Er også 36+1 idag36+1 og 20kg oppSom forventet! Sv.kontroll i dag, legen var ikke bekymret. KS om 18dager, blir opp noe kg til, sikkert
![]()
Var 22kg+ her forrige jordmortime, på onsdag. 30 dager til termin, så regner også med at det blir noen kg til

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er også 36+1 idag36+1 og 20kg oppSom forventet! Sv.kontroll i dag, legen var ikke bekymret. KS om 18dager, blir opp noe kg til, sikkert
![]()
Var 22kg+ her forrige jordmortime, på onsdag. 30 dager til termin, så regner også med at det blir noen kg til

36+4 i dag & bikket akkurat 10 kghar et litt anstrengt forhold til kroppen min ,så synes det er litt vanskelig med de kiloene som kommer på ! Men viktigste er jo at snuppa inni magen vokser og har det bra! Kjenner jeg er veldig spent på om og hvor lang tid deg tar å få dem av igjen
![]()
Samme her, samme her.. Ligger mellom 69-70. Opp rundt 9 kilo, og siste 3 mnd har jeg vel lagt på meg 2 kilo. Pleier ikke bli så mye siste trimesterHar ligget på 69 kg noen uker nå, og sa til samboeren typ julaften morgen at "lurer på om jeg rekker å se 70-tallet før fødsel?"
To julemiddager senere så var 70 fint passert ja
Så fasiten blir vel ganske nøyaktig 10 kg opp i løpet av svangerskapet.