Vektoppgang

31+4, 16,1 kg opp, så da er jeg vel herved forbi anbefalt vektøkning for normalvektige :bag:
 
Har gått opp totalt 13 kg ila 2.trimester, men gikk ned 7kg 1.første trimester, så er vel på 6kg+ hvis man beregner fra startvekta :)
 
30+3 opp 12,5kg
 
32+3, +10kg. Gikk opp 12kg både med nr 1 og nr 2, så ser nok ut til at jeg kommer til å bikke det denne gangen hvis vektøkningen fortsetter på denne måten
 
Jeg blir med i 20+ klubben. Begynte på 57 og er over 75 nå på 34+1. Var sånn med de to andre barna også. Det blir som det blir, så spiser normalt og lytter til kroppen. De to tidligere gangene har jeg vært tilbake på startvekta mellom 6 og 9 mnd etter fødsel uten å slanke meg, så satser på at det blir sånn denne gangen også.
 
Er fortsatt på rundt 8 kilo, så ender vel på omtrent 10-11 kilo om det blir som forrige gang. Av erfaring er de vekke etter en mnd og to.

Føler meg svær da, men det er jo mest mage og pupper :p
 
32+2 og 11.5kg opp.. Og det stopper nok ikke med det. :p
 
Var 3kg unna startvekt, men har nå begynt å gå ned i vekt igjen :hungover: Har høy bmi så gjør ikke noe at jeg ikke går opp så mye, men liker ikke at det har begynt å gå nedover igjen.
 
33+3 og opp 5 kg.
Har begynt å øke igjen etter stillstand fra uke 20 - 28, så jeg er spent på hvordan de siste 7 ukene blir.
 
Jeg har gått opp mye...er i uke 26 nå og har gått opp 11 kilo. Har slitt mye med søvnmangel og vært syk, derav ganske inaktiv, men spist normalt og vel så det. Så da har jeg økt i vekt. Men men. :)
Hvordan går det med deg?
 
Gikk opp en del kilo i starten før det stabiliserte seg litt, men de siste to mnd har jeg vel gått opp 1.5 kilo.

Ender vel sikkert på rundt 10-11 kilo samlet, som forrige gang.

Spiser stort sett som før, og er mye aktiv. Går tur eller trener 5,6 ganger i uka.
 
32+3 +14 kg. Burde vel strengt tatt egentlig gått ned i vekt med bmi på fedme klasse 10 :bag: Jordmor var fornøyd da wtf. Har gått opp 20 kg med alle ungene så blir vel 6 kg til. Bare at denne gangen er jeg tjukkest av alle 4 gangene:dead:
 
Uke 33+2 og har vært under startvekta gjennom hele svangerskapet. På det meste ned 6 kg, og ligger vel nå rundt 3 kg under startvekt. Lillegutt ligger langt over snittet på vekst, så virker som at han får i seg alt han skal (og mer) iallfall:hilarious:
 
34+0 og 13kg opp.. Aldri sett et så høyt tall på vekta før, men prøver å ikke ta det så tungt.. :) Han må jo vokse og jeg har tid til å komme tilbake til meg igjen etterpå.. Håper jeg :)
 
Back
Topp