Jøss, det var lenge. Blodprøvene du skal ta i uke 12-ish da?
Tok blodprøver hos legen i uke 7+1, men har ikke tatt noe etter det..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jøss, det var lenge. Blodprøvene du skal ta i uke 12-ish da?
34+5 og høygravid.
sjukt.
Jeg er litt usikker jeg, ass. Vi begynner å få det meste på plass, men tanken på at vi skal få et nytt menneske inn i livet er så overveldende at jeg har skjøvet den unna. Bør kanskje begynne å ta det inn over meg snart.Hurraaa! For en fantastisk følelse det må være Snart er han her!
Jeg er litt usikker jeg, ass. Vi begynner å få det meste på plass, men tanken på at vi skal få et nytt menneske inn i livet er så overveldende at jeg har skjøvet den unna. Bør kanskje begynne å ta det inn over meg snart.
Jeg får spørsmål om jeg gleder meg, og om jeg gruer meg. Jeg aner ikke! Jeg tror ikke jeg gruer meg da. Det er vel mest et slags "sort hull" som jeg ikke vet hva inneholder.
Så jeg har en del tanker, men de er verken utelukkende positive eller negative.
Men det er fortsatt utrolig at han snart er her.
Kjenner meg godt igjen i det du skriver her, det føles veldig overveldende og vanskelig å klare å sette seg inn i hvordan det blir Man vet jo liksom helt hva man går til Har selv termin 1 februar, så føler jo nesten at jeg kan tilhøre januar også, og da blir det plutselig veldig kort tid igjen føler jeg (selv om jeg er utålmodig nå er det likevel litt greit at det er noen uker igjen hehe) Nei, det går seg vel til for oss alle, masse lykke til i innspurtenJeg er litt usikker jeg, ass. Vi begynner å få det meste på plass, men tanken på at vi skal få et nytt menneske inn i livet er så overveldende at jeg har skjøvet den unna. Bør kanskje begynne å ta det inn over meg snart.
Jeg får spørsmål om jeg gleder meg, og om jeg gruer meg. Jeg aner ikke! Jeg tror ikke jeg gruer meg da. Det er vel mest et slags "sort hull" som jeg ikke vet hva inneholder.
Så jeg har en del tanker, men de er verken utelukkende positive eller negative.
Men det er fortsatt utrolig at han snart er her.
Masse lykke til med vendingen!36+6
Tidligere i uka var jeg hos jordmor, som ikke klarte å være sikker på hvordan lille lå i magen. Hennes kollega kunne heller ikke si det for sikkert. Så da ble jeg henvist til sykehuset for kontroll av leie.
Der var jeg i dag. Lille ser helt perfekt ut på alle måter, ble estimert til omtrent midt i prikk med vekta. Han er fortsatt en gutt. Og han er en stabeis, for han ligger i seteleie.
Fordi jordmor kunne sjekke av alle punktene på lista (fin vekt, ikke navlesnor rundt halsen, mulig å løfte ham ut av bekkenet) anbefalte han å prøve en vending. Ut over det gav han meg masse informasjon om alternativer og/eller gangen videre. I «verste fall» ender det med keisersnitt, men vi tar vendingen først. Det jeg er mest spent på er å møte fastende til avtale kl 13....
Nå kommer han snart og masse lykke til med vending Ene søskenbarnet mitt hadde nettopp vending før fødsel og sa det hadde gått helt supert med vendingen36+6
Tidligere i uka var jeg hos jordmor, som ikke klarte å være sikker på hvordan lille lå i magen. Hennes kollega kunne heller ikke si det for sikkert. Så da ble jeg henvist til sykehuset for kontroll av leie.
Der var jeg i dag. Lille ser helt perfekt ut på alle måter, ble estimert til omtrent midt i prikk med vekta. Han er fortsatt en gutt. Og han er en stabeis, for han ligger i seteleie.
Fordi jordmor kunne sjekke av alle punktene på lista (fin vekt, ikke navlesnor rundt halsen, mulig å løfte ham ut av bekkenet) anbefalte han å prøve en vending. Ut over det gav han meg masse informasjon om alternativer og/eller gangen videre. I «verste fall» ender det med keisersnitt, men vi tar vendingen først. Det jeg er mest spent på er å møte fastende til avtale kl 13....
Ja, tenk at det faktisk blir baby ut av det her. Helt villt.Nå kommer han snart og masse lykke til med vending Ene søskenbarnet mitt hadde nettopp vending før fødsel og sa det hadde gått helt supert med vendingen
Jeg håper vendinga går fint og aller helst at minien snur seg selv i nattJa, tenk at det faktisk blir baby ut av det her. Helt villt.
Tror det er ca 50/50 om vending går, men det virket som en helt grei greie.
Måtte jo ende med litt action det her, så «kjedelig» som dette svangerskapet har vært.
Han har noen dager å snu seg på før forsøket (og så noen uker før termin), men om han slekter på foreldra skjer det i beste fall rett før fødsel eller ev. keisersnitt.Jeg håper vendinga går fint og aller helst at minien snur seg selv i natt