Vinterbarn23
Andre møte med forumet
28+4 og 7,2kg opp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er opp enda mer, 28+4 idag. På vei til 20+ kilo som med de to andre. FL sa at alt er ok og at jeg er bare sånn da jeg er gravid. Har 10 uker til til å gå gravid (planlagt KS). Klarer mye bedre å kontrollere hva, hvor mye og hvor ofte jeg spiser men vekt skal opp, det er ingen tvil.Jeg har gått opp 12kg (29+4), mistenker at det skyldes å gå fra å være relativt aktiv, til å ikke ha så mye overskudd til noe annet enn jobb. Ser ut som det har flatet seg litt ut nå og det kjenner jeg er veldig greit. Heldigvis sier jordmor at det ikke er noe å bekymre seg over i mitt tilfelle. Men er spent på hva jeg ender, kjenner jeg
Fint å høre at du erfaringer som ligner litt på mine Man kan fort føle seg alene og det er vanskelig å ikke sammenligne seg med andreJeg er opp enda mer, 28+4 idag. På vei til 20+ kilo som med de to andre. FL sa at alt er ok og at jeg er bare sånn da jeg er gravid. Har 10 uker til til å gå gravid (planlagt KS). Klarer mye bedre å kontrollere hva, hvor mye og hvor ofte jeg spiser men vekt skal opp, det er ingen tvil.