Veien til et nytt liv....del 2

Oppdatering etter ny kontroll på Riksen (29+0)
Tilstanden er så og si den samme. Væske rundt hjertet har gått ned bittelitt til 3 mm :)
all Reduksjon er å anse som good news er det ikke? Følger med deg og krysser alt som er for at den lille sterke frøkna i magen skal klare dette!
 
Sterke jenta deres :)
 
all Reduksjon er å anse som good news er det ikke? Følger med deg og krysser alt som er for at den lille sterke frøkna i magen skal klare dette!
Ja vi tar all beskjed som ikke omhandler forverring som gode nyheter :) virker som hun har gode sjanser nå. :) vi er endelig inne i 3. Trimester :)
 
Så godt å lese at det går rette veien, bittelitt reduksjon er så uendelig mye bedre enn bittelitt forverring. Har sagt det før, og gjentar det gjerne, jenta deres er en skikkelig fighter! :Heartred
 
Nå nærmer vi oss fullgått 31 uker. Redselen for forverring begynner å hente meg inn. Jeg er medlem av en støttegruppe på Facebook. Der har noen av barna blitt værre mot slutten. Mammane har da gjerne følt at babyene har begynt å bevege seg mindre. Det gjør heldigvis ikke vesla vår.... Ennå. Vi skal på ny kontroll på Riksen førstkommende tirsdag. Håper alt fremdeles er i bedring. Takk til alle som leser i dagboken mi. Og takk for alle tilbakemeldinger og støtte! ❤️❤️❤️
 
Nå nærmer vi oss fullgått 31 uker. Redselen for forverring begynner å hente meg inn. Jeg er medlem av en støttegruppe på Facebook. Der har noen av barna blitt værre mot slutten. Mammane har da gjerne følt at babyene har begynt å bevege seg mindre. Det gjør heldigvis ikke vesla vår.... Ennå. Vi skal på ny kontroll på Riksen førstkommende tirsdag. Håper alt fremdeles er i bedring. Takk til alle som leser i dagboken mi. Og takk for alle tilbakemeldinger og støtte! ❤️❤️❤️
Husk at ikke et eneste tilfelle er likt et annet! Du må skyve unna alle negative tanker og prøve å tenke at dette skal gå bra! (lett for meg å si, I know). Jobb med tankene dine, lag det en positiv tanke (gjerne et grublespørsmål) du skifter til så fort du begynner å tenke negativt, f. eks "hvor skal vi reise på ferie i år?", eller "Hvordan skal jeg ordne barnerommet?" slik at tankene dine får en distraksjon.
Det hjalp meg mye en periode jeg tenkte mye negativt i alle fall :D Krysser fingrene for tirsdag!
 
Husk at ikke et eneste tilfelle er likt et annet! Du må skyve unna alle negative tanker og prøve å tenke at dette skal gå bra! (lett for meg å si, I know). Jobb med tankene dine, lag det en positiv tanke (gjerne et grublespørsmål) du skifter til så fort du begynner å tenke negativt, f. eks "hvor skal vi reise på ferie i år?", eller "Hvordan skal jeg ordne barnerommet?" slik at tankene dine får en distraksjon.
Det hjalp meg mye en periode jeg tenkte mye negativt i alle fall :D Krysser fingrene for tirsdag!
Takk for gode råd ❤️ Jeg har frem til nå vært ganske rolig og klart å tenke positivt. Men nå som jeg nærmer meg slutten og kan se på de vonde ukene som er bak oss, er det vanskelig å se at dette faktisk skal ende godt. Som i en amerikansk film!

Men jeg skal absolutt ta ditt råd. Forsøke å avlede meg selv med gode tanker.

Godt det hjalp deg når du hadde negative tanker !
 
Jeg har sett feil på timen, så vi har ikke time før på onsdag . Det passer igrunn helt topp for da rekker sambo hjem fra Nordsjøen!!! :)
 
Fantastisk!!!! :D Nå gråter jeg en liten skvett på deres vegne, så godt å lese, hurra for sterke jenta deres :Heartpink
 
Og der kom det oppdatering ja! Fantastiske nyheter. Gråter litt her også. For ei vakker og sterk lita frøken da!
 
Ååå, så fint!! Må være herlig! :D
 
Fantastisk ❤
 
Back
Topp