Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det er bare 5kilo. Jeg er 23+6 og gikk opp cirka 10kilo. Jeg forventet mer pga at jeg gikk 20+ og 25+ før. Glukosebelastning var ok( neste uke blir det for denne av.men håper at det er ok nå) og jeg rett å slett er sulten og må spise. Men slanket meg ganske lett etter fødsel vi får å se denne gangen, hehe.Veide 66 kilo før graviditeten, og veier 71 nå er 22 uker på vei. Er dette for mye? Er egentlig veldig fysisk aktiv, men har ikke fått bevegd meg nok nå pga bekkenbunnsproblemer..
Nei, jeg aksepterer at jeg blir som en elephant. Det hjelper at jeg vet alt eller nesten alt forsvinner i løpet av første 6 måneder etter fødsel.Uke 22 og opp 4,5 kilo. Synes det er overraskende sårt å se økninga på vekta, selv om det er helt innafor både det som er normalt og sunt..Noen andre som har det sånn?
Jeg har det sånn!!!Uke 22 og opp 4,5 kilo. Synes det er overraskende sårt å se økninga på vekta, selv om det er helt innafor både det som er normalt og sunt..Noen andre som har det sånn?
Ja. Forstår degUke 22 og opp 4,5 kilo. Synes det er overraskende sårt å se økninga på vekta, selv om det er helt innafor både det som er normalt og sunt..Noen andre som har det sånn?