Vinterbarn23
Andre møte med forumet
24+4 og 5,4kg opp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Absolutt hater det! Alt vokser, mage, pupper og lår. Syns ikke jeg får noe sånn struttende fin gravidmage. Lagt på meg ca 5 kilo og er i uke 23… Men var slank i utgangspunktet og har fortsatt bare bmi på 23/24, så er bare hysterisk.Uke 22 og opp 4,5 kilo. Synes det er overraskende sårt å se økninga på vekta, selv om det er helt innafor både det som er normalt og sunt..Noen andre som har det sånn?
Forstår deg veldig godt. Er selv ambivalent til å gå opp i vekt. Syns det er litt ubehagelig at kroppen bare vokser uten at jeg har kontroll over det. Samtidig er jeg også redd for å ikke legge på meg nok til at babyen har det bra. Er i uke 21 og har ikke lagt på meg så mye vekt enda selvom magen har vokst. Jordmor var heldigvis ikke bekymret og sa man går opp mest på slutten. Så prøver å spise sunt og nok for å ta vare på både baby og meg selvUke 22 og opp 4,5 kilo. Synes det er overraskende sårt å se økninga på vekta, selv om det er helt innafor både det som er normalt og sunt..Noen andre som har det sånn?
Uke 22 og opp 4,5 kilo. Synes det er overraskende sårt å se økninga på vekta, selv om det er helt innafor både det som er normalt og sunt..Noen andre som har det sånn?
Samme her, opp 5 kg til nå. Er 23+4 i dag. Sist gikk jeg opp 12 kg totalt begge gangene, men da hadde jeg vel ikke gått opp spesielt mye før uke 20 og det meste av vekta kom de siste par månedene, så det spørs hva resultatet blir denne gangen. Startvekta var også noen kg mer denne gangen enn sist :| Sliter litt med å se vekta gå oppover, selv om jeg egentlig vet det er helt normalt