Vektoppgang

36+1 og 20kg opp :hilarious: Som forventet! Sv.kontroll i dag, legen var ikke bekymret. KS om 18dager, blir opp noe kg til, sikkert :bag:
Er også 36+1 idag :happy: Var 22kg+ her forrige jordmortime, på onsdag. 30 dager til termin, så regner også med at det blir noen kg til:hilarious::happy
 
Anklene og leggene mine har gått fra spinkle pinner til tømmerstokker :banghead: Oppi 15kg + nå
 
+15kg uke 38+5:smiley-ashamed004
 
12kg opp, 36+4. Gikk opp 12kg de to forrige svangerskapene, så blir nok å gå opp mer denne gangen. Er jo nesten en måned igjen, og jul med god mat inni der!
 
Jeg er på permisjon nå og har masse masse mat tilgjengelig men er på samme vekt som ei uke siden. I tillegg er jeg kvalm mest av dagen :dead: Har 11 dager til KS så kanskje det blir en eller to kilo opp(det er jo jul neste helg:angelic:)
 
Ca 14+ og 34+2 i dag, og induseres i uke 37. Stått stille mange uker, men kommet ca 1,5 kg siste to ukene. Får i meg 2000 kcal i døgnet intravenøst, så liten sjans for å ende på 25+ som med de andre ungene mine.
 
36+4 i dag & bikket akkurat 10 kg;) har et litt anstrengt forhold til kroppen min ,så synes det er litt vanskelig med de kiloene som kommer på ! Men viktigste er jo at snuppa inni magen vokser og har det bra! Kjenner jeg er veldig spent på om og hvor lang tid deg tar å få dem av igjen:yuck:
 
35+2, opp 18,5kg
 
36+4 i dag & bikket akkurat 10 kg;) har et litt anstrengt forhold til kroppen min ,så synes det er litt vanskelig med de kiloene som kommer på ! Men viktigste er jo at snuppa inni magen vokser og har det bra! Kjenner jeg er veldig spent på om og hvor lang tid deg tar å få dem av igjen:yuck:

10 kg går fort! Det meste er baby, vann, morkake, økt blodmengde ol.

Med eldste gikk jeg opp 11-12 kg, det meste (8kg) var bort allerede da jeg stilte meg på vekta 4 dager etter fødsel. De siste 3-4 kg var bort innen 2-3 mnd og grunnen til at det tok så "lang" tid var at jeg fikk sjokoladecraving da jeg ammet.
 
Da var det siste kontroll her i dag, 38+1 på sykehuset og i forbindelse med planlagt KS på tirsdag. 21kilo opp men bare en i siste to uker. Og anestesilege sa: du har så fin vekt :hilarious:
 
Gikk opp 12 kg i forrige sv.skap, og enda litt til etter fødsel, så hadde en del å gå på denne gangen. :happy3 Nå kun 2 kg opp fra første jm time og er i uke 36. Men gikk ned 5-6 kg de første mnd, før jeg begynte å gå opp igjen:hungover:
 
Har ligget på 69 kg noen uker nå, og sa til samboeren typ julaften morgen at "lurer på om jeg rekker å se 70-tallet før fødsel?"
To julemiddager senere så var 70 fint passert ja :knegg:
Så fasiten blir vel ganske nøyaktig 10 kg opp i løpet av svangerskapet.
 
Har ligget på 69 kg noen uker nå, og sa til samboeren typ julaften morgen at "lurer på om jeg rekker å se 70-tallet før fødsel?"
To julemiddager senere så var 70 fint passert ja :knegg:
Så fasiten blir vel ganske nøyaktig 10 kg opp i løpet av svangerskapet.
Samme her, samme her.. Ligger mellom 69-70. Opp rundt 9 kilo, og siste 3 mnd har jeg vel lagt på meg 2 kilo. Pleier ikke bli så mye siste trimester :)
 
Back
Topp