og da slutter den å be om tester.Det er det jeg har hørt fra flere her inne på babyverden er feil. At monitor er programmert til å ALLTID gi maksimal to dager på rad, også høy. Så har blitt rådet av mange at det bare er sløs av pinner når man først får maksimal å teste de to neste. Jeg har selvfølgelig utenom i dag (siden fikk maks i går) brukt ny pinne. Men okei da bruker jeg ny pinne i morgen, selv om jeg har hørt monitor vil gi meg høy uansett om jeg hadde brukt pinnen fra i går/forrigårs. Men er jo greit å sjekke at den faktisk går ned, men har liksom blitt fortalt det bare er sløs av pinner (som er dyre) Takk for din input!
Hm, har du brukt den lenger kanskje? Dette er min første runde med monitor. Uansett kunne min godt sluttet å lyse nå, føler ikke det er noe poeng å teste etter maksimal anyways. Går bare å venter på at disse dpo dagene skal snile seg avgårdeJeg får bare maksimal en dag, og da slutter den å be om tester.
Er det tilfeldigvis på dag 10 med testing? Det skjedde med meg. Fikk max på 10.dagen og så spurte den ikke om mer. Var litt overrasket over at den ikke spurte mer for var så vant at den maste i 20 dager.Jeg får bare maksimal en dag, og da slutter den å be om tester.
Det har jeg ikke tenkt over. Denne syklusen har den bare sagt høy hele tiden, men jeg fikk positiv strips. Blir ikke helt venn med monitoren jeg, liker egentlig stripsene bedre.Er det tilfeldigvis på dag 10 med testing? Det skjedde med meg. Fikk max på 10.dagen og så spurte den ikke om mer. Var litt overrasket over at den ikke spurte mer for var så vant at den maste i 20 dager.
Nei, ikke så lenge. Men nå er jeg 3 dpo, i følge strips, mens monitoren bare viser høy og ber om flere tester. Det er jo helt meningsløst å kaste vekk flere tester nå, er på syklusdag 20 og vet jeg har hatt eggløsning allerede.Hm, har du brukt den lenger kanskje? Dette er min første runde med monitor. Uansett kunne min godt sluttet å lyse nå, føler ikke det er noe poeng å teste etter maksimal anyways. Går bare å venter på at disse dpo dagene skal snile seg avgårde
Ja det er egentlig det. Er veldig fornøyd med min ellers, men akkurat det der med sløsing av strips + at den egentlig ikke gir reelt svar etter man får maks er skikkelig tett. Jeg testet for gøy igjen i dag med samme makspinne som jeg har brukt i flere dager, og i dag ga den meg lav. Så dette max - max - høy - lav vil alltid skje, og det er litt kjedelig at ikke engang lav stemmer så man kan kontrollere egget faktisk har sluppet.Nei, ikke så lenge. Men nå er jeg 3 dpo, i følge strips, mens monitoren bare viser høy og ber om flere tester. Det er jo helt meningsløst å kaste vekk flere tester nå, er på syklusdag 20 og vet jeg har hatt eggløsning allerede.
Den er kjip! Godt det ikke var en «viktigere» dag i syklusenHvordan få best resultat på pinnen?
Hvis jeg dypper den i et plastglass med urin . Så absorberer den akkurat nok. Når jeg tisse på den og holder den opp. Så er det ikke sikkert den absorberer skikkelig. Og testen blir defekt. Slik skjedde i dag..... Heldigvis bare dag 8
Vis alt er innstilt helt korrekt. Så kan det være at noe er på gang. Jeg ble muligens høy på dag 8.( men det får vi ikke vite. Da noe gikk galt med testen den dagen ) dag 9 var uansett høy. Så jeg er på vei mot El.første dag med testing og monitor viser allerede høy?? aldri skjedd meg før, har brukt monitoren lenge nå. Har dette skjedd dere før? pleier å få lav, så høy og deretter maksimal…..