FrøkenMG
Forumet er livet
Assistert-jentene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Aprilspirene 2023
Ja, kanskje de «stresser», men jeg finner en trygghet i å bli fulgt så godt opp. Jeg tror egentlig de prøver å normalisere det, på et vis. «Det går bra, la oss få fram all informasjonen så du kan se». Det er greit, jeg liker informasjon når jeg får prosessert den litt.Såååå spennende!
Leit at vendingsforsøket ikke gikk. Når jeg gikk på fødselsforberedende kurs hadde 2 av 6 kvinns seteleie og de fødte normalt vaginalt uten problemer. Kan nesten garantere at ingen av de hadde CT-scans eller ble så godt oppfulgt som deg, så det skal det norske helsevesenet ha! Men føler på ett vis at de kanskje skremmer deg litt med å gjøre det så kjempespesielt, om du skjønner hva jeg mener? Mitt inntrykk fra jordmor, sykehus og de rundt meg før fødsel var at setefødsel er litt herk, men ellers helt "normalt" på sett og vis. De prøvde røkelse og te for å snu ungen liksom Det er veldig normalt her i landet tror jeg. Synd det ikke er så mye informasjon i Norge! Håper du får god informasjon og rådgivning!
Forøvrig hadde jeg (endog normalt leie med hodet ned i bekkenet) absolutt N A D A tegn til fødsel før fødselen 10 dager på overtid Null slimpropp, null nedpress, nesten ingen kynnere (og når jeg hadde gjorde de ikke vondt), niks nada. Så ikke fortvil om du aldri føler noe, noen av oss har tydeligvis en kropp som tar fødsel særs relaxed
Forsåvidt greit de ikke har tydd til røkelse og te, da hadde jeg nok bedt om keisersnitt pronto.
Ja, jeg har tydeligvis en kropp som kan ta graviditet helt chill. Ubehag i bekken og lyske har blitt bedre de siste ukene, og jeg kunne sikkert gått i jobb fram til 42+0. Det er digg med permisjon altså, og jeg mener det sikkert ikke om jeg går til 42+0. det er all den ekstra vekten som er det verste her, men ikke verre enn at jeg funker greit, og at magen begynner å være i veien. Det er jo ikke stort å klage på..