Vektoppgang

Da har jeg også passert 10kg, 33+2. Og med en måned igjen og en tydelig økning i vannmengde regner med kiloene strømmer på siste måneden.

32+4 og opp 16 kg .. bah... :banghead: Tungt å bære på så masse vekt.. har heldigvis stagnert litt for har bare lagt på meg 2 og de siste 6 ukene. Så det er da iallfall noe .

36+4 og opp 7,5 kg, ser på helsekortet at det kom et par kg vann helt i innspurten sist (ble også tydelig hoven), så regner med de melder sin ankomst ganske snart dette svangerskapet også :shy:

33 uker, opp 15kg. ødemer grad 3

Det siste trimestere har vekta tatt seg opp en del. Fra å kun gå opp 3-4 kilo de første to trimesterne, har jeg nå snart gått opp 10 kg totalt. Magen kan snart bruks som spisebord :p 35+6 i dag.

Gått opp ca. 10kg. Var undervektig før fødselen så tenker det ikke gjør noe. Normal vekt på lille i magen

34+3 og er nå på 1 kg under startvekt. Overvektig fra før, så det går bra det.

36+1 og har økt 3-4 kg bare på noen uker:dead: Er overvektig fra før av, så jeg skulle jo helst ikke ha gått opp noe særlig. Har gått opp 11 kg totalt. Skal sies at vannmengden i beina har økt betraktelig i det siste.

5,5 kg fra startvekt idag, 35+2 :happy:

36+1 og opp 6 kg. Opp ca 1 kg i måneden i 3. trimester og håper det fortsetter sånn. Ble kalt inn til en ekstra ultralyd pga at SF-kurven flatet ut, men alt står heldigvis bra til der inne, og hun er så stor som hun skal være

36+1 og 20kg opp :hilarious: Som forventet! Sv.kontroll i dag, legen var ikke bekymret. KS om 18dager, blir opp noe kg til, sikkert :bag:

Back
Topp