Veien til et nytt liv....del 2

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Tulla84, 10 Okt 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. lis79 Glad i forumet Junibarna 2015

all Reduksjon er å anse som good news er det ikke? Følger med deg og krysser alt som er for at den lille sterke frøkna i magen skal klare dette!

• Liker Liker x 1
  2. LilleGull1517 Forumet er livet Junibarna 2015 Sommerfuglene 2017

Sterke jenta deres :)

• Liker Liker x 1
  3. junibaby15 Forumet er livet Junibarna 2015

Godt å lese :)

• Liker Liker x 1
  4. Tulla84 Gift med forumet Junibarna 2015 Novemberbarna 19

Ja vi tar all beskjed som ikke omhandler forverring som gode nyheter :) virker som hun har gode sjanser nå. :) vi er endelig inne i 3. Trimester :)

• Liker Liker x 4
  5. Newbee Gift med forumet Junibarna 2015 Mailykke 2018

Så godt å lese at det går rette veien, bittelitt reduksjon er så uendelig mye bedre enn bittelitt forverring. Har sagt det før, og gjentar det gjerne, jenta deres er en skikkelig fighter! :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 1
  6. Tulla84 Gift med forumet Junibarna 2015 Novemberbarna 19

Nå nærmer vi oss fullgått 31 uker. Redselen for forverring begynner å hente meg inn. Jeg er medlem av en støttegruppe på Facebook. Der har noen av barna blitt værre mot slutten. Mammane har da gjerne følt at babyene har begynt å bevege seg mindre. Det gjør heldigvis ikke vesla vår.... Ennå. Vi skal på ny kontroll på Riksen førstkommende tirsdag. Håper alt fremdeles er i bedring. Takk til alle som leser i dagboken mi. Og takk for alle tilbakemeldinger og støtte! ❤️❤️❤️

7. medønskeomentil2015 Elsker forumet Februarlykke 2015

Husk at ikke et eneste tilfelle er likt et annet! Du må skyve unna alle negative tanker og prøve å tenke at dette skal gå bra! (lett for meg å si, I know). Jobb med tankene dine, lag det en positiv tanke (gjerne et grublespørsmål) du skifter til så fort du begynner å tenke negativt, f. eks "hvor skal vi reise på ferie i år?", eller "Hvordan skal jeg ordne barnerommet?" slik at tankene dine får en distraksjon.
    Det hjalp meg mye en periode jeg tenkte mye negativt i alle fall :D Krysser fingrene for tirsdag!

• Liker Liker x 1
  8. Tulla84 Gift med forumet Junibarna 2015 Novemberbarna 19

Takk for gode råd ❤️ Jeg har frem til nå vært ganske rolig og klart å tenke positivt. Men nå som jeg nærmer meg slutten og kan se på de vonde ukene som er bak oss, er det vanskelig å se at dette faktisk skal ende godt. Som i en amerikansk film!

Men jeg skal absolutt ta ditt råd. Forsøke å avlede meg selv med gode tanker.

Godt det hjalp deg når du hadde negative tanker !

9. ings Flørter med forumet Junibarna 2015

hold motet oppe! <3 tenker på deg.

• Liker Liker x 1
  10. Tulla84 Gift med forumet Junibarna 2015 Novemberbarna 19

Jeg har sett feil på timen, så vi har ikke time før på onsdag . Det passer igrunn helt topp for da rekker sambo hjem fra Nordsjøen!!! :)

• Liker Liker x 1
  11. Tulla84 Gift med forumet Junibarna 2015 Novemberbarna 19

Oppdatering fra kontroll på Riksen:
    Utrolig nok, ble det enda en gledens dag ! Jenta vår har omtrent ikke noe væske rundt hjertet og lite i magen. Legen i dag var svært optimistisk! ❤️ Endelig tør jeg rope det ut: Vi SKAL få ei jente i juni ❤️❤️
    image.jpg

• Liker Liker x 10
    • Hjertelig Hjertelig x 5
    • Nyttig Nyttig x 1
  12. Newbee Gift med forumet Junibarna 2015 Mailykke 2018

Fantastisk!!!! :D Nå gråter jeg en liten skvett på deres vegne, så godt å lese, hurra for sterke jenta deres :Heartpink

• Liker Liker x 1
  13. lis79 Glad i forumet Junibarna 2015

Og der kom det oppdatering ja! Fantastiske nyheter. Gråter litt her også. For ei vakker og sterk lita frøken da!

14. Pita Gift med forumet Februarlykke 2016

Så fantastisk! ❤️

15. medønskeomentil2015 Elsker forumet Februarlykke 2015

Ååå, så fint!! Må være herlig! :D

16. LilleGull1517 Forumet er livet Junibarna 2015 Sommerfuglene 2017

Fantastisk ❤

17. ings Flørter med forumet Junibarna 2015

Hurra!!! Helt fantastisk!

18. junibaby15 Forumet er livet Junibarna 2015

:smiley-bounce016:wav

Fantastiske nyheter :D :D Dette kommer definitivt til å ende godt :D

19. motalleodds Flørter med forumet Junibarna 2015

Åååå så gode nyheter <3 :-D Fantastisk!! Er virkelig glad på deres vegne :)

20. Tulla84 Gift med forumet Junibarna 2015 Novemberbarna 19

Ny oppdatering etter time på Riksen i går: væsken reduseres stadig. For 14 dager siden var den redusert til 7mm i magen.... Nå er den på 2,6mm :D

Jenta vår betegnes omtrent som frisk nå ❤️❤️❤️

• Liker Liker x 7
    • Hjertelig Hjertelig x 3

Del denne siden