Er også 36+1 idag Var 22kg+ her forrige jordmortime, på onsdag. 30 dager til termin, så regner også med at det blir noen kg til36+1 og 20kg opp Som forventet! Sv.kontroll i dag, legen var ikke bekymret. KS om 18dager, blir opp noe kg til, sikkert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er også 36+1 idag Var 22kg+ her forrige jordmortime, på onsdag. 30 dager til termin, så regner også med at det blir noen kg til36+1 og 20kg opp Som forventet! Sv.kontroll i dag, legen var ikke bekymret. KS om 18dager, blir opp noe kg til, sikkert
36+4 i dag & bikket akkurat 10 kg har et litt anstrengt forhold til kroppen min ,så synes det er litt vanskelig med de kiloene som kommer på ! Men viktigste er jo at snuppa inni magen vokser og har det bra! Kjenner jeg er veldig spent på om og hvor lang tid deg tar å få dem av igjen
Samme her, samme her.. Ligger mellom 69-70. Opp rundt 9 kilo, og siste 3 mnd har jeg vel lagt på meg 2 kilo. Pleier ikke bli så mye siste trimesterHar ligget på 69 kg noen uker nå, og sa til samboeren typ julaften morgen at "lurer på om jeg rekker å se 70-tallet før fødsel?"
To julemiddager senere så var 70 fint passert ja
Så fasiten blir vel ganske nøyaktig 10 kg opp i løpet av svangerskapet.