Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gikk ned 3,5 kilo og spurte jordmor i sommer om jeg burde være bekymret over dette (mtp at fosteret får det den trenger). Hun sa det ikke gjorde noe, det er først fra uke 22(? Husker ikke nøyaktig uketallet, og finner ikke igjen posten hvor jeg skrev det) at man bør legge på seg. Jeg har gått opp 500g siden den jordmortimen, for en måned siden. Jeg spiser normalt og magen vokser, så tenker at fosteret får den næringen den trenger.Jeg er 19+2 i dag og har bare gått opp ca. 3 kg foreløpig, der kun ett kg har kommet etter uke 8. Er litt bekymret for at det er for lite. Har BMI akkurat i overgangen til overvekt, men med en del mer muskler enn snittet og litt ekstra flesk her og der. Burde jeg ta kontakt med lege? Ønsker å gå opp det jeg burde for babyen sin del. Har ikke endret kosthold annet enn større inntak av frukt og grønt og mindre inntak av potetgull og snop.
Så godt å høre! Da legger jeg bort bekymringene. Magen vokser godtJeg gikk ned 3,5 kilo og spurte jordmor i sommer om jeg burde være bekymret over dette (mtp at fosteret får det den trenger). Hun sa det ikke gjorde noe, det er først fra uke 22(? Husker ikke nøyaktig uketallet, og finner ikke igjen posten hvor jeg skrev det) at man bør legge på seg. Jeg har gått opp 500g siden den jordmortimen, for en måned siden. Jeg spiser normalt og magen vokser, så tenker at fosteret får den næringen den trenger.